Vodafone provede údržbu systémů, nepojedou samoobsluhy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

16. 09. 2015 21:14

Nechapu lidí, kteří mají potřebu chodit do samoobsluhy 3x denně 7dni v týdnů a mají strašný problém s tím že je několikrát do roka odstavena kvůli aktualizaci...snad mám nějaký nastaveny tarif, vlezu tam jednou měsíčně kvůli faktury a nelozim tam 3x denně jako magor... a widget ss daty se mi aktualizuje sam.
Ti co tady věčné píšou jak to nefunguje si buď honí vlastní ego jen aby si rypli žeje nějaká aktualizace nebo si nechaji pro kacku vrtaat koleno a hlidajinsi každou vterinu hovoru, která jim v samosce naskoči jestli je náhodou vodafonu neokradl o 5 vteřin z volných minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 09. 2015 20:22

Sice je nedostupnost výrazně vyšší jak za dob Oskara, ale nijak mne to neomezuje, obzvláště, když to operátor hlásí dopředu (takže všechny změny udělám buďto před, nebo po výpadku). Jen ať vylepšují služby, ale zároveň ať to pocítí (v pozitivním smyslu) i zákazníci :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 09. 2015 18:16

Spíš pište, kdy pojedou, to bude méně článků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 09. 2015 16:55

Spíš pravidelná čtyřdenní…
Co si pamatuju ze svého minulého skoro desetiletého fungování na Vodafonu, tak samoobluda měla dostupnost tak na 50% pokusů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor