Také Telefónica podpoří rodiny v zatopených oblastech

Po T-Mobilu a Vodafonu se s pomocí lidem v zatopených oblastech ozvala také Telefónica. Už od prvního dne povodní ve firmě probíhá dobrovolná sbírka mezi zaměstnanci, dosud se vybralo několik set tisíc korun a každým dnem přibývá zhruba sto tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a pošle nadaci Člověk v tísni.

Kromě finanční pomoci Telefónica zároveň umožní svým zaměstnancům zapojit se v zaplavených oblastech do úklidových prací. Čas strávený pomocí jim bude plně hrazen jako běžný pracovní den. Oblasti, kde bude nutné pomoci, určí Nadace Telefónica ve spolupráci s organizacemi jako například Člověk v tísni nebo Byznys pro společnost. Tímto způsobem se již zaměstnanci zapojili při záplavách v roce 2010.

Telefónica také umožní prodloužení splatnosti faktur, nebo nabídne bezplatnou výměnu utopených nebo ztracených SIM karet. Kromě toho se operátor soustředí na zachování plné funkčnosti sítě v zaplavených oblastech, neboť jde o zásadní prostředek komunikace.


Aktualizováno o tiskovou zprávu:

Telefónica a Povodně 2013

1) Aktuální situace v síti

Naši technici nyní intenzivně pracují na tom, aby mobilní a fixní síť fungovala spolehlivě. Věříme, že nyní je třeba více než kdykoli jindy, aby lidé mohli být v kontaktu s okolním světem. V tuto chvíli nelze ještě určit přesný rozsah škod v mobilní a fixní síti, protože některé lokality jsou stále zatopené.

V oblastech, kde záplavy ještě probíhají, jsme připravili celou řadu preventivních opatření. Díky tomu jsme minimalizovali riziko výpadku služeb O2 a celkový počet výpadků byl nižší než v předchozích letech.

Tam, kde již voda opadavá, vyráží naši technici do terénu a opravují poškozené části sítě. Snažíme se, aby k obnově veškerých kabelů došlo v co nejkratší době. Linka technické podpory je v plné pohotovosti.

2) Pomoc lidem postižených povodní

Společnost Telefónica Czech Republic také připravila přímou pomoc pro obyvatele zasažené povodní, pro zasahující záchranáře, hasiče a další složky.

  • Výměna SIM karty se stejným číslem zdarma - platí pro paušál i předplacenou kartu
  • Aktivace nové SIM karty zdarma - platí pro paušál
  • Aktivace nové SIM karty za 1 Kč s předplaceným kreditem 10 Kč - platí pro předplacenou kartu
  • Sleva 1 000 Kč z běžné ceny koncového zařízení v ceně minimálně hodnotě nad 1000 Kč (pevný telefon, modem, set-top-box)
  • Nový modem ADSL/VDSL za 750 Kč v hodnotě do 1 000 Kč - bude zaslán poštou
  • Kompenzace u fixních služeb - kreditace nefunkčních fixních služeb za poměrné období do další faktury
  • Odklad vymáhání pohledávek - zajistíme odklad vymáhání posledních dvou existujících faktur
  • Dobrovolná sbírka mezi zaměstnanci společnosti Telefónica - sbírka běží od prvního dne povodní, doposud se vybralo několik set tisíc korun. Denně přibývá dalších zhruba sto tisíc korun. Nadace Telefónica na konci sbírky finální sumu zdvojnásobí a poukáže na konto nadace Člověk v tísni, která prostředky využije na poskytnutí okamžité materiální pomoci v zaplavených oblastech.
  • Dobrovolnický den - zaměstnanci se mohou zapojit do úklidových prací v zaplavených oblastech, přičemž čas strávený pomocí jim Telefónica plně uhradí jako pracovní den.
Diskuze (18) Další článek: Intel potvrzuje, že nový Galaxy Tab 3 dostane jeho čipset

Témata článku: , , Pevný telefon, Podpor, Finanční pomoc, Ztracená SIM, Nový modem, Preventivní opatření, Záplavy, Část sítě, Předplacený kredit, Vymáhání, Oblast, Rod, Úklid, Čas strávený, Telefonica, Člověk v tísni