Největší hnus je ta nemožnost nabíjení předplacených karet!! "Transakce zadané přes jiné dobíjecí kanály budou zpracovány až po skončení plánované odstávky."To je opravdu hnus! Protože v pátek, například v 19hod, takhle někdo vyvolá kredit, půjde a nabije si nový, ale zavolá si až v pondělí ráno... Jako největší bo*del beru, že nebíjení normálně funguje (a neudělají odstávku), takže zákazník nebude mít dva dny ani peníze a ani kredit!Co kdyby to takhle dělali všichni?!Že by zákazník přišel do obchodu, nakoupil si v pátek plný koš jídla, u pokladny normálně zaplatil a pokladní mu řekla: "No počkejte, to si neberte, pěkně to nechte u nás a my Vám to dáme až v pondělí!"
"Ale já potřebuju jíst teď, mám velký hlad a všechny peníze jsem dal za tenhle nákup, takže jinde si nakoupit už nemůžu..."
"Tak to máte špatný, v pondělí naviděnou" .Myslím, že obchoďák, který by to takto dělal, by skončil tak, že by tam musela vláda volat armádu , protože policie už by nestačila .Ovšem, když to udělá operátor? Tak všechno v pohodě... Nikdo si nestěžuje, nic se neděje, ČTÚ v klidu, lidi v klidu... Tak pěkně přistřihneme ovečky!