Dovolil bych si nesouhlasit. Jsem u t-mobile uz 4ty rok. Jako operator mi naprosto vyhovuje, mam i internet premium, vse spokojenost. Az prave na jejich stranky. To je jedina vec a jediny terc mych neustalych stiznosti. Jelikoz obcas potrebuji navysit FUP nebo si zkontrolovat stav FUP limitu, prihlasuji se na Muj t-mobile. Jenze kdyz to vezmu v prumeru tak ze 100 prihlaseni a pokusu zjistit stav volani, FUP ci navysit limit, mi v 85 pripadech nejdou jejich stranky. Vysvetleni je "prilis zatizeny server" coz je celkem trapna vymluva naucena na skoleni. A pokud jim platim nemale penize za internet i telefon tak by mohli mit zakladni sluzby jako stranky vporadku. Nebavi me pokazde cekat na operatora abych se zeptal na stav FUP nebo vytahovat SIM z modemu abych poslal sms. Takze samoobsluha a jejich stranky me dohani k silenstvi. A neni to chyba u me. Ale u nich. Jinak mam t-mobile rad a zustanu u nej zatim i nadale. Ale jak rikam, nahlaseni nefunkcnosti a vylepsovani je u nich celkem zbytecne kdyz jsou porad problematicke...a neverim ve svetlejsi zitrky.