Objednání taxi je skutečně nejlepší normálně telefonem, speciálně v Praze. Pomocí aplikace "na dvě kliknutí" se dá objednat třeba napalmový útok - protože tam je skutečně jedno co v dané oblasti je, prostě se to shodí podle GPS souřadnic a konec.Ovšem taxík nemůže zastavit například přímo v rušné křižovatce a čekat 10 minut než někde vyjde z baráku, takže často musí čekat jinde - někdy třeba i ve vedlejší ulici. Dá se taky předpokládat, že zákazník danou lokaci vůbec nezná a bude to pro něj problém.Naproti tomu při klasickém telefonním hovoru se to s dispečerem vyřeší velmi rychle.Stejné je to třeba s "automatickými systémy" pro objednání u doktora - lidem jaksi nedochází, že tohle není objednání místa v kině, ale že různí pacienti mají různou prioritu, navíc co přesně těm lidem je neví ani oni sami a na některé věci se musí vyptat i doktor po telefonu: "Aha, takže Vám bolí Y. A bolí Vás taky X a Z? Bolí Vás Z, když zakašlete?" Tohle prostě appka nezvládne a s klidem objedná člověka s akutním slepákem až po někom, kdo má nataženej sval.
Protože ty pokročilejší sice přiřazují pacientům prioritu, ale bohužel jaksi zapomínají na to, že spousta pacientů nemá tuchy o tom co jim skutečně je a že jejich případ prioritní je, i když si myslí, že ne. Naopak jiní, kteří si myslí, že za 5 minut bude jejich konec mají třeba jen zaražené prdy .Proto jsou objednávací appky naprosto nevhodné tam, kde se nejedná o něco naprosto konkrétního - např. nákup konkrétního telefonu, kde když si někdo objedná iPhone 6 16GB zlatý, tak je to prostě jasné a nemůže se stát, že by nakonec byla pro něj potřeba pračka Indesit .Ale u oborů jako jsou taxi, doktoři, všichni řemeslníci, psychologové atd. není příliš dobré používat objednací appky místo normálního hovoru.