USA: T-Mobile okrádá zákazníky o miliony dolarů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

08. 07. 2014 03:25

usa okráda ľudí všade po svete na úkor svojich záujmov. Ďalšie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2014 10:24

Poznate iny, legalny sposob ako sa dostavat pravidelne k bezurocnym uverom ? :)
10 eur na fakture x10 000 zakaznikov je uz vtipna sumicka, aj keby vsetci podali reklamaciu,tak sa to riesi 30 dni, pocas ktorych tie peniaze na ucte rastu :)
a operator ma vlastne 100 000 euro na mesiac bezurocnu pozicku :)
(a to hovorim len v meradle slovenskych OP,)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2014 10:00

To NENÍ okrádání. USA jsou halt jen SPECIFICKÝ trh. Navíc je to pro DOBRO zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2014 10:00

tohle je uplne bezna praxe i u nasich operatoru, dela to t-debil i kyslik (u vodafonu si nejsem jisty, tam to nemuzu dokazat), ale eurotel bezne uctoval data nabo mms na telefonu ktery NEMA datovy modul ani neni schopen mms odeslat (stara vykopavka, ale prave kvuli tomu jsem to poznal), t mobil uctoval data, ktera nebyla pouzita, sice to bylo 10-20kc na fakture, coz si reknete, ze je pakatel, ale pokud to udela kazdy mesic polovine zakazniku, kteri si toho nevsimnou, hodi to peknech par milionku zadarmo, pak si ty zmr di jeste stezujou, ze misto 30 miliard maj obrat jen 25 a ze je to malo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2014 00:29

Myslím, že to je klasika a ne žumpa. Pravidla a poidmínky operátorů jsou tak zakroucené a složité, že se dají vykládat víc než 18 způsoby. Na helpdesku tomu ani školení operátoři nerozumí. Když tam 3 krát zavoláte s dotazem na to samé, obdržíte 4 různé odpovědi.Zákazníků miliony, faktury záměrně nepřehledné, složité jak mlátička; jak u vodáren, plynáren nebo elektrospolečností.Snadno se využije chaosu a lhostejnosti lidí, kteří faktury pro jejich sloižitost nečtou a pokud je částka akceptovatelná, třeba jen o 15 - 20% víc, než obvyklý paušál, lidi to nevzrušuje: "Hm, no bóže, tak jsem provolal nebo propsal o trochu víc." Že je na faktuře holej paušál, kterej klient v měsíci ani nevyužil a stejně ho přeplácí zbytečně, ale je tam navrch naúčtovaných pár MMS, které ten člověk neposlal, protože je nikdy neposílá a nebo balíček drbů o celebritách, lidi netrápí. A toho se musí využít. Vždycky se dá říct, že jsme se spletli a že je to stejně chyba klienta, my bysme mu to vrátili, kdyby se ozval. Když je takových lidí miliony, hodí to operátorům měsíčně taky miliony nebo miliardy. S předplacenkářema se vůbec nikdo nebaví. A přitom většinu času platí ty nejkrvavější ceny. Reklamace neprojdou. Uspěje jen několik křiklounů, kteří fakturu rozklíčujou a dají si tu práci s řevem, hádáním se, argumentováním a stížností u ČTÚ/FCC nebo jak se to kde jmenuje. Tohle operátoři stejně smetou s tím, že je to jen pár jednotlivců, beztak kverulantů, křiklounů a potížistů a jde o běžné nijak výjmečné procento reklamací. Mezi tím hrabou a hrabou a z téhož obviňují konkurenci, protože doufají, že pod svícnem je tma. A zloděj křičí chyťte zloděje.A nedělám si iluze, že u nás se to neděje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 23:34

Tak jasně, že to byl příkaz z vedení!Vždyť účtování na fakturách je poměrně složitý proces, musí se naprogramovat do systémů, všechno musí sedět, testuje se to, vytváří se pracovní postupy, marketingové materiály atd. A pracuje na tom spousta lidí napříč celou firmou a vždy podle NĚJAKÉHO KONKRÉTNÍHO ZADÁNÍ.Vůbec nechápu, jak se vedení může vymlouvat, že o ničem nevědělo? . To si jako myslí, že je někdo mentálně retardovaný, aby tomuhle věřil?Je to podobný kec jako kdyby měl doma někdo týden mrtvolu a policii pak tvrdil: "Ale já nejsem lékař, tep jsem mu nekontroloval, nevěděl jsem to..." Je příšernost k čemu všemu se telekomunikační business sníží a jaká se z toho za posledních pár let stala žumpa!!! Nemá to žádnou úroveň, samé mlžení, polopravdy a někdy i čisté lži... Celá "velká trojka" navíc nemá "pobočky", ale "prodejny" a podle toho se chová - cokoliv, mimo nové aktivace nebo nákupu, tam většinou nevyřešíte...Přitom nechápu proč se operátoři tak soustředí na "nové zákazníky", přitom "novým zákazníkem" se člověk může stát leda tehdy, když před tím odešel . Takže kdyby se raději soustředili na to, aby lidi neodcházeli a chovali se k nim normálně, udělají mnohem líp!Nebo si snad někdo od operátorů myslí, že v roce 2014 si někdo aktivuje novou SIM a do dneška vůbec nikde neměl jinou a je tedy opravdu "nový zákazník"? To mohou být leda děti, které dřív nežily a možná jednotky lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 17:46

Že by tam seděli ve vedení čeští manageři???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor