Víme, jak operátoři jednají s neplatiči

Diskuze čtenářů k článku

45Jk83  |  02. 02. 2016 18:05

Firma CETELEM - varování! Jsou to podvodníci, posílají na lidi,kteří jim nic nedluží exekutory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Skokan  |  10. 05. 2015 12:38

To je naprosto neskutečné co tahle společnost provádí. Upomínka se splatností do 3 dnů od vystavení této upomínky zaslaná poštou. Když voláš na infolinku, připadáš si jako v televizní hře milionář, kdy ti operátor klade čím dál těžší otázky typu: "který den vám chodí smskou faktura". Jakmile na jednu otázku neodpovíš správně, pošle tě do ... Za neuhrazenou upomínku na 120 Kč 400 Kč pokuta. Neskutečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom White  |  06. 08. 2014 02:15

Dobrý den, pro širokou veřejnost, jsem Tom White Finanční poradce
a úvěr věřitel. Dáváme se úvěry renomovaných jak osobní
jednotlivci, Spolupracovat firmy a investory. Poskytujeme půjčky na auto,
Úvěr, osobní půjčka, podnikatelský úvěr, vzdělání úvěr, dluh
konsolidace, E.T.C.
Budu potěšen, že dobré služby pro vás, kontaktujte nás e-mailem, pokud
zájem o naše služby, a také nás můžete kontaktovat s informací je
níže:
Jméno:
Země:
Umístění:
Půjčka Částka potřebná:
Doba trvání úvěru:
Telefon #:
Děkujeme, kontaktujte nás s nimi krátká informace je v dobré víře, aby se
začal.
Kontakt Jméno: Tom White
Kontakt E-mail: tomwhite.trustloanfunds@gmail.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  10. 05. 2013 15:24

To je hezké, lidi se tady přiznávají k tomu, že dluží a ještě si stěžují, že jim někdo naúčtoval poplatek nebo penále navíc. Každej přece čte smlouvy, které podepisuje a to včetně informací pod hvězdičkou a podobně. Teda promiňte ti negramotní to asi nečtou a rovnou podepisují a pak tady brečí. Myslím, že většina z vás už je dávno v nějakém registru dlužníků ať už v Solusu anebo na www.dluzis.cz ale dobře vám tak. Slušnost je platit své závazky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Skokan  |  10. 05. 2015 12:42

Měl jsem tarif odepiš. Šel jsem zrušit smlouvu na původní předplacený tarif s tím, že ten mobil nepoužívám. Vnutili mi tarif odepiš. Několik let to fungovalo, ale potom místo ročního vyúčtování začalo chodit SMSkou, přičemž, když ten mobil opravdu moc nepoužíváte, je jasné, že platba se dál lehce prošvihnout. Ale posílat upomínku se splatností do 3 dnů od vystavení poštou, to se na mě nezlobte, ale to je naprostá sprosťárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  23. 11. 2012 22:43

Na mé jméno si někdo (na 99% jejich smluvní prodejce) uzavřel dvě smlouvy na mobilní tarif a uvedl jinou poštovní adresu, takže mi nechodily ani faktury, ani upomínky (ačkoliv upomínky MUSÍ chodit na trvalou adresu). Občanku jsem ani neztratil ani nikomu nepůjčoval. Při volání na péči pro zákazníky i při návštěvě prodejny jsem dostával zavádějící informace, ale především byli všichni naprosto přesně informováni, že mi nesmějí prozradit žádnou podrobnost ze smluv, ani kdy, kde, ani telefonní číslo apod. Jiné faktury od O2 mi chodí bez problémů. Tyhle opravdu nechodily, přišla až výhrůžka exekutorem. Na policii jsem byl již odkazován opakovaně. Bez jakékoliv informace o smlouvě mi nemůže policie pomoci a kopie smlouvy nebo jakékoliv informace jsou mi soustavně odpírány nebo jsem nesprávně informován, abych si došel na prodejnu. Na prodejně mi samozřejmě nepomohou a ačkoliv mi jednou nedopatřením kopii smlouvy na chvilinku ukázaly pak už shodně trvaly na tom že přístup ke smlouvám nemají.
Dokonce na elektronickém vyúčtování bylo uvedeno, že mám vše zaplaceno a až když jsem začal řešit, najednou se objevily staré faktury a někdo průběžně mění údaje v systému a zametá stopy. Nejsmutnější je že do podvodu musí být zatažen někdo z O2, protože nemají zájem aby se problém vyřešil, ale co nejrychleji předal exekutorovi. Když mi nabízejí novou službu, tak neváhají použít jakýkoliv kontakt - z evidovaných telefonů nebo z registrovaných emailových adres, v případě pohledávky použijí jen falešnou adresu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
45Jk83  |  02. 02. 2016 18:10

O2 ?Jsou to stejný parchanti jako ti šmejdi,co vnucujou důchodcům různý drahý dreky a pak z nich vymáhaj peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kopík  |  14. 12. 2011 14:33

Počítám se k nespokojeným zákazníkům T-Mobile. Vlastním jejich předplacenku od roku 2007. Zhruba před měsícem mi stalo, že jsem se nemohl podívat na zbývající kredit, nastavit služby... Ze začátku jsem si myslel, že mají chybu oni. Po cca měsíci, jsem se rozhodl napsat email operátorovi o problémech. reagovali rychle, dokonce v sobotu mi volal operátor abych uvedl detaily, IP adresu,...Pak se den dva nic nedělo. Následoval požadavek zaslání screenshotů s hláškami. Následující den mi volal operátor, že je vše odstraněno. Opravdu vše pracuje OK, ale když jsem se zeptal, čím to bylo způsobeno, tak mi operátor řekl, že jsem byl dlužník. Tomu jsem se podivil, kredit dobíjím, nikdy jsem ho neměl nulový natož záporný. Když jsem žádal o informaci kdy to bylo, tak mi bylo řečeno, že to nevidí, ale že to bylo způsobeno zřejmě zasláním více premiových SMS. Když jsem odvětil, že je mám od počátku zakázané a tudíž jsem je nemohl odeslat, svedl to operátor na MMS (ty z telefonu neposílám, ale nejdou zakázat). Pak to bylo svedeno na chybu systému. Optal jsem se sice na SOLUS, prý mne tam nezadali, ale po přečtení této diskuze však budu požadovat oficiální dopis abych náhodou, omylem či selháním systému nebyl překvapen exekutorem a že mne nevložili do Solusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  10. 12. 2011 17:56

Vy už taky strašíte exekutorem, jako ty přihlouplé komerční televize. Exekutor nemůže přijít, dokud neproběhl soud, nebo nepřišel soudní platební rozkaz (kterému je možno se samozřejmě bránit). Takže exekutor přijde jen k tomu, kdo kašle na soudní obsílky, nevyzvedává poštu aj....A takový se pak nemůže divit, dluhy se musí platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 12. 2011 18:36

Přesně tak, pokud někdo dělá mrtvého brouka, nebo mění adresy jak ponožky a nenahlásí to poště, nesmí se pak divit. Já měl před pár měsíci taky "problém" s exekutorem - problematičtí sousedi si kdysi nahlásilï jako trvalý pobyt můj barák (jeden čas v tom byl hroznej bordel a oni toho vyuzili - jakmile jsem to zjistil, okamžitě jsem to zrusil, ale některé z nich mají dodnes v občance TP na mé adrese - to mi ostatně připomělo, že se musím v pondělí zeptat na úřadu jestli už si konečně všechny nechaly vyměnit ty neplatné OP) a jedna z nich nadělala dluhy (nic s mobilama, údajně klasické půjčky) - jakmile se mi objevil dopis (resp. dva) ve schránce od vymahačských právníků - pravděpodobně nejspíš poslední pokus o smír, tak jsem (aniž bych to samozřejmě otevřel) na ty právní firmy zavolal (zaplaťpánbůh za internet), zjistil o co jde a dal jim její skutečnou adresu. Kdybych se na to vykašlal, tak bych za pár měsíců nejspíš musel vysvětlovat a dokládat exekutorovi, že se to mě a mého domu opravdu netýká Ale i tak se raději jistím a mám doma alespoň připravený úředně ověřený výpis lidí, co v mém domě bydlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s4y  |  10. 12. 2011 17:15

Vodafone LŽE. První kontakt, který od nich byl byl dopis (e-mail) od exekuční firmy, že jim byl předán můj případ. Šlo o to, že mi vystavili nesmyslné vyúčtování a já zaplatil pouze to co jsem skutečně spotřeboval. Taky vůbec nereagovali na první ani na opakovanou reklamaci vyúčtování v zákonné lhůtě 30 dní. Pomohlo až předání ČOI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vittro  |  13. 12. 2011 13:36

Všichni operátoři lžou! Zvláště Telefónica O2. V pondělí 12.12.2012 došla otci smluvní pokuta 5.000Kč a vůbec ani nevíme za co!? Bez jakýkoliv upozornění, natož písemných. Hlavně jak se chvástají, že upozorní sms, pak volají a pak napíší... Navíc doba vystavení faktury 7.12.2012 a doba splatnosti také 7.12.2012!!! To je snad trestný čin už tohle! Navíc žádný kontakt na toho, kdo tohle vystavil. Ani razítko od pošty na obálce. Buď mají na poště bordel nebo jsou O2 pěkný *sprosté slovo* když dojde dopis 5 dnů po splatnosti!!!
Chudák operátorka, si něco vyslechla...ale stejně nedokázala odpovědět za co to je, kdo je za to zodpovědný a ve finále řekne, že se někdo ozve během týdne. Takže dalších 5 dní?! No jestli si účtují penále za prodlení,tak to je vyložená krádež!
Co sakra dělá ČTÚ, ČOI a další instituce?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  10. 12. 2011 04:33

Pracují v TM na shopu uz pár let a jak nemilé bylo jednou zjisteni, když mi volala máma do práce, že mi přišel dopis od exekutora za 3 měsíce neuhrazene vyúčtování od TM...
Tak to dopadá, když pro někoho známého uděláte dobrý skutek, a necháte si na sebe napsat smlouvu. Ano, dotyčný sice celé mesice platil vcas, tak už ani po roce nesledujete zda dalsi faktury platí nebo simku hodil do šuplíku a myslel si, ze "když se nevola, tak se smlouva zrusi..."
Všichni lidi jsou svině! Tak si dejte pozor a nikdy nic podobného nedělejte... No, možná do doby, než operátoři zavedou výše uvedenou službu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 12. 2011 06:33

Vždy platilo, platí a platit bude, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán
Ale upřímně - napsat si na sebe smlouvu a nepohlídat si to, to už zavání minimálně velkou naivitou (zdráhám se napsat hloupostí). Chápu, že SMS se k vám dostat nemohla, ovšem pokud byla smlouva na vás a tudíž i na vaši adresu, musel vám přijít minimálně jeden, ale spíše více dopisů na toto téma a pokud jste je ignoroval, je to primárně vaše chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  10. 12. 2011 09:59

Elektronické vyúčtování stačí, pak se není čemu divit, ze pošlou az po třech měsících dopis s hlavičkou od exekutora na adresu trvalého bydliště...
Z chyb se člověk učí a diky Bohu, ze me k tomu nehodili do solusu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 12. 2011 10:58

Moje manželka má taky pouze elektronické vyúčtování a ten papírový dopis za 130,- Kč jí už taky pošťák přinesl, když to nestihla zaplatit včas ... spíše si myslím, že jste ty předchozí dopisy prostě jen ignoroval ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JKL  |  09. 12. 2011 23:29

Jako operátora bych každému doporučil jedině VODAFONE a to kvůli jedné věci a tou je FLEXI STROP - nastavíte si částku a jakmile se jí dotknete, tak Vám operátor zablokuje veškeré placené služby
http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/kontro... ...
Dřív se FlexiStrop kontroloval jednou za hodinu a bylo možné jej teoreticky přešvihnout. Dnes už je to on-line a zablokuje se klidně při hovoru, takže když si nastavíte FlexiStrop na 800 Kč, nemůže přijít vyšší faktura.
Tohle nemá ani O2, ani TM - tam Vám klidně může přijít faktura na 500 000 a pohoda. Třeba jen ztratit zapnutý mobil od O2 nebo TM je docela adrenalin, protože než se dovoláte na linku a najdete si kódy pro komunikaci s operátorem nebo než se dostanete na prodejnu, tak už můžete mít provolaných pěkných pár desítek tisíc.
Právě z toho důvodu bych nikdy neměl operátora, který takovou službu nenabízí. Jelikož v ČR, je to pouze jeden, tak nemám na výběr...
Osobně znám případ, kdy tchýně provolala z telefonu (na nějaké linky 900) nějakých 520 000 Kč a dotyčný to musí splácet. Takže i kdyby druzí operátoři měli ceny 200x výhodnější, nešel bych k nim... Ta možnost, že ztratím mobil a zaplatím statisíce mi za to opravdu nestojí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2011 00:13

Dovolil bych si odporovat, nevím jak T-mobile, ale O2 nabízí možnost Limit. Pokud se útratou (nad rámec paušálu) dostanete nad tento limit (Vámi nastavený), tak se Vám placené služby zablokují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 12. 2011 04:48

U T-Mobile lze nastavit limit po jehož dosažení přijde SMS, přímo služby pokud vím (nikdy jsem to nepotřeboval) zablokovat nejde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 12. 2011 06:19

BTW Po přečtení tohoto vlákna jsem si nastavil u Vodafone v Samoobsluze limit po jehož dosažení mi zablokují služby, hledal jsem to i v moje.o2.cz a nenašel - stejně jako T-Mobile tam nabízí jen možnost informační SMS (což jsem si hned nastavil i pro O2 - jen mne trochu překvapilo, že u T-Mobile je to zdarma a u O2 je každá tato SMS za 3 Kč). Otravovat operátory (O2 i T-Mobile) se mi o víkendovém velmi brzkém ránu moc nechtělo (tím spíše, že bych to stejně nejspíš ani aktivovat nechtěl - ty telefony jsou na rozdíl od SIM Vodafone běžně používané a případné zablokování služeb by mi způsobilo více problémů než užitku)
Takže se ptám - jak to lze u O2 aktivovat? A jestli jen přes infolinku nebo na prodejně, tak je klidně možné, že T-Mobile to má podobné ... a možná také záleží na konkrétním tarifu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  10. 12. 2011 14:56

Tak to máte bohužel špatné informace - oba operátoři sice nabízí službu "Limit", ale to je jen INFORMATIVNI služba, kdy Vám chodí SMS, ale služby se nezabklojují NIKDY.
Samozřejmě, že technicky LZE služby "zastropovat" - tuto funkci nabízí přímo ústředny, takže stačí, když ji operátor použije Takže hodí-li se to operátorovi nebo má nějaké podezření na zneužití, aktivovat ji může... Ale standardně to prostě u O2 a TM nelze a ani tu službu nenabízí...
Je to něco podobného jako "oblíbená tarifikace" 60 + 60. Ústředna ve skutečnosti tarifikuje a měří hovor na 0,001 sekundy Takže přepočítat délku hovoru 62,153 sekundy na dvě minuty je TECHNICKY NAROCNEJSI než to nechat tak a naúčtovat jen 62 sekund.
Ovšem operátoři tvrdí pravý opak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2011 22:03

Četl jsem zde kritické názory na T-mobile a na O2. Musím říci, že i přes to, že mě tito operátoři občas naštvali, lze s nimi domluvit způsob splácení i delší dobu dlužných faktur. Zákazník musí s nimi opravdu komunikovat. Před několika lety jsem miloval svoji manželku (není důležité) a zařídil jsem jí nejprve O2, paušál byl samozřejmě na moje jméno. Pak v lásce došlo k rozvratu a ona počátkem roku 2009 začala velmi telefonovat. Faktury byly přibližně (v Kč) 7000 (leden), 6000 (únor), 4000 březen a 15000 (1. týden v dubnu). Samozřejmě na takto vysoké částky jsem neměl, tak na součet prvních tří jsem požádal o splátkový kalendář. Jenže nastal pak problém v létě 2009 a porušil jsem ho. Zbývalo doplatit asi 22000 Kč. Operátor na lince mi řekl: "je mi líto, pošleme to k exekutorovi, nepomůžu". I přes to jsem to zkusil na prodejnu O2, požádal jsem o další splátkový kalendář. Nakonec mi ho dali (měl jsem obavu zda mi ho dají, přeci jen naštěstí dali) a ten jsem zcela bez problémů doplatil. Potom jsem se ještě 2x dostal do menších problémů s placením a dali mi možnost splátkových kalendářů. Takže O2 opravdu pomůže vyřešit situaci, jen zákazník musí komunikovat. Co se týče T-mobile, je to krapet horší, ale i s tímto operátorem se dá domluvit. Na konci roku 2009 jsem měl 4 nezaplacené faktury dohromady asi 5000 Kč. Splátkový kalendář jsem bohužel i zde porušil (dal jsem příkaz k úhradě, ale banka ho neodeslala). Operátor na lince mi nepomohl, ale v prodejně T-mobile mi poradil, ať se nějak pokusím zaplatit jednotlivé faktury, nejlépe alespoň dvě najednou každý měsíc. Zaplatil jsem nejdřív dvě, další měsíc jednu a další měsíc tu poslední. Od té doby je klid. Takže z toho vyplývá, že je potřeba opravdu komunikovat, do dluhu se může dostat každý, ale pokud dělá tzv. mrtvého brouka, nemůže se divit, že jednou přijde nečekaná návštěva.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2011 21:54

U Vodafone mám nastavenou splatnost vždycky k 1.dni v měsíci. Což je dost blbý, pokud výplata chodí do 15. Takže běžně platim mezi 8. až 15. dnem v měsíci...
Jasně že mě do té doby přijdou asi 3-4smsky s upozorněnim. Několikrát jsem to u řešil na prodejně i po lince u Vodafone. Bohužel to vyúčtování a jeho splatnost posunout nejde.
Měl jsem se na věc zepta když jsem si zařizoval paušál u Vodafone...
Třeba u O2 kde mám internet atd. je splatnost snad celej měsíc, takže totální pohoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivča  |  13. 12. 2011 13:05

U vodafone lze změnit účetní období - termín kdy se vystaví faktura, tudiž se tím změní a doba splatnosti. na výber je z období na vystavení 4.,10.,16.,20.,25. a od data vystavení 18dní splatnost. Lze účetní období změnit přes péči o zákazníka :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  09. 12. 2011 19:37

Dejte si pozor na T-Mobile. Tento operátor vám může zablokovat volání nejenom pro nezaplacení faktury, ale i tehdy, pokud se nedopustíte ničeho jiného, než jen toho, že využíváte jejich služeb.
Jednoho dne, když jsem chtěl volat, ozvala se mi hláška, že nemám hovor povolen a ať kontaktuji infolinku. Všechny faktury jsem měl uhrazené, tak jsem si říkal, že jde asi o omyl. Infolinku jsem zavolal a dozvěděl se následující. Během uplynulých 14ti dní jsem asi 4x na jedné ze dvou sim karet, které u TM mám, využil službu mPlatba. Čili zaplatil jsem nějaké služby mobilem v celkové výši cca 5.000,-. Ačkoliv jsem ještě žádné vyučtování neobdržel a částla ještě není splatná, zablokoval mi T-Mobile obě sim karty, i tu, ze které platba neproběhla, zablokoval mi nejen platby mobilem, ale i veškeré volání, včetně volání v rámci tarifu rodina, kdy si volání na své blízké platím v rámci měsíčního paušálu.
Ptám se, když T-Mobile nechtěl, ať platím mobilem, proč mi tu platbu umožnil? Když jí chtěl limitovat nějakou částkou, tak proč jí předem nelimitoval? A když už nic z toho nezvládli předem, tak proč mi ksakru nestopli jenom platby mobilem, ale všechny služby na všech sim kartách, včetně volání rodině, které mám v rámci tarifu zdarma?
Na infolince po mě chtěli, ať hned seberu šest tisíc a běžím na prodejnu složit mimořádnou zálohu, pak že mi služby opět obnoví. Nesložím nic, nejsem jejich poskok, počkám si na řádné vyučtování a až to uhradím. Do té doby jsem koupil sim kartu konkurenčního operátora a nosím u sebe dva telefony. A až mi skončí smlouva, samozřejmě od T-Mobile i s celou rodinou odejdu. S trochou štěstí narazím na nějakého méně arogantního operátora, který se ke svému zákazníkovi nechová jako k hadru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  09. 12. 2011 20:49

Jejich jednání je přiměřené platíš pravidelně mesíčně třeba 750 ,-Kč a najednou tam máš 6000,- Kč tak ti to pro jistotu zablokujou. Aby chránili tebe vysvětlím ti proč:
Představi si situaci kdy máš dvě simky jednu má malý dítě který oběví v bravíčku obrázky do telefonu objedná si jich za večer 500 a tobě by pak přišlo vyúčtování na 50 000,-Kč. Je možný že ty máš na zaplacení vyúčtování 50 000,- Kč ale průměrnej čech na to nemá tudiž operátor tě chrání. Navíc většina lidí zjistí co to jsou premium SMS až když přijde vyúčtování třeba 2000,-Kč Polovina z nich se rozhodne že se jim vyůčtování nelíbí a že ho platit kůli tomu nebudou a potom se diví že jsou v SOLUSU. Možná bys opravdu měl jít jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  09. 12. 2011 21:25

Malé dítě nemůže mit simku s paušálem, ten příklad je postavený na špatném základě. A pokud mu jí rodič dá, musí si být vědom případných následků a nést za ně zodpovědnost.
Je mi jedno, co lidi ví nebo neví o premium SMS. Tohle není můj problém. Samozřejmě respektuji, že někde být hranice pro platby musí. Ale operátor tu hranici musí stanovit předem a po jejím dosažení už další platbu neumožnit. Tohle je logické a pochopitelné.
Zničeho nic a bez varování znemožnit zákazníkovi jakékoliv volání logické a pochopitelné není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 12. 2011 16:32

Uvedl jsem premium SMS pouze jako příklad místo toho ten samý příklad lze uplatnit i na jiné služby tipu: audiotext, volání do zahraničí, Mplatba, GPRS, ...
Stačí se podívat do všeobecných podmínek operátora http://www.t-mobile.cz/dcpublic/VPST_CZ_spotrebi... ... konkrétně čl.6.4 který odkazuje na čl. 7.3 bod h a čl. 7.4
Ano, možná by stačilo zamezení plateb a upozornění zákazníka SMS. T-Mobile se hold rozhodl udělat to takhle. Nicméně zákazníci kteří si pročtou podmínky musí počítat s tím že se operátor bude chovat podle toho s čím zákazník souhlasil podpisem smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  10. 12. 2011 17:10

Úplně zbytečně zde rozepisujete Všeobecné podmínky. Já je samozřejmě znám a je naivní předpokládat, že operátor provede něco, pro co nebude mít oporu ve Všeobecných podmínkách, smlouvě, apod. Skutečně jsem s těmi podmínkami souhlasil, ale nesouhlasil jsem se šikanózním výkladem článků, které se tváří jako něco na mou ochranu.
Podle začátku posledního odstavce se zdá, že jste konečně pochopil pointu mých příspěvků. T-Mobile se rozhodl udělat to takhle a já se rozhodl od T-Mobilu odejít. Nic složitého, nebo na dlouhou debatu. Jsem v období života, kdy jistota, že se dovolám dětem, abych se zeptal, proč ještě nejsou doma ze školy, je pro mě mnohem důležitější, než ušetřených pár korun z retenčního oddělení. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filias  |  09. 12. 2011 18:05

Tak u VF mám inkaso, takže tam mě zapomenutá faktura zatím neohrozila.... Ale UPC platím pravidelně pozdě (občas i o měsíc :/ ). A zatím neřekli ani ň. Nehledě na nějaké úroky z prodlení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nightrain  |  09. 12. 2011 17:13

No tak třeba O2 to dává dvoum vymahačskejm společnostem když nezaplatíš mě poslali že prej dlužim 1000kč složenka která už byla půl roku zaplacená mají v tom pak akorád bordel ty už ani nevědí v O2 jestli si to zaplatil nebo ne jako u mě třeba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtěch  |  09. 12. 2011 17:32

Kdyby mě raději Vodafone místo dávání inkasní agentuře poslal upomínku doporučeným dopisem anebo mailem, který mají jistě v databázi tak mohli mít o naštvaného zákazníka méně (a zákazníka jako takového více neboť jsem přešel k T-Mobile poté co jsem vyrovnal závazky). A platbu připsanou dříve. Taky nepochopím jak si vůbec můžou dovolit svévolně měnit způsob vyúčtování aniž by mě o tom informovali, taky mohli zaslat mail nebo dopis. Argumentace "ale můžete si to dát zpátky" je opravdu na ránu, když ze mě po deseti letech bezproblémového vztahu udělali neplatiče. Těžko budu třeba při žádosti o hypotéku vysvětlovat, že na tom nesu jen částečnou vinu, holt jsem pro ně neplatič a čau . Takže děkuji Vodafonu za urputnou snahu o komunikaci, bravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtěch  |  09. 12. 2011 16:58

Vodafone u bodu pět neskutečně lže. Měl jsem SIM s tarifem v Odepiš v šuplíku a vždy čekal, až mi přijde tištěné vyúčtování, to poté co se nasčítalo 10x12 Kč zaplatil neboť pod 120 Kč není nutno hradit. Až jednou svévolně změnili vyúčtování na elektronické a nechodilo mi nic. Oproti bodu pět se Vodafone samozřejmě se mnou vůbec neobtěžoval spojit. Údajně mi posílal nějaké SMS na ono číslo (pochopitelně jsem je neobdržel), ale aby napsal e-mail anebo doporučený dopis, to neexistovalo, zato mě předali kvůli 168 korunám inkasní agentuře a zároveň zařadili do Solusu ačkoliv jsem u nich byl deset let a vzorně platil faktury. Nebýt toho, že se mi inkasní agentura ozvala tak vůbec o ničem nevím. Tolik komunikace ze strany Vodafonu. Nevím kdo za Vodafone tento dotazník zodpovídal, lže jako když tiskne, u nich to fakt končí esemeskou a nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s  |  16. 07. 2014 19:32

presne tak, uplne ta sama zkusenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  09. 12. 2011 15:52

O2 lže. vypověděl jsem u nich smlouvu internetu vloni a zaplatil jsem poslední částku. Nicméně jsem se pres SOLUS po roce a něco dozvěděl, že tam mám dluh 550Kč. Neposlali mi sms (mam telefonni cislo od O2 od roku 1999), dopis, nezavolali, nenapsali mail -proste ticho po pesine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beke  |  09. 12. 2011 15:35

teda co tu ctu o t-mobilu tak se mi chce zvracet!!!mam oskar dnes jiz vodafone od zacatku a zatim bych nemenil!vzdy se s nimi da rozumne dohodnout a maji pristup na urovni...ne jako jinde ze s vami jednaji slusne jen kdyz z toho neco kapne!babka ma t-mobile a chce od nej samozrejme pryc ale musi si pockat jeste rok...taky ji nejakej ko..t ukecal po telefonu...samozrejme je to jeji blbost..pausal ji aktivovali takze platba bezela ale sluzby stale bezeli jako kreditni a kdybych se neozval asi by se nic nestalo...prasata!!!od nich uz nikdy nic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 15:51

Já jsem s T-Mobile naopak nejspokojenější a nejhorší jednání jsem vždy zažil u Vodafone ... nedá se to prostě paušalizovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtěch  |  09. 12. 2011 17:12

U T-Mobile mi prozatím vždy vyšli maximálně vstříc a poskytují mi profesionální služby, beru je jako solidní partnera, takže potvrzuji dobrou zkušenost kolego. Oproti tomu Vodafone je jeden velký nepořádek. Příkladem budiž to, když si člověk vyžádá podrobné vyúčtování a zašlou místo toho duplikát faktury. Takových "přehmatů" jsem zažil vícero. Podle mého je Vodafone pořád takový Oskárek, nedochůdče co se chce vyrovnat ostatním konkurentům, ale nějak jim to nejde. Holt rebranding proběhl, ale posun v myšlení zaměstnanců nikoliv. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 12. 2011 15:31

Příklad jednání:
Naletěl jsem podvodné firmě, potřeboval jsem půjčku a provolal na čísla 900( 95,-za minutu)
Připravili mě o 12 000,-voláním..Různě to protahovali, nechali dlouho čekat, přehazovali na jiná čísla atd)Reklamoval jsem to na T-Mobile..Nezájem zaplať!
Stejný případ zažil kamarád u O2 a operátor mu tuto částku po vysvětlení situace odpustil!!A dokonce právník z O2 pomohl sepsat ZDARMA trestní oznámení na tu podvodnou firmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 16:20

Té druhé části příliš nevěřím ... a pokud volám na číslo začínající devítkou, vždy si předem zjistím kolik za ně účtují. Pokud ta firma byla opravdu podvodná (tzn. např. nikde tu cenu neuvedla nebo uvedla mnohem nižší) a ne jen past na hlupáky, tak to lze samozřejmě řešit právní cestou, ale přímo s tou firmou, operátor vám naúčtoval jen to co jste provolal. Kdysi, když jsem začínal se svojí současnou ženou jsme si opravdu hodne volali (tehdy ještě neomezené tarify nebyly) a přišla mi faktura také kolem dvanácti tisíc plus další měsíc necelých sedm (už jsme spolu mohli být častěji) a ani ve snu mne nenapadlo, že bych to chtěl po operátorovi odpustit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim  |  09. 12. 2011 14:39

T-Mobile nejhorší operátor u nás.S ním mám jen samé problémy.Rychle pryč od nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  09. 12. 2011 13:45

Má jediná zkušenost je s Vodafonem (tehdy snad ještě Oskarem).
Míval jsem faktury pod 120 Kč, takže jsem neplatil každý měsíc. A v červnu jsem na zaplacení zapomněl a odjel pryč. Nejdříve cca týden vzahraničí - bez roamingu, což byl asi důvod, proč mi nepřišla SMS s upozorněním na nezaplacení. Potom se přibližně dva týdny nic nedělo a najednou mi nešlo volat a odesílat SMS.
Nevěděl jsem, co se děje (nenapadlo mě, že jsem nezaplatil). Po pár dnech, jsem pro jistotu zavolal domů, jestli tam náhodou není vyúčtování. Bylo, tak to zaplatili. (byl jsem docela mimo civilizaci). Druhý den mi volal operátor, co se děje, že jsem jim nezaplatil. Omluvil jsem se jim a vysvětlil, že příkaz byl už podán. V pondělí mi opět šlo volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tlumex  |  09. 12. 2011 13:23

Mam pouze zkusenost s Oskarem. Mam jednu simku za 10kc. A dosel mi dopis od vodafonu ze jim dluzim 1,53Kc a vyhrozovani exekuci a ze jestli nezplatim ze mi castka bude navysena na 3500kc.
Zavolal jsem na dluzni oddeleni a reklamoval jsem ze az po 120kc se plati faktura.
Pan operator mi sdelil ze je tam chyba v desetinne carce ze castka je 165kc.
Namitnul jsem ze mam sice jen 3 roky vysoke skoly navic z Plzne ale to mi nejak desetinne nevychazi .
Pan operator se omluvil.
Pro jistotu jsme overili VS jestli taky nedoslo k nejakemu omylu castku jsem zaplatil a nebyl problem.
Na platebni moralce si zakladam proto se vzdy s retencnim oddelenim dobre jedna pri prodluzovani smlouvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  09. 12. 2011 13:14

Splatnost 18 dnů u O2 je pěkná pohádka na dobrou noc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gender.bender  |  09. 12. 2011 13:07

Tak já vám povím svůj příběh který skončil až exekucí stavebního spoření, mám velice špatné zkušenosti s firmou TMT Czech, která mi byla doporučená známými, právě že má ten servis jako výborná, papíry zaslali poštou a pak jsem je jen podepsal a poslal zpět, pak to aktivovali na moje číslo od O2, tehdy telecomu, Eurotelu, nějaké ty služby tam byly, hovory šli přes síť O2, tam se nedá na nic stěžovat, jejich zákaznický servis byl ale jak vyblitý - pokud jim člověk volal na jejich placenou infolinku (jen ve všední dny)
tak pokaždý tam slyšel něco jiného, s profesionalitou putěk z klasické zákaznické infolinky to mělo daleko, ale budiž, ale pak po několika měsících jsem to chtěl vypovědět, dal jsem vědět na infolince a oni jako že ok (protože jsem jel do USA na studijní pobyt) tak aby poslali pak domu na naši adresu všechny stávající faktury (+ případné penále)
pak jsem jim ještě poštou poslal vlastnoručně napsaný dopis že to vypovídám, pak se nic nedělo, příbuzným na naši adresu nic neposílali, možná jen něco doporučeně, ale těžko to asi jsem mohl převzít když jsem byl pryč v USA, žádnou složenku s doplatkem neposílali
pak po roce a půl poslali 2x po sobě že mám zaplatit částku 250 Kč (tj co jsem prý nedoplatil) schovnou v nějaké pokutě v hodnotě asi 730 Kč, na účet vymáhací agentury a že jsem povinen to zaplatit že to vyplývá ze smlouvy a už tam nebylo žádné telefoní číslo, nic, jen zaplať zaplať, po velké námaze se podařilo kontaktovat tu vymáhací agenturu, kde byla drzá hnusná ženská na druhé straně telefonu, které už z toho vyrobila částku 10 tisíc Kč, kde to předalo někam právníkům, jen zaplaˇzaplať, nic mě nezajímá, když člověk volal na infolinku do toho jejich TMT Czech tak tam taky najednou byla přidrzlá ženský, která hned prskla - nelžete, vy jste si zažádal prodloužení, tj. ve chvíli kdy jsem žádal to vypovězení, tak oni ty mrchy z toho udělali jakési prodloužení, které jsem jim nezaplatil, je nunto podotknout, že to udělali schvalně, neposlali nám do schránky ani jednu složenku, kdyby to udělali, tak by to příbuzní zaplatily jako ostatní věci, vymáhací agenturka ani společnost na další dopisy nereagovala, neragovala ani když věděli že budu 3 měsíce v nemocnici, jim to bylo jedno, společnost ve skutečnosti samozřejmě neexistuje je to jen prázdná schránka, nikdo tam nebydlí na jejich adrese, tak co si pak má člověk myslet, pak se člověk hádal 3x s exekutorem (který sídlí na druhé straně republiky), který taky s nějakými kontakty přes email se neobtěžoval, nakonec člověk mohl být rád že to udělal jen ze stavebního spoření, ale pošpinily jméno (určitě v nějakých registrech je teď napsáno že neplatím závazky, takže mi žádná bankovní společnost nepůjčí, to bych taky potřeboval prověřit), firmičku TMT nic nezajímalo, buď takhle oni standartně tahají peníze z lidí, nebo za to může neodpovědnost, nebo škodolibost jejich pracovníka, už jen fakt že ženská na infolince vypoklonkovala o něčem svědčí, kdyby to byla ofifiální infolinka O2, tak tam by jim člověk mohl třeba vyhrožovat bombou ale ani by neplkly, jak si vůbec mohou dovolit osočit zákazníka že lže ? !
nejvíc s*e ta vymáhací agentura, oni to jen podepíšou někomu dalšímu a on si k tomu přirazí 100vky % za nic, to samé ty právnící a exekutor, za jednu obálku, peníze za nic,
na tu agenturu by se chtěl podivat, chtěl bych jim zatopit, podat žaloby/oznámení, takhle se to nesmí nechat, jmenují se IRJA nebo IRJA agentura, sídlo má být v Zápolí 4 praha 4, nehohl by mi někdo napsat kdo je jejich jednatelem, majitelem, pracovníky atd ? nevim kde to mám hledat, exekutor tvrdil že prý někdo má nějaký papír podpsaný ode mě kde se přiznávám k závazku (to samozřejmě zfalšovali oni, nic takového bych nepodepsal)
dá se stěžovat někam na ČTÚ, aniž by člověk měl jistotu že to ten úřad zamete pod koberec, může v něčem pomoct nebo je to u nás bezzubý, jaké máte vaše zkušenosti ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 13:33

Tak za hloupost s eplatí. Kdyby každý používal rozum,tak firmy jako TMT Czech neexistují.
1-Když vypovídám smlouvu, nechám si vžd yposlat od firmy potvrzení že nic nedlužím (nic mě to nestojí jen o to požádám při vypovězení).
2-Když jedu na rok pryč ujistím se že nikde nemám žádné závazky (což v yjst eměl,protože jste neměl žádné potvrzení o ukončení smluvního vztahu) bez toho neodjedu.
3-Hlídám si jaké adresy kam píšu (hlavně studenti a lidi v podnájmech) pádž i když do výpovědi napíšete že to chcete poslat na místo B, oni mají u vás v databázi adresu A co jste zadal při podpisu a na 99,99% vám to pošlou na místo A.
Prostě nemít v tom bordel a neupisovat se pochybným firmám a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank Milic  |  18. 12. 2011 21:15

Tyto informace lze zjistit na
http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report...
jednatel: Jiří Neužil, r.č. 580612/1563
Praha 2, Vinohrady, Londýnská 473/22, PSČ 120 00
den vzniku funkce: 15.září 2011

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 12:03

No můj otec má zlou zkušenost s VF.
Měl u nich na udržení čísla jen ten tarif za asi 10 kč (nevím přesně,jak se jmenuje) a VF mu sám od sebe zrušil písemné faktury (prý zjednodušení a přechod na nějaký "nový systém") a protože se to platí jednou za několik měsíců (snad až když je fa 120 kč) , tak se to dost blbě hlídá,člověk toho má taky dost a tak si otec myslel,že už to platil,když nemá fakturu mezi těmi,co se mají platit (neuvědomil si,že by mu nepřišla).
Žádná sms ani žádný hovor ze strany VF se nekonal.
Rovnou poslali upomínku s příplatkem 300 KČ a vysloveně tam stálo,že pokud to nezaplatí do týdne,dávají ho na Solus....
Po rozhovoru s několika operátory na VF infolince byl otec rozzuřený , byli na něj drzí,absolutně s ním nehodlali nic řešit,natož aby uznali chybu,že mu neinformovaně zrušili papírový výpis.
Dodnes nechápu tu aroganci a drzost , protože můj otec byl u VF pd prvního měsíce,co v ČR začal nabízet služby tehdy ještě Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 12:08

Dobrý den,
nechci rýpat (chraň bůh) ale jen takový postřeh. To by pro otce nebylo lepší si zařídit trvalý platební příkaz na 10kč, než každý měsíc dělat sólo platbu kvůli 10kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 12:11

asi bylo,taky jsem mu to říkal.
Ale jemu to takhle fungovalo x let , protože vždy přišla fa až na 120 KČ (VF ty předešlé fa sčítá a posíola faktury až když částka přesáhne 120 KČ dle jejich sluvních podmínek) , takže on neplatil každý měsíc 10 KČ :)
Přestalo to fungovat až v době,co se VF zachoval tak jak se zachoval,no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 12:16

Já to po incidentu s fakturací vyřešil inkasem s limitem 150,- Kč a nestarám se o to už vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 12:29

Otec si stěžoval na VF u ČTú a do měsíce se mu sámi z VF ozvali,omlouvali se a vše stornovali a uvedli do pořádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 12:13

Málem jsem u Vodafone dopadl se stejným, udržovacím tarifem podobně - naštěstí jsem se o tom zrušení faktur zcela náhodou někde dočetl od nadávajících uživatelů na netu, vložil jejich SIM do telefonu a po několika pokusech jsem se dovolal na infolinku (což je o nervy samo o sobě) ... údajně tu informaci posílali SMS, ale vzhledem k tomu, že tu kartu běžně v mobilu nemám, stačila ta SMS asi mezitím vyexpirovat (pokud ji tedy opravdu poslali). Nepochopil jsem proč tuhle poměrně zásadní informaci nepřiložili k té poslední papírové faktuře ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 13:08

Jo jo , přesně tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 13:21

beztak to udělali schválně (svině). Jim přeci nejde o skoro mrtvá čísla ze kterých nikdo nevolá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 11:59

No já nevím, asi jsem blázen, ale já mám nastavený sipo s limitem a vždy si strhnou co provolám, takže nikdy nemůžu být v prodlení s platbou (ano asi nejsem socka, vždy mám na účtu peníze na zaplacení nájmu, telefonu atd.).A kdybych náhodou překročil limit, tak mi dojde sms a zadám platbu ručně.
A názorům typu "nepřišla mi žádná upomínka, žádná sms, ale rovnou exekutor" nevěřím ani za mák.To si tu někdo vymýšlí aby shodil konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 12:08

Máte pravdu.
Ale občas se to stát může,že třeba nedojde sms a hned upomínka ,ale hned exekutor , to rozhodně ne.
Bohužel jsme v ČR , "tady se všem jen ubližuje,za všechno může jen vláda ,firmy a nikdo jiný ...."
Ale to,že za 99% problémů si může člověk sám , to si připustí málo lidí ...
-nikdy bych nepodepsal nic,co jsem si nepřečetl a rozhodně né na ulici
-nikdy bych se zbytečně nezadlužoval kvůli třeba dovolené u moře nebo kvůli drahým dárkům pod stromeček (PROSTĚ KDYŽ NA TO NEMÁM,TAK SI PŘECE NEBUDU KVŮLI KAŽDÝ BLBOSTI HNED BRÁT PŮJČKU)
dalo by se o tom psát hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim  |  09. 12. 2011 15:12

Jenže bohužel, někdy ti nic jinýho než si tu půjčku vzít nezbyde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.ee  |  09. 12. 2011 12:23

me zrusili predplacenku s kreditem cca 300kc kterou sem pouzival parkrat do roka. byl jsem nastvanej a vic me nasrali, kdyz tvrdili ze mi prislo upozorneni pres sms - lhari zas..ni. mam v telefonu asi 1600 sms, protoze zadnou nemazu. no samozrejme tam zadne upozorneni nebylo.
pul roku na to zrusili i predplacenku matce, ktera je v zahranici. do cr jezdi 1 az 2x do roka a pokazdy nabiji. samozrejme zadne upozorneni pres sms.
ku.vy to sou nic jinyho. s nima sem davno skoncil a nikdy vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 13:36

Na základě jakého bodu ve smluvních podmínkách zrušili předpacenou kartu?hmm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.ee  |  09. 12. 2011 16:09

ze nebyla po nejakou dobu nabita? proto se "posila" upozorneni ze ?
v druhem pripade byla nabita v lhute, ale nemam u sebe stvrzenku. a vicemene ten prijemnej pristup na pobocce a zavolejte si tam a tam. tam samozrejme se odmitali bavit. s timhle pristupem muzou jit do pr..le, cela rodina uz tam skoncila. znamych a kamaradu u t-debilu taky ubyva - ono to nebude nahoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 12. 2011 16:39

no a ono to upozornění asi bylo zasláno smskou na tu simku a jak je známo smsky mají expiraci .... Mě je to šumák, jen tvrdím,že sami od sebe to neruší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.ee  |  09. 12. 2011 17:44

sms zaslany nebyly, nebot v obou pripadech byl mobil zapnuty, idkdyz se nepouzival, tudiz by sms zustala v mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sidro  |  09. 12. 2011 17:38

tak tomu věř, stalo se to známé... zrušila smlouvu a žádné upomínky o nedoplatku. Jelikož se stěhovala, tak na to zapomněla, že ten nedoplatek má (poslední vyučtování). Přišel až dopis od čtú..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DallasCZ  |  09. 12. 2011 18:58

Tak právě kvůli takovým příspěvkům co jsi napsal sem to myslel.
1-stalo se to nějaké známé( takže důvěryhodnost skoro 0)
2-stěhovala se a zapoměla že něco dluží( její chyba)
3-co s tím že někdo nezaplatí má co do činění ČTÚ?(ted už je důvěryhodnost jsně 0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 12. 2011 11:32

Ruce pryč od T-Mobile. I z těchto odpovědí je patrný, že jenom čekaj na chybu. V tý firmě pracujou full time jenom dvě oddělení: právní a oddělení vztahů s ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  09. 12. 2011 11:57

to ze t-mobile vzdycky pro mne bude operotorem pro snoby to uz jsem vedel davno, a i uz nejakou dobu vim ze tam i pracujou bezcitni lide, a to i na pobockach. pod hezkou tvari skryva sama sobeckost a ani spetkost lidskosti, mluvim o jejich osobnim zivote a ne kdy mluvi mile jen kdyz citi penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anyzek  |  09. 12. 2011 21:40

Můžete mi pane prosím poslat na email jaký mám osobní život a jak moc jsem sobecký? Velmi mě to zajímá jaký jste opravdu vševěd. Mimochodem pracuji na výše zmíněné prodejně, tak bych si to rád přečetl, jak moc o lidech na prodejně víte, když tak soudíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zubr  |  03. 03. 2012 20:39

zřejmě pán ti neodpoví,ale jestli chceš tak mi napiš adresu na můj mejl a já ti to zajedu říct za něj a osobně,co ty nato šmudlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo007  |  09. 12. 2011 11:03

Mám zkušenosti s Vodafonem: V květnu jsem si zřídil tarif a každý měsíc se jim nedařilo odepsat si částku z inkasa, takže jsem vždy platil po splatnosti. Až teprve v říjnu se jim to podařilo zprovoznit, navíc jejich chybou jsem tam měl dluh 85 korun přes měsíc a uplně v pohodě, až když jsem na to narazil náhodou v samoobsluze a začal jsem se o to zajímat tak jsem to zaplatil. Všechno se obešlo bez jakýkoliv poplatků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nickdo  |  09. 12. 2011 11:28

Pokud vím, tak Vodafone měl pravidlo, že pokud je faktura na méně než 120 korun, vymáhat ani blokovat služby operátor nezačne a dluh se přičte k následující faktuře. Občas jsem to jako student využil tak, že pokud jsem tušil, kolik bude vyúčtování a že na to mít pak nebudu, zaplatil jsem před koncem onoho zúčtovacího období o 100 Kč méně jako platbu předem a pak jsem měl měsíc klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo007  |  09. 12. 2011 12:00

JJ, to sice ano. Ale ta částka už byla přičtená do dvou následujících faktur. Problém byl, že ten jejich blbej systém si to nedokáže odečíst, takže i když ta následující faktura byla za dva měsíce, tak si to odečetlo jen za ten poslední měsíc a nechalo to tam ten dluh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo  |  09. 12. 2011 11:01

U toho TM neni ten proces spravne. Pokud u nich mate pouze DSL jako treba ja, tak vam frajeri zadnou sms neposlou a rovnou posilaji placenou upominku za 130 korun. Takze je razem ferova sance na zaplaceni faktury ta tam. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  09. 12. 2011 10:48

Aktuální zkušenosti:
Vodafone: Nestrhli si inkasem fakturu z účtu. Asi jsem na patřičném účtu neměl dost peněz. Splatnost mám 28. Asi 30. mi přišla SMS - neřešil jsem (domníval jsem se, že jde o chybu), 7. mi volali z infolinky, že jsem v prodlení s platbou. Ověřil jsem v bance, omluvil se, zaplatil částku bez navýšení.
T-mobile: V loňském roce. Ženě přišla domů upomínka od exekutora, že má do 10 dnů zaplatit cca 25 tis (cca 800 Kč dluh + 24 tis poplatky za upomínky (které jsem nikdy neviděl), náklady na soud a exekutora). Dluh byl snad z roku 2004. Ani jeden z nás o něm nevěděl - smlouva byla vypovězena někdy v roce 2004. Výpověď proběhla bez problémů...
Inu, hádejte který přístup je mi sympatičtější. Růžovej mor už nechci ani vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  09. 12. 2011 16:59

Ze te huba neboli Pritelkyne i ja jsme u TM nekolik let. Pokud nezaplatis fa, poslou sms, pak dopis, pak dalsi sms, pak dalsi dopis, mezitim ti bloknou sluzby, pak uz nevim, jak to chodi, protoze dal jsme se ani jeden nedostali. Myslim spis, ze se na to tvoje zenuska pekne vys*ala, pak se nesmis divit, ze jsou tam i dalsi poplatky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAXX  |  09. 12. 2011 19:05

Že tebe huba nebolí, precházel jsem mezi tarify (oba T-mobile). Po 2 mesicich si vzpomeneli ze za stary cislo byl nedoplatek-- zadne upominky,ani sms ci call centrum. Rovnou Inkasni spolecnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 19:45

Ole on má Tom pravdu minimálně v té první části se kterou mám osobní zkušenost - já T-Mobilu zásadně platím až po příchodu první SMS a nikdy mi neúčtovali nic navíc, manželce se asi 2x podařilo to v rámci první SMS nestihnout a přišel jí ten první dopis za 130,- Kč ... v dalším pokračování už ovšem osobní zkušenost naštěstí nemám ani já ani manželka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anyzek  |  09. 12. 2011 21:30

Očividně jste neuhradil poslední fakturu při zrušení. Tak čemu se divíte pane. Pokud byste si vedl správně své výdaje, tak byste zjistil, že u poslední faktury nemáte ústřižek o zaplacení, ale když se na to vys.rete, tak se nedivte, ale je to vaše blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F  |  10. 12. 2011 04:27

Chyba lávky! Když jsem od TM odnášel číslo, neposlali mi poslední fakturu (ni elektronicky, ni klasickou poštou). Skoro 4 měsíce jsem se jich o tu fakturu doprošoval (hovory na call centrum ob 10 dnů, emaily dtto, vždy sliby, jak fakturu hned posílají), zareagovali až na doporučený dopis s výstrahou stížnosti na ČTÚ, fakturu na cca 250 korun se konečně uráčili dodat a já mohl zaplatit. Ještě jsem si vyžádal potvrzení, že mě nedali do SOLUSu, a napsali, že nedali, snad to byla pravda. Růžovej mor never more.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  09. 12. 2011 10:33

Já mám tedy zkušenost s problémy jen s O2 a Vodafone.
1. Vodafone
Vždy jsem platil po splatnosti jako student, vždy když mi přišla SMS ať zaplatim a kolik dlužim tak jsem až platil. S tím, že jako studentíkovi se mi párkrát podařilo přestřelit a dostat upomínky.
Všiml jsem si zajímavosti, že čim dýl jsem u nich byl tim dýl mě zablokovali :)
Každopádně nikdy s nima nebyl žádný problém.
2. O2
Jednou jsem jim nezaplatil přišla upomínka (mimo jiné za službu, kterou jsem nikdy nevyužil :D ) A dávej ihned do SOLUSu na 3 roky kvůli 150Kč. Super firma nikdy víc s nima nic společného.
A to nemluvě o jejich službách.
Každý sám strůjce svého štěstí, když člověk něco podepíše a pak se diví je to jeho hloupost. A proto nikdy jiný operátor než Vodafone, kde nic podepisovat nemusíš a hlavně nepoužívaj taktyky pod textem hvězdička a písmo velikosti 2 :D na druhou stranu nikdy neříkej nikdy ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  09. 12. 2011 10:25

T-Mobile jsou fakt pitomci, jednou jsem na to opravdu zapomněl jim to vyúčtování zaplatit a jejich postup mě dost znechutil. Přišel dopis kde jsem byl obeznámen s pokutou (předtím samozřejmě nic) a také upozornění, že mě již zapsali do registru neplatičů SOLUS. Takže pokud chce někdo návod jak se stát neplatičem, stačí u T-Mobilu dlužit jedno vyúčtování po splatnosti.
K tomu vymáhání po splatnosti, všichni operátoři předají (včetně bývalého U:fona) po nějaké době ten dluh vymáhací agentuře. To vás bude otravovat upomínkami o zaplacení dlužné částky s úroky, ale obvykle také vám k tomu přiúčtují částku kolem 2000,- CZK za vymáhání, kterou máte poukázat na jejich účet. Pokud ovšem operátorovi ve smlouvě vysloveně nepodepíšete, že může vymáhání předat jakési externí agentuře s tím, že poplatek za vymáhání hradíte vy, tak můžete tu částku za vymáhání kterou z vás budou chtít dostat vesele ignorovat. Vaše povinnost vymáhací agentuře něco zaplatit by vznikala pouze za
a) pokud by vymáhací agentura dluh odkoupila, tudíž by jste dlužili jim
b) podepíšete operátorovi dodatek ke smlouvě ve znění udaném výše
Za jiných okolností smlouva mezi vámi a agenturou nevzniká a pokud by taková společnost chtěla něco zaplatit, musí takovou částku účtovat objednateli, což je operátor. Navíc ani operátor vám nemůže nakonec kromě vyúčtování, úroků z prodlení a případných sankčních pokut dojednaných ve smlouvě účtovat nic navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anyzek  |  09. 12. 2011 21:26

Trochu jste si to popletl. Přišla vám upomínka a v ní bylo zmíněno, že pokud nezaplatíte budete zanesen do registru neplatičů SOLUS, ne že jste tam byl již předán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  09. 12. 2011 21:40

Jo, v upomínce sice bylo, že pokud nezaplatím, budu tam zapsán, jenže při zpětné kontrole jsem zjistil, že TM na nic nečekal a zapsal mě tam dokonce ještě dřív než jsem dostal ten dopis. Tedy přesněji řečeno, byl jsem tam zanesen týž den co odesílali ten dopis. Ovšem docela by se hodilo, kdyby něco řekli a ne rovnou dopis za 130,- CZK.
Ale v tom vyjádření to vlastně je, TM s každým jedná podle vlastního uvážení, takže někdo dostane SMS a u někoho zaklepe exekutor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
atikjes  |  05. 12. 2012 22:01

k nákladům vymáhání:
každá telco společnost má v podmínkách něco jako "v případě prodlení s Účastníka s úhradou za služby, je společnost XX oprávněna předat vymožení závazku 3.osobě. Účastník se zavazuje s 3.osobou jednat jako se spol. XX" .... krom toho náklady spojené s vymáháním jsou účtované na základě §121, odst.3 Obč.zák. jako náhrada škody vzniklé porušením právní povinnosti dlužníka hradit řádně a včas a od okamžiku naúčtování jsou součástí dluhu a uplatnitelné samostatně jako pohledávka u soudu. jinak zrovna T-M má povinnost úhrady nákladů mimosoudního vyrovnání přímo v bodě 5.8. VOP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  09. 12. 2011 10:23

T-Mobile kvuli nezaplacenym 6 tisicum poslal na znameho exekutora a ten po nem vymahal 25 tisic. Ja mam porad jen predplacenku, do tarifu bych nikdy nesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 12. 2011 10:18

Problemem je znacna nevyvazenost smluvniho vztahu .. kdyz dluzite vy a popirate to, maji spoustu moznosti jak to z vas dostat. Kdyz dluzi oni vam a oni to popiraji, tak jste bez sance ... jedine soud, ale to je tady hodne slozity proces

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  10. 12. 2011 16:24

Máte možnosti úplně stejné! Jestli Vám operátor prokazatelně dluží, můžeme mu také zaslat upomínací dopis, můžete dělat upomínací hovor či e-mail. Pokud operátor nereaguje, můžete na něj taky poslat vymahací agenturu. Pokud to máte smluvně dojednáno, můžete i naúčtovat smluvní pokutu. A ve finále můžete operátora zažalovat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  09. 12. 2011 10:09

dlužim vodafonu asi 5 let přes 4 tisíce a nic.. Jednou za rok tam zavolám, kolik jim to dlužim a vyžádám si číslo účtu a VS, na který mám peníze poslat a pak na to zas zapomenu.. částka je pořád stejná..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  09. 12. 2011 11:04

a tim se tady chlubis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  09. 12. 2011 14:03

ja se nechlubim, jen konstatuji. Nevěděl jsem, že jsem na webu chlubičů a cokoliv se napíše, je chlubení... Prostě jen sdílím svou zkušenost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  09. 12. 2011 17:11

Nic jo? :D Tak počkej až si zažádáš o hypotéku. Pokud tam máš už takle dlouho dluh, dost pravděpodobně jsi už v Solusu :D Tohle ti vůbec nezávidim, protože jestli ses tam dostal, seš veden jako neplatič pro všechny. Ať už banky, spořitelny, pojišťovny, prostě pro všechny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  10. 12. 2011 22:56

Podle mě jsi proste jeden s tech hnusnych vych...ku, kteri naflakaji dluhy a nemaji na to je splatit.
Tak se prober a zacni hrat fair play.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  09. 12. 2011 11:54

muzu potvrdit, sice maji svou vymahatelskou ci inkasni spolecnost kam to predavaji, a nemam ten dluh az tak dlouho, a pisou ze bude navyseni, ale to porad neprichazi, ale jsem moc rad a musim pochvalit, zacinam to splacet, proste tak vyslo, ale kdyby kvuli par tisicim navysili o nekolik desitek tisic tak bych se jim na to z v...a v...l v pripade ze nepracuji, jak to delaji jine spolecnosti treba CEZ kde predavaji jednomu advokatovi, splacite splatkama krome dluhu i 12tis. advokatovi odmenu, zbyva vam par tisic ale to zatahujete, tak ten preda jinemu advokatovi kolegovi a ten uz naridi soudni exekuci na ucet az na 20tis., a tak stale dokola, ale i lidi kteri splati i takove poplatky z toho nevymani, jak ted nedavno ukazovali ve zpravach kde ji kazde dva roky chce pravnik sobe odmenu i kdyz byla splacena uz poprve, pravnici/ky se maji nejlip ze vsech v tomto state, z jednoho cloveka muzou mit i pulmega za pripad, a pak ten clovek na dozivoti mu dela otroka, neco jako dabel si narokuje dusi po nejake sluzbicce. proste nemaji zadnou lidskou tvar, at zhynou, a i cely tento nelidsky system postaveny na penezich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  09. 12. 2011 15:46

Tak buď taky právník - studuj 5 let VŠ, pak dělej 3 roky koncipienta, pak slož advokátní zkoušky. A potom zastupuj lidi zdarma a vymáhej částky po firmách taky zdarma...
A nejlepší by bylo, kdybys ještě k tomu vytvořil systém "nepostavený na penězích", ale třeba na dobrotě srdce - takže když by ti přišel klient a měl dobré srdce - dva měsíce bys makal jenom pro něj zdarma Nakonec s tímhle můžeš přijít už teď, ať děláš cokoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nn  |  09. 12. 2011 18:06

Nebo bez studovat do Plzne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
motodriv3r  |  10. 12. 2011 08:14

ty si myslíš, že advokát dělá něco zadarmo? pokud je někomu "zadarmo" přidělen právní zástupce, tak mu to pak proplatí soud (stát) a vymáhá se to po tom obžalovaném, mnohdy neúspěšně, takže si první zjisti fakta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
motodriv3r  |  10. 12. 2011 08:15

jo sry, už vím jak jsi to myslel, to bylo ironicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 11:54

No tak tímhle bych se raději nechlubil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ninja  |  09. 12. 2011 14:15

Myslím, že jim po tolika letech už nic nedlužíš. Na nezaplacenou fakturu je tuším promlčecí lhůta 3 roky, tak proto ti zřejmě nic nenavyšují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  09. 12. 2011 14:38

teď jsem tam volal, a částka je stejná. no raději to zaplatím, když jsou teď nějaké peníze navíc, přecijen, mohlo by přijít nějaké "překvápko".. Už jsem chtěl několikrát, třeba kvůli možnosti přejít opět na tarif, ale buď se ocitly nějaké výdaje, nebo jsem na to fakt zapoměl.. Teď teda s novýma cenama vodafone karty se tarif už moc nevyplatí, ale stejnak to zaplatim.. vlastně mi to opět připoměl až tenhle článek, takže díky za něj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  13. 12. 2011 15:02

Promlčecí lhůta sice je, ale má to háček. Pokud po promlčecí příjde na soud, musíš podat v příslušné lhůtě rozpor (námitku) s důvodem promlčení, jinak se bude jednat, jako by dluh promlčený nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dus  |  03. 03. 2012 20:29

to sou dobrý keci,fakt se docela bavim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monca  |  25. 06. 2012 15:40

tak to ti zavidim,ja jsem dluzila v roce 2010 t-mobilu asi 3.600 a dneska uz tam mam desitku svine jedny a uz mi vyhrozujou exekuci a ja nevim cim jeste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bumič  |  09. 12. 2011 09:40

Proč si někdo dělá smplouvu na ulici ,já jim spíš pokud jsou to holky udělám nějakej jinej návrh ,pokud kluk tak mu řeknu o tom ,že už dávno mám vše zadarmo a proč mám u nich platit ,jo jinak o2 a t-mobile humus stejný ,jediný slušný op je Vodafone příklad máte předplacenku a volá vám nějakej trtl co nabídne strojek spoření či karty nebo jiné oplzlosti. Zavolám opa řeknu mu to a světe div se během chvilky mám jiné číslo a to zadara ,ztráta telefonu nic se neděje zadarmo blokování i nová karta z paušálu na kartu převod ihned ,to mi šokovalo vše zadara to má jen Vodafone a nemá tolik naháněčů ,tak nejlepší je vodafone ve všech bodech vyhrál na celé čáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wasserfoun  |  09. 12. 2011 09:45

ale jinak doma vse v poradku ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin79  |  09. 12. 2011 10:08

Po kazdym nevyzadanym hovoru menis cislo? Ses frajer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dresinek  |  09. 12. 2011 10:26

Nějak jsem se v tvém příspěvku ztratil. Chápu to dobře, že po každém reklamním telefonu měníš číslo? Zbytku už jsem nerozuměl vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  09. 12. 2011 10:35

A není mnohem jednodušší ty reklamní telefonáty u operátora prostě nepovolit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deja_Vu  |  09. 12. 2011 11:54

Jste volaký zmetěný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim  |  09. 12. 2011 15:19

A teď prosím tu o karkulce, tu mám taky rád

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  09. 12. 2011 09:14

T-mobile je dobrej hnus, nejenom že smlouva nejde vypovědět, ale v průšvihu ještě exekuce. Nj, solidní jednání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  09. 12. 2011 10:07

kdyz nekdo neumi cist,at nic nepodepisuje. Pokud nevim, zeptam se. Vsak ono TM snad brzy sklapne az se CTU trosku rozjede a naridi upravy, ktere konec sml. at je clovek upsan na jak dlouho chce naridi za podminek xyz. Osobne mam u TM sem tam skluz s placenim , ale z praxe vim, ze kdyz mam splatnost 5-8 den v mesici,tak 30teho toho mesice stale jedu a je to asi posledni den na uhradu na prodejne.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  09. 12. 2011 16:47

Pokud odebiram nejake sluzby, tak je odebiram za nejakych podminek, ktery jsem si pri uzavreni smlouvy precetl a hlavne platim vcas. Pokud ne, pak se nemuzu divit, ze po me chce nekdo poplatky navic a nemuzu prece brecet. Ano, pokud mi nezaplati zamestnavatel nebo na to nemam, tak se da tato situace vzdy resit splatkovym kalendarem nebo prave tim, ze ti oddali splatnost fa. To jenom tady v CR je asi normalni, ze si lidi mysli, ze za sluzby se platit nemusi. Kdyz nezaplatim elektriku, odstrihnou mi ji, kdyz vodu, nebudu se myt, kdyz splatku v bance, tak jsou poplatky jeste horsi, tak co tady resis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim  |  09. 12. 2011 17:02

Jenže ono s některýma se to ani řešit nedá, to je ten problém.Jedná se teda spíše o takový ty ha... jako Cetelem,Home credit a podobný sr.č.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dom  |  26. 03. 2015 10:16

Tak poslouchej kamarade ja se dostal do svinstev kdy sem se s tmo domlouval ale i pres to jsem dostaval pokuty, ktere sem dostat podle jejich slov nemel. A to neni moc korektni jednani neco klientovi navykladat a pak udelat neco jonyho ja co jim slibil tak dodrzel. Ted to hlavni chtel sem od nich odejit tak jsem tam volal kolik musim zaplatit abych byl venku vcetne zarizeni na splatky, smluvnich pokut a pomerne castce ku smlouve. Proste jsen jim rekl ze chci vedet finalni castku abych jim uz nic nebyl dluznej. No a kdyz jsem jim dal pozadovanych 11500 tak mi ted o ctrnact dni dojde smluvni pokuta za dalsi 2roky smlouvy plus doplaceni zarizeni dohromady za 9000. A ja se ptam sakra proc. A ani oni mi to rozumne nevysvetli ale zaplatit to chcou tak at jdou dop.... prijde mi jako bych mel platit pokutu za to ze si dovoluji odejit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  04. 01. 2012 16:10

jj Ještě že sem u vodafonu tam semnou zachazej jako s clovekem a ne jak se zviretem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ha  |  28. 08. 2014 13:02

Jo ty dávají jen exekuce po 8 letech z 700 kč na 12000 :D úplně v pohodě a zkuší co se dá, protože v tom mají pěkný bordel ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor