Jak zde někdo napsal, je to hlavně otázka marketingu. Ono to není zase tak těžké identifikovat chyby. A v zásadě nový CEO je pojmenoval. Zjednodušit portfolio nabízených telefonů, udělat roadmapu nových přístrojů, dodržovat termíny a dokázat dodat potřebný počet zařízení na trh a hlavně řádně to zpropagovat.Když si vezmu, kolik je u nás lidí, kteří mají tento přístroj rádi a nepropadli šílenství patlání po dotekovém displeji, v lepším případě po rozmanitých Androidích telefonech nebo zajímavých WP telefonech, v horších nechat se zmanipulovat jablečnou masírkou a kteří by s podporou od RIM rádi podpoře značky pomohli.Fakt stačí relativně málo, i když je to hodně práce. Rozhodně by byl nerozum balit firmu, která má cash flow, 75 milionů zákazníků a vytváří stále zisk PS: Už se těším na OS 2.0 na PlayBook