T-Mobile úspěšně otestoval novou formu mobilní reklamy

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  25. 03. 2010 08:30

Ať se jde celej předraženej T-mobil s otravnou reklamou vycpat! Tady v Čechách je to teda s mobilama úplně příšerný!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
energizer01  |  31. 03. 2010 01:36

Tak to se mi fakt jenom zdá. Data maj úplně na p....., hovory do vlastní sítě drahý jak kráva, ale reklama, to jim de... :( T-Mobile de vod deseti k pěti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
badirka  |  24. 03. 2010 11:08

už je priveľa z týchto reklám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 03. 2010 09:51

Nejdražší služby na světě, žádné 3G a ještě k tomu spam. To je náš Absurdistán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  24. 03. 2010 09:45

3G nemají a hodlají otravovat s hloupostma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  24. 03. 2010 08:46

Výborně, tak už zase otravují zákazníka. A co takhle ho jednou jedinkrát potěšit, vyjít mu vstříc a konečně představit nějaký použitelný datový tarif v cenové relaci Surf+ nebo IVM od konkurence?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 03. 2010 23:21

Proč jen datový tarif? Proč nepředstavit použitelné tarify na všechny služby, jako tomu je všude v zahraničí (na Západ i na Východ). Kdyby si např. T-Mobile DE a nebo T-Mobile AT dovolil nahodit takové služby a ceny, jako u nás, velmi brzy by tam zkrachoval!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Korman  |  24. 03. 2010 07:58

O2 tohle umí už dávno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 03. 2010 23:18

Jenže: Je pouze na zákazníkovi, jestli se rozhodne zavolat na číslo, kde uslyší reklamu a také za to pak dostane 1 minutu volání zdarma. Což se mi zdá, celkem fér. Myslel-li jste tedy službu O2 Kvído.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maritn222432  |  24. 03. 2010 07:45

to tem smejdum nestacej zisky z volani a maj tu drzost jeste zakazniky otrvavovat nejakejma smskama a mmskama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 03. 2010 23:16

Přesně tak! T-Mobile má (podobně, jako O2 i VF) i v době ekonomické krize ČISTÝ! roční ZISK přes 10 miliard Kč, což je mj. způsobeno deformací tržního prostředí a konkurence ze strany samotných operátorů (oligopol, nebo snad kartel?). Navíc tyto peníze (nebo jejich významnější část) u nás operátoři ani neinvestují, ale posílají je do zahraničí, do svých domovských centrál.
Pochopil bych, kdyby za to T-Mobile zákazníkům nabídnul něco hodnotného, jako např. volání s reklamou zdarma, jako tomu je běžně v zahraničí. Tohle je ale vrchol!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2010 07:12

Myslím že hlavní roli tam hráli především ty dárky. Českému uživateli stačí nabídnout dárek v mizivé ceně a je ochoten zakoupit i předražené zboží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 03. 2010 02:49

Vetsina zakazniku je rada, ze je t-mobile otravue reklamou, ze ktere notabene nic nemaji??? To jsou zvasty, panecku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor