Ono je to taky o chování zákazníků. Některé služby se v ČR prostě dělat vůbec nedají, protože mentalita lidí je tady na úrovni rozvojového státu.Takovou službou, kterou v USA dělali například už na začátku minulého století je například "okamžitý výdej zboží". To je tady něco tak neznámého, že význam nenajde v ČR ani Google.Funguje to tak, že obchodník Vám dá něco (většinou velmi drahého) jen tak na vyzkoušení a jediné, co o Vás ví je, kdo jste a dělá se to u zákazníku, u kterých je obchodníkovi známá zákazníkova totožnost, bydliště a zaměstnání - ale už z dřívější komunikace.Obchodník tak zákazníkovi nechá auto, počítač nebo cokoliv na "vyzkoušení". Zákazník si to vezme a normálně to používá ANIŽ BY ZA TO COKOLIV ZAPLATIL.Následně je pak na zákazníkovi, jestli věc vrátí nebo si ji koupí (zaplatí za ni). Ovšem využít "okamžitý výdej zboží" a následně jej jenom tak vrátit je považováno za něco velmi neslušného a naopak je zvykem za zboží, které už používám zaplatit (pokud nemá opravdu nějaké velmi výrazné vady, ale takové by zase nikdo k okamžitému výdeji nedával).Je to zkrátka projev důvěry ve vztahu obchodník - zákazník.Bohužel v ČR tohle dělat nejde, protože tady lidi nemají sebemenší morální problém cokoliv měsíc používat a vrátit to naprosto otřískané a opotřebované s vysvětlením "nelíbí" a přijde jim to úplná normálka. Díky zákonné lhůtě vrácení do 14 dnů si řada lidí z eshopů dělala bezplatné půjčovny šatů na plesy, foťáků a kamer na dovolené a podobně, až se to muselo upravit dalším zákonem.Když bych to zhodnotil, tak ve většinové populaci USA je limitem chování morální postoj, v ČR je limitem chování až zákon