T-Mobile testuje sestřenici Apple Siri. Vypomáhá na infolince

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

17. 07. 2014 08:55

Kde jsou ty časy Paegasu a heslo "Lidé mluví s lidmi 24 hodin denně" , čili žádné automaty na lince ale vždy jen živý operátor. Jojo, úspora nákladů.. chápu, ale přesto mám raději operátory, člověk se zeptá na vícero věcí naráz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 07. 2014 08:44

Tohle už někde bylo. Automat se zeptal, co chcete, řekli jste "fakturace" a on pokračoval dál. nebylo to u O2? Už si to nepamatuji. Zákazník se ale cítil jako pitomec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 07. 2014 07:27

Už se těším na "příkaz nebyl rozpoznán, prosím opakujte" Na druhou stranu u opravdu jednoduchých zadání, které si nevygooglím sám, by to mohlo být svižnější než člověčí operátor, ale přesto, není pak lepší mít svého hlasového asistenta přímo v telefonu a bavit se přímo s ním, než volat na linku? Jasně, není to pro všechny, jako cokoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor