Vodafone chystá údržbu systémů, nepojedou samoobsluhy

Diskuze čtenářů k článku

umiyaki.cz  |  24. 10. 2011 22:56

Jako bombónek mi Vodafone každý měsíc (už asi 3x nebo 4x) posílá sms o splatnosti posledního vyúčtování na částku 0,- Kč. Jsem už nějaký měsíc u jiného operátora, ale Vodafone to zřejmě nezaregistroval. Chápal bych to, pokud bych s odchodem nepřesouval i telefonní číslo. Dokonce mi v poslední týden u Vodafonu volala nějaké jejich "zaklínačka hadů" a snažila se mě přesvědčit o jejich kvalitě. Bohužel to, že u nich už nejsem a to, že mi uvolnili číslo nějak nezanamela ona ani jejich "moderní, inovovaný Hall Vodafone 1936" Toto přesně bohužel vystihuje "kvalitu" Vodafon služeb ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freaders  |  24. 10. 2011 16:04

Ona nekdy samoobsluha fungovala? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  22. 10. 2011 22:00

U Vodafonu poslední rok nefunguje skoro nic normálně... neustálé reklamace placení dvojího tarifu (4x po sobě mi vraceli 1000 měsíčně), změny v tarifech, nefungující samoobsluha, po 10ti letech : hasta la vista... a pak se najednou začali vnucovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merloc  |  22. 10. 2011 08:06

Podle toho jak to funguje tak dělají údržbu tak 3x do týdne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spillka  |  21. 10. 2011 13:20

Ono ta Samoobsluha někdy fungovala?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xixo  |  21. 10. 2011 14:58

Na druhou stranu, předchozího půl roku nefungoval pořádně ani FUP, což mi celkem vyhovovalo.Teď už bohužel v půlce měsíce přišla SMS o vyčerpání a zpomalení, takže se věci vracejí k normálu :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  21. 10. 2011 17:21

tak jak u koho u mě je to děs běs nejhorší operátor u nás naštěstí končí od listopadu celá na še rodina ty jejich služby hnus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  22. 10. 2011 01:22

Děs běs to po tobě číst :p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  21. 10. 2011 13:08

No to je novinka jak stehno. Vzdyt tu hlasku, ze se samoobsluha zlepsuje vidim temer kazdych deset dni. Pres noc urcite. Jsem dost casto v jinem casovem pasmu a pokud neco chci pres samoobsluhu musim si privstat nebo jit spat pozdeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docik  |  21. 10. 2011 12:17

Díky moc mobilmanie !!! měl jsem splatnost do 22 druhého a jsem zvyklý to platit kartou přes samoobsluhu, díky Vám jsem to ještě stihnul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 10. 2011 12:45

a že by o tom Vodafone informoval? Už posledně jsem zustal se zablokovaným telefonem a nešlo s tím nic udělat, protože nešla o víkensu samoobsluha a dobíjení a nic... Strašně se omlouvali, že prý posílali všem sms a jak je možné že nepřišla a teď zase nic. nebýt MM, vím h....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 10. 2011 12:45

a že by o tom Vodafone informoval? Už posledně jsem zustal se zablokovaným telefonem a nešlo s tím nic udělat, protože nešla o víkensu samoobsluha a dobíjení a nic... Strašně se omlouvali, že prý posílali všem sms a jak je možné že nepřišla a teď zase nic. nebýt MM, vím h....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  21. 10. 2011 17:56

Docik: Ty jim za ty jejich výpadky ještě platíš???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  21. 10. 2011 10:08

No nech radeji napisu kdy to uz bude konecne fungovat. Jim to nefuguje porad.
Pocita hluposti chytri prehled. Akce se nedaj provest protoze je "jen pro cteni" z nejasnych duvodu.
Nejde se prihlasit, pomale neskutecne, atp. Je to snad nejhorsi site v CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 10. 2011 11:40

Ja nemam problem ani s jednim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kudrik  |  22. 10. 2011 12:25

zajimave ze se samoobsluhou pracuju velice casto a problem jsem nikdy nemel, zas jenom brecite a hazite spinu.... to je jedine co blbecci na forech umi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
   |  23. 10. 2011 10:31

Tak má máš stěstí. Mě nefungovala spolehlivě ani stará samoobsluha a ta nová už tuplem. Nastavím si flexi(strop/limit) a přijde mi SMS o tom, že mi je zrušili. Nastavím si blokaci internetu a přišla zpráva o aktivaci za 179 Kč měsíčně (za což mi po půl roce konečně vrátili peníze). Mám datový roaming na tisíce Kč, přestože je internet přes hovor na operátora bloknutý. A další a další nedostatky jako špatné počítání, problém s přihlašováním apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roumen  |  21. 10. 2011 10:07

Tak tohle je fakt prdel....z každýho desátýho pokusu o přihlášení do vodafone samoobsluhy ,zvlášt večer, se mi to povede tak jednou :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  21. 10. 2011 09:21

To jste si s tím IBM nebo kdo Vam to Dela pekne nabehli. Misto informaci o nových features jen informujete o tom kdy a jak to nepojede. To nejsou zpravy z kterých bych byl nadšen. To si tam u Vas neumí nikdo dupnout na dodavatele řešení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  21. 10. 2011 10:10

Asi Accenture nebo kdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  21. 10. 2011 18:01

Miguel: Vodafone má s "kvalitními" dodavateli docela problém. Většinou nakoupí buď "čínu", nebo starší šrot, kterého se ostatní zbavují.. Od toho se taky odvíjí vše ostatní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  21. 10. 2011 07:19

A kdy ta samoobsluha šla???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  21. 10. 2011 08:01

Minimálně poslední rok NE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin.nv  |  21. 10. 2011 08:05

Tak to uz jste tam dlouho nebyl, ale samoobaluha posledni cca. mesic funguje dobre. Neme jaem problem se zmenami, ani s fakturami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2011 08:15

Ale T-Mobile chystá taky na víkend dost velkou odstávku a údržbu! A přidá na FUPu a různé další mnoho novinek! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  21. 10. 2011 09:36

A jaké to jsou ty novinky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  21. 10. 2011 11:06

Zdražení všeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  21. 10. 2011 13:30

Budou vánoce, koupim mámě účet za telefon :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  21. 10. 2011 10:10

Zdojnásobuje FUP u IVM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RadekS  |  21. 10. 2011 08:18

Rozhodne nefunguje dobre. Za posledni mesic jsem mel problem s obnovenim FUP limitu. Nakonec mi museli zrusit internet, pridat kredit a sam jsem si ho musel znovu aktivovat. Mati si zase rusila flexistrop a ejhle, ono se nic nezmenilo... Takze uz vic jak rok poradne nefunguje samoobsluha!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  21. 10. 2011 17:52

Vodafone bohužel NENÍ spolehlivý a dobrý operátor (alespoň pro mě ne)..
Lidem chyběla profesionalita a informovanost....a strojům včetně samoobsluh stabilita a spolehlivost. Pokrytí je na tom podobně - když mě na Kružbersku vítá polský operátor a na Vsetínsku slovenský.. Ať si to nechají, i kdyby měli minutu za 1,-Kč do všech sítí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nokyj  |  22. 10. 2011 14:17

Je fakt, že skutečně v poslední době vidím trochu změny k lepšímu. Třeba konečně funguje odhlašování při použití s Internet Exploreru 9, náprava čehož ovšem trvala tak 3/4 roku. Trochu mi připadá i lepší odezva. Ale zase mi třeba přestal chodit přehled o využití Internetu. Vidím furt 0 MB využito. Což jsem nahlašoval před týdnem a dodnes to nefunguje. Možná právě kvůli mají údržbu . Takže spíš se přikláním k názoru, že samoobsluha nebyla nikdy spolehlivá, takže k ní přistupuj vždycky s rezervou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolfheart  |  21. 10. 2011 07:12

Vzhledem ke "kvalitám" "nové" samoobsluhy si toho asi nikdo ani nevšimne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor