Přijde mi to trochu jako výkřik do tmy. A proč?
- tohle je asi individuální, každý máme jiné potřeby. Já si např. spokojeně volám s minutovým tarifem, kde mám zvýhodněnou cenu volání do vlastní sítě. Data ano, souhlasím, ale s velkou pravděpodobností dojde příští týden konečně ke změně. Bohužel asi nebude nějak extra. Co také čekat, když u konkurence jsou data také tak trochu výsměch dnešnímu internetu.
- nějakou změnu k horšímu, ale i lepšímu jsem nepozoroval. Max tak 100% pokrytí EDGE. Jinak Huawei dodává HW i ostatním dvěma konkurentům, pokud se nepletu (minimálně u O2 se v této době provádí swap za pomocí technologie od Huawei)
- zatím mi nikdo ještě neřekl, že by někde byla extra dlouhá. Kamarád byl dlouholetý zákazník VF, pak založil firmu, udělal si u VF několik firemních čísel a bylo to otřesné. Chyby ve vyúčtování, arogance při řešení problémů, atd. Teď je u O2 a i tam to nebylo bez problémů, ale aspoň se snaží víc než VF.
Co se týče Vaší útraty - vždy se dá s operátorem dohodnout na lepší nabídce. Obzvláště, když máte stabilně vyšší útratu.