Souhlasím, jen jsem chtěl trošku zavtipkovat. U O2 mají systém zařízen tak, aby to každého odradilo - kompetentní osoby se zeptat nemůžete, operátor neví, stížnosti se vyřizují stylem, že záměrně ignorují to podstatné, jako že to přehlédly a odpoví naprosto zcestně.
Každopádně tady narazily, protože pokud se můj problém rychle nevyřídí, vznikne mi díky nim škoda přes 60 tisíc a postupně bude narůstat i klidně k miliomům. To mi rozhodně za soudní spor stojí a jejich nevíhodou je to, že nemají ani podpis bývalé smlouvy, protože po el. objednávce poslali doporučene dopis na blbou adresu, kde to převzal jiný člověk. Navíc měli můj nesouhlas s předáváním osobních údajů a vesele je předali dál i s rodným číslem, takže nemaj žádnou šanci to ututlat - na všechno mám podklady. Vypadá to, že se ten systém jednou vymstí jim.