Vodafone řešil chybu systému, aktivace SIM mohou být pozdrženy

Diskuze čtenářů k článku

dagi  |  22. 04. 2011 08:43

Tak uz mam konecne funkcnu simkartu a nahodeny program Kamarati na jedno cislo. Pred chvilou mi prisla informacna sms. Konecne :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  31. 03. 2011 10:02

Takze vcera som volal z frajerkinho mobilu na hotlinku (z mojho sa neda dovolat) a oni mi povedali ze technici sa na to pozreli tyzden po nahlaseni a odvtedy plynie 15dnova lehota v ktorej to maju spravit, takze mozem ocakavat sfunkcnenie cisla do 10.4. o_O. Ze si mam ist kupit predplatenu kartu medzitym.... nj skusim ist na predajnu ci mi daju karticku zadarmo tak ako to je napisane v tejto diskusii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 04. 2011 15:40

Ja jsem taky bez cisla, nejvic me sere proc teda prevadeji kdyz jim to nefunguje a nenechali me u puvodniho operatora. Volat pujde vzdycky (treba z okna), ale nejvic me vadi ze se me nikdo nedovola. Treba az budou chtit neco privizt....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  04. 04. 2011 11:14

Nastastie, mne sa vzdy dalo dovolat, ja som nemohol vytocit cislo a nikam sa dovolat. V piatok vecer som bol vo Vankovke na predajni Vodafonu, a tam mi v pohode dali divoku kartu s 200 Czk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quatro  |  22. 03. 2011 10:23

Tak jsem asi půl hodiny pročítal tento článek a reakce, docela jsem se zhrozil co mě asi ještě čeká.
Jako skoro každému tady, i já jsem se nevyhnul přechodu na nový "nesystém". V pátek 11.3.2011 jsem se z telefonu dozvěděl hlášku " Chyba registrace sim". Od té doby jsem stále bez telefonu o to horší je, že číslo je firemní u vodafonu vedené již deset let. Samozřejmě jsem volal, už ani nevím kolikrát a reakce byli stejné jako vaše a nemá cenu se tady opakovat, nakonec mě bylo řečeno, že sim se musí vyměnit což se stalo a světe div se, ono to opět nefunguje a to víc jak deset dní. Napsal jsem stížnost, potažmo reklamaci a jsem velice zvědav, jak se k tom Vodafone postaví, vezmu li v potaz, že přicházím denně o zákazníky, kteří se nemohou dovolat a volí proto konkurenci, dále je tu finanční ztráta a jméno firmy. Reklama v novinách stojí taky balík peněz a v mém případě jsem je vyhodil z okna.
Myslím, že vodafone na kompenzacích prodělá i kalhoty a v mém případě si nechám zaplatit i prochozené boty od lítání na VF prodejnu, když si vzpomenu kolik jim zaplatila naše firma za deset let na fakturách, je mi z toho docela špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Další poškozený  |  23. 03. 2011 09:10

Postaví se k tomu nejspíš jako k nám a nabídne max. odpuštění jednoho měsíčního paušálu, nebo přidání 30min. zdarma na 3 měsíce, nic víc. Jinak se prý můžete o náhradu škody soudit. Asi spoléhají na to, že to nikdo neudělá a že od nich ani neodejde, ale to se pletou. Nechtěli jsme měnit SIM sami od sebe, naši firmu lákali k převodu od jiného operátora se sliby, že vše proběhne rychle, do 10ti dnů (někdy i dříve) a bez problémů, dokonce jsem byl ujišťován, že bez telefonů nezůstaneme ani chvíli, a to už museli vědět, že problém tu bude. Převáděli jsme několik čísel, trvalo to 43!!! dnů a nakonec jsme byli díky nim 6dnů bez spojení!!! ikdyž jsem je denně uháněl osobně i písemně. Když to neumí, ať to nedělají, když jim nechodí systém, ať ho nespouští dřív než ho prověří a nelžou. To, že někdo přišel o zakázky a klienty je nezajímá, prý to bude těžko prokazovat. Neskutečné arogantní jednání a neschopnost amatéra. Na takové jednání a poškozování už nejsem zvědavý a od Vodafone na vždy odcházím a budu o jejich postupu informovat obchodní partnery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan  |  24. 03. 2011 22:03

bez spojení jsi nemusel být !"ane poškozený",stačilo si koupit simkartu a zavolat si),zajímalo by mě,jestli podnikáš bez chyb,já zase budu mít vodafone pořád!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quatro  |  25. 03. 2011 09:24

Nevím jestli podnikám bez chyb, ale za případné si nesu plnou zodpovědnost, tak jako každá firma, která nabízí své služby veřejnosti a nechá si za ně platit. Nejsem bez spojení já, ale zákaznici, kteří se nemohou díky novému systému dovolat, proto nevidím důvod kupovat novou kartu, která by nám i tak, byla platná jako hadovi kolo. I tak si myslím, že kdyby jsi byl ve stejné situaci jako my, psal by jsi zcela něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  22. 03. 2011 05:51

Jsem u Vodafone od začátku a nikdy jsem s nimi neměl problém, operátoři v pohodě, vždy problém vyřešili, samoobsluha je taky bez problému, že je nějaký větší problém jsme zjistili, až když jsme chtěli zkontrolovat účet synátora, ale v samoobsluze se nám nechtěli ukázat výpisy, podrobnosti, prostě nic, když jsme volali na linku vodafone, přehodili nás na IT, kde nám problém potvrdili se slovy že ho řeší. Všem těm, co nadávají a hučí, je opravdu průšvih, že momentálně aktivace simek dlouho nešli, ale je to riziko podnikání tak jako všude, prostě system někde skolidoval a chyba se řešila, co je na tom těžkého pochopit. Nejsem z těch který by co chvíli kupoval novou simku a volání , sms, prostě všechno jelo jak mělo. Buďte rádi za to co máte a zbytečně nestresujte druhé, když se poohlédnete trošku za hranice, zjistíte, že tu řešíte a nadáváte na samé prkotiny. To, že v dnešní době létáme na měsíc také neznamená, že se to vždy obejde beze strát... Tak hezký den a nefrflete tu pořád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  24. 03. 2011 11:10

hej? u O2 som bol od začiatku a až na krátky problém v roamingu všetko ok... O2 sk - 13 centov (3,20 czk) do všetkých sietí a do czk na mobil. Vodafone - 6,5 Czk do všetkých sietí. Zaplatím za minútu hovoru 2x viac ako na Slovensku!!!! Ked si dáte balík na Sk 100 minút tak minúta vyjde na 2,40 Czk....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan  |  24. 03. 2011 21:56

jdi se bodnout s O2,to jsou svině největší a

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  25. 03. 2011 16:06

neviem ako je na tom český O2, ale ten slovenský je naj ♥♥♥♥♥♥♥♥

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jdufek  |  19. 03. 2011 20:03

Chtel jsem pres Vodafone samoobsluhu aktivovat roaming na predplacence (ani mne nenapadlo, ze neni defaultne povolen) ale uz hodinu ma samoobsluha technicke problemy a pozadavek nebyl dosud vyrizen .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 03. 2011 12:30

práve jsem byl po týdnu aktivován! samoobsluha nefunguje, ale to nevadí, zkusím ji po víkendu, hlavně že se mi už dá dovolat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  18. 03. 2011 12:42

Po 4 dnech jsem byl taky pred chvili aktivovan.Konecne.Nicmene tohle jim jen tak nezapomenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 03. 2011 12:48

přišla mi SMS, že jsem dostal slevu 50% na 12m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cholerik  |  18. 03. 2011 19:46

tak to je pekny, to by se mi taky libilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cmelacek  |  18. 03. 2011 10:51

já už čekám na aktivaci 10dnů a nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 03. 2011 22:53

Ahoj, mám tento problém, zkušenost, 16. března 2011 jsem požádal o opakovaný výpis. na konci měsíce byla částka za výpisy (2x 30,- Kč) již uplatněna ve faktuře, ale i přes opakované volání na samoobsluhu jsem do dnešního dne požadované výpisy nedostal. Ale musím pochválit slečnu na P6 Dejvické, která mi opis vytiskla. V interentové samoobsluze je asi opravdu guláš, protože na jednom čísle vidím posledních pět faktur a na druhém vidím faktury až do roku 2009. I přes tyto problémy Oskaru fandím. Jan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 03. 2011 23:28

To číslo s výpisy do r 2009 je v novém a posledních 5 ve starém systému , to je snad jediné zlepšení nového systému .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 03. 2011 23:34

Já fandím Voip . Ale Vodafon mám taky 8 let a mít budu protože až na poslední půlrok je Vdf nejmenší zlo i když pilně roste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 03. 2011 21:11

Komu nefunguje už několik hodin,stejně jako mě,hlasová samoobsluha? Možnost přepojení na operátora,která tam je nabízena,je dosti dobrý vtip a dovolání se na něj dost velké scifi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Podpr  |  17. 03. 2011 21:14

Ja se tento tyden dovolal 2x :) jednou mi to trvalo 15 minut potom tak 11minut a z te melodie co jede furt do kola mě už bolí hlava :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIREK  |  17. 03. 2011 23:21

No já taky tenhle týden taky 2x volal na infolinku Vodafonu ale s Voip telefonu tak jsem na provizi dostal 4 kačky . ještě že nevím kde se v nové sámošce aktivuje po svém. Jak tak koukám tak dnešní slib že mi to spraví do 24 hodin asi platit nebude .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xfantasy  |  17. 03. 2011 20:41

Vodafone řešil chybu? Já myslím že jí stále řeší a ještě dlouho bude! A kde jste proboha vzali že je to od úterý? Chybně nastavené služby a nesmyslné vyůčtování mám už od doby přechodu na NOVÝ systém. V sobotu sem bral dotovanej telefon s povinou změnou tarifu a dodnes nemám účet v pořádku.Znovu jsou naúčtovaný služby co byly zrušeny před měsícem a změnu internetového taryfu na lepší taryf dopadl tak že mi naúčtovali oba,zrušili první,druhej neaktivovali a jedu na internet na den!
No je to vopruz.Samozřejmě že se to řeší formou reklamace a i dále bude protože díky tomu nesplňuju podmínky ke kterym jsem se zavázal a vše nakonec bude navráceno,ale už ten pocit že to co mělo nastavení ulehčit ho totálně zbouralo ve mně nevyvolává pozitivní pocity....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  17. 03. 2011 23:02

Proč by jsi musel měnit tarif, když si bereš dotovaný telefon??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  17. 03. 2011 20:39

Mňa by by len zaujimalo ktory IDIOT tu dava nesuhlasim ku každemu prispevku. Som myslel že otvaracie hodiny vodafonu už SKONČILI alebo maju svojho človeka 24h/denne?
P.S. VODAFONE JDI SE BODNOUT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FUCK SK  |  17. 03. 2011 21:11

Kritizuj si svoje SK operátory blbe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  17. 03. 2011 21:21

No dobre tak začínam kritiku. T-moble sa da ked minieš viac ako 20E mesačne, Orange nemam rad ale taky tak, obidvaja maju svoje zaludnosti ale nič neodhaliteľné a O2 je super
Momentalne som v Praze a tri mesiace čakám kým ma prevedú títo červení komunisti na Novy systém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kantor  |  17. 03. 2011 21:45

Víš co je to vůbec komunista? Lolku :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  17. 03. 2011 21:59

po prve hej, nevedel som ku čomu ich prirovanať. Ale je to aj niekto kto ti chce dať všetko čo potrebuješ zadarmo ale pravda je že za to kruto zaplatíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kantor  |  17. 03. 2011 22:16

Ok, jistá podobnost by tu byla :)
Ale Vodafone je korporace a u ní je na prvním místě především zisk.
A z dlouhodobého pohledu mají narozdíl od komunistů úspěšnou strategii :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  17. 03. 2011 22:34

Ked už im to nefunguje tak aspon v diskusii je sranda Pozeram že cela diskusia sa nejako zvrhla Maily na hlavnych managerov v Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan  |  17. 03. 2011 21:14

AHOJ BLBEČKU,TAK SI UDĚLEJ SVÝHO OPERÁTORA,VŠICHNI NA VODAFONE NADÁVÁTE,VYSKYTL SE PROBLÉM,STÁVÁ SE,JÁ BYL DNES V LOUNECH V PRODEJNE,BYLI TAM 2 KLUCI,MELI SPOUSTU REKLAMACÍ,DRŽELI SE,NA MĚ SE V PRAZE VYSRALI VE VODAFONU,V LOUNECH VE VODAFONU MI POMOHLI!!!! KLUCI DÍKY A DRŽTE SE A KDYŽ JEŠTĚ NEBUDE NĚCO FUNGOVAT TAK ZAVŘETE A JDEME NA PIVO,CELÝ VÍKEND BUDEME PÍT A V PONDĚLÍ TO BUDE FUNGOVAT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  17. 03. 2011 23:00

Konečně normální názor :) Pokud jsou tam takovéto problémy, nechtěl bych být v kůži operátorů/prodejců, několik hodin denně poslouchat nadávky a řev.. Stejně tak je asi nepříjemné čekat na aktivaci čísla několik dní. Tak pevné nervy všem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swejzi  |  17. 03. 2011 19:54

Už skoro tři dny čekám na aktivaci internetu na měsíc. Neměl jsem dostatečný kredit, takže mi ho zrušili a obnovit se mi ho už nepodařilo. Příště si dám sakra pozor abych tam patnáctého těch 177 Kč měl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xfantasy  |  17. 03. 2011 20:45

Pokud sis ho aktivoval,dále používej ineternet na den.Vyřeš to formou reklamace a částka ti bude za dení internet navrácena.... ovšem pokud zprovozní systém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swejzi  |  18. 03. 2011 15:18

Já jsem si ho neaktivaval, ale naopak zrušil protože díky nakopnuté sámošce byl stále jakoby aktivní. Chtěl jsem to přehodit na připojení na skok a hned zase zpět aby mě to nic nestálo, jenže v ten moment se to hryzlo a "požadavek se vyřizuje". Už jsem to hlásil operátoroj a prej na tom dělaj, takže na net nikam nelezu. Když vidím jak jim to trvá, tak než bych nějakou částku vyreklamoval, tak zestárnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Podpr  |  17. 03. 2011 19:52

u Vodafone jsem si koupil novou simku k iPadu v Pátek 11.3 v prodejně mi řekli že karta bude aktivní do 24hodin.Bylo pondělí pořád nic tak volám na samoobsluhu z druhého čísla,po 15minutách čekání a poslouchání nějaké šílenosti jsem se dovolal.Operátorka velmi vstřícně oznámila že mě posune a aktivace bude provedena co nejdříve. Dnes je čtvrtek a stále nic,tak jsem opět volal dnes sem již čekal jen 11minut.Jen jsem řekl stručně co mám za problém pán mi řekne v čem je problém a že je problém vyřešen již od rána tak se ho ptám kdy že mi tu sim aktivují. Odpoved do že do 3 dnů. No super a to měla být aktivní už týden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 03. 2011 19:37

stejný problém, přechod od O2 k vodafonu. od pondělí čekám na aktivaci karty. podle Vodafone by to mělo fungovat až v neděli/pondělí. super služby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 03. 2011 20:39

No super, koukám, že to nemá chybu - já tedy čekám od 16., ale jestli to bude až do neděle/pondělí - tedy tak do čtvrtka/pátku, tak se máme na co těšit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  17. 03. 2011 18:43

No a já jsem právě zjistil, že jsem dnes celý den nedostupný Najednou mi přišlo asi 12 SMS a 15 SMS o zmeškaném volání, začínám být extrémně nasr***

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 03. 2011 18:52

To me taky nejde stale prehled vyuctovani prislo uplne na malou castku 60KC a mam mit pres 300KC ale dobry pro me. A jeste zacali chodit zdvojene SMS dnes dve v 01:45 si delaji srandu ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  17. 03. 2011 18:56

Jó to mě přišla SMS od Vodafonu v 5:03 ráno... Už začínám silně uvažovat, že po roce půjdu zase o dům dál, akorát kam? Ono to je všude z bláta do louže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  17. 03. 2011 18:22

To je poslední dobou pořád něco s H2OFONEM ještě chvíli seženu si klepátko a přejdu k Morseovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  17. 03. 2011 18:17

Jak začali s tím přechodem na "nový systém" tak jim vše s prominutím s**e. A je to protože nic neumí, všechno outsourcuji. Všechno jim dělají cizí firmy a agentury (který si udělají jen to své a celek je nezajímá) za nehorázný prachy a pak chybí celková koncepce. Nechtěl bych tam dělat. Momentálně tam má konstantne někdo furt máslo na hlavě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sibstr  |  17. 03. 2011 17:59

Zrovna jsem se vrátil ze značkové prodejny... a systém rozhodně ještě nefunguje!!!
Řešil jsem hned dva problémy. Na mém čísle končila platnost studentského tarifu a protože v novém systému nejde starý tarif prodloužit, dohodli jsme se, že přejdu na nový tarif na míru. Aby se mi služby nezapočetli dvakrát (kuli tomu jejich novému "super" způsobu účtování) dohodli jsme se, že ke dni 14.3. se deaktivují všechny služby a balíčky a hned 15.3. ráno si vše aktivuji, v novém systému se přeci všechno aktivuje okamžitě. Nicméně od úterka dosud k žádné aktivaci nedošlo, takže jsem bez nového tarifu, bez výhodných balíčků služeb a hlavně bez internetu, protože ten internet na den s FUP 5MB je výsměch.
Druhý problém. Ségra si převáděla od O2 číslo k Vodafonu, k převodu mělo dojít z pondělí na úterý. O půlnoci přestala fungovat stará SIM O2 a ráno měla začít fungovat nová SIM od Vodafonu. Nicméně se tak nestalo a už tři dni na telefonu svítí "Omezené služby" a nedá se volat ani dovolat. A na prodejně nám na férovku řekli: "Je nám líto, že Vám nefunguje telefon, ale my s tím nic dělat nemůžeme."
Takhle si tedy kvalitní služby rozhodně nepředstavuji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 03. 2011 18:13

Vodafone ale není kvalitní. On je levný. Jeho služby jsou ušity na míru lidem, kteří chtějí hlavně ušetřit! Když si půjdeš koupit postel do Aska, tak nemůžeš očekávat, že bude stejně kvalitní, jako postel vyrobená na zakázku. Můžeš ale počítat, že bude levná. A o to přece jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DERT  |  17. 03. 2011 19:06

No já bych neřekl že je levný,mám paušál od t-mobile přes firmu ve které pracuje moje manželka a mám 40 minut za 59 kč a internet v mobilu za tu samou cenu,volání mezi sebou za 0 kč.Tak nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eva  |  17. 03. 2011 19:20

VF má ale 40 volných minut za 12,- a sms za 0,45 tak nevím :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  22. 03. 2011 12:35

ale DERTE ty tady srovnáváš nabídku pro velké firmy s nabídkou pro běžného zákazníka. Kdybys viděl nybídku pro firmu od VF či O2, tak se budeš hodně divit... Nesrovnávej Jablka s Hruškama. Volání mezi sebou za nula už se dává všude jako běžná nabídka firmám, aniž by se jich ptalo, zda to potřebujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chrool  |  17. 03. 2011 19:16

Tak levný tedy už dávno není . Zrovna jsem s nimi skončil. Potom co jsem převedl 2 čísla na ten tarif za pár peněz na 40 minut do Vodafonu mi začaly problémy. Nejdříve se mi začala zvětšovat částka ve vyúčtování. Vrchol byl když mi při nastaveném limitu 100 na obou číslech hned po zaplacení účtu ve výši pomalu 400Kč, přišly v rychlém sledu 3SMS s díky za úhradu, dosažení X% limitu a zablokování odchozích služeb. Po měsíci bez odchozích služeb mám nové vyúčtování na 640Kč. Co by bylo příště, litr?
Navíc komunikace se zákazníkem otřesná, jediný způsob jak se dostat k operátorovi je volat na prodejní linku...
Naštěstí mám u jiného operátora firemní tarif. Pokud bych měl platit standardní tarify, přejdu na předplacenku a omezím k nule odchozí služby. Mám už našich zlodějských operátorů dost.
Zrovna jsem na školení a probírali jsme negativní brainstrorming. To je přístup, kdy se uvažuje o tom co bychom jěště mohli pokazit aby se zákazník naštval. Akorát se v nakonec má udělat přesný opak. Ale to už naši operátoři vynechávají.
Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  17. 03. 2011 20:57

Levný? Nějak jsem si za těch skoro 10 let nevšiml. Dřív to šlo, ale od tý doby se to pomalu ale jistě mrví + velice vynalézaví v okrádání + mizerný signál + skomírající funkčnost. Když jsem jim teď před odchodem s několika kartama napsat jestli jsou schopný mi dát odpovídající nabídku jako konkurence, tak sice nabídli slevu 50 %, ale stejně to bylo dražší než ta nabídka. A i kdyby tu nabídku dorovnali, tak mizerný signál a nefunkčnost by mě stejně přesvědčili k odchodu.
Jinak dřív to ještě šlo, ale během posledních měsíců to jde s VF ze svahu ještě rychleji. Viz kromě samoobsluhy rušení bonusů za inkaso, účtování předražených smsek přes VF park, udělání toho nechutnýho bordelu při přechodu z jednoho tarifu na jiný (kdy vám naúčtují v daném měsíci oba), tiché zdražení (pardon - sjednocení cen) smsek do zahraničí, ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m100  |  17. 03. 2011 16:55

Tak koukám,že nejsem sám
zrovna v pondělí sem si u vodafonu objednával paušál s přenesením čísla od T-mobilu.Nastěstí se to "seklo" ve stadiu,že nemám ani novou simku ani stanovenej datum přenosu čísla.
dobrej začátek u Vodafonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaadar  |  17. 03. 2011 17:11

U VF som 4 mesiac a fungovanie samoobsluhy katastrofa.Matuce a nepravdive viuctovania.Po prichodu na pobocku mi bolo zdelene kazdy krat to same.Omluvame sa chyba systemu.Po 3tej hcyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaadar  |  17. 03. 2011 17:14

Po 3tej chybe vo vyuctovani som to vzdal a premislam o odchodu od VF.Este k tomu preco som vzdy kracal na pobocku bolo, ze operator je pre mna spoplatneni.Tak uz prestavam chapat preco sluzba po svojom ma nejaky vyznam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m100  |  17. 03. 2011 17:20

Zrovna něco podobnýho s vyučtováním řešila jedna paní předemnou
Vedle zase musela slečna vysvětlovat pánovi jak ten nový systém účtování.
Zatím se z Vodafonu zděšen a začínám pomalu litovat toho rozhodnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 03. 2011 17:49

A to je opravdu teprve začátek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 03. 2011 16:16

Prechazim od O2 k VF.Jen nevim kam mi daji zpravou vedet kdyz mi nejde uz 4.den simkarta,kterou mi O2 uvolnil v pondeli tento tyden.Vodafone prusvih za prusvihem,tohle by se nemelo stavat:(
4 dny mi moje cislo na ktere mi vola desitky lidi hlasi jako neexistujici,jsem totalne nastvany na VF a myslim ze si udelam praci s napsani stiznosti!Volal jsem do VF a rikali ze nevedi,kdy mi zprovozni cislo,fakt jsem z toho smutny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawe  |  17. 03. 2011 16:27

Já to mám stejné,jen nemám simku aktivní 3tí den.Naštěstí je to jen záložní SIM. Být to hlavní,tak budu dělat taky nepříjemnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 03. 2011 16:38

Jo taky mi třetí den nejde simka a nikdo se mi nedovolá. Tešil jsem se k Vodafone, ale tohle mě nasštvalo uplně neuvěřitelně. Nechapu jak se neco takovyho muze stat. Jsem zvedavej jestli mi to behem dneska pujde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 03. 2011 16:50

Je to takove mile privitani do nove site, k novemu operatorovi.
Ja to mam svou hlavni sim,takze muzete chapat moji nastvanost,sice nejsem ten co by si vybil zlost na infolince,ale poslu reklamacni dopis a myslim ze VF by mel uvazovat a nejaky kompenzaci, i kdyz se v reklamacnim radu i vseobecnym podminkach nemuzu docist a dostat k bodu , kde se pise o podobnych vecech.VF velky palec dolu!
Ze vseho nejvic si preju aby to zaclo co nejdriv fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toyotak  |  18. 03. 2011 09:50

Zajeďte si tam kde jste o převod k Vodníkovi požádali a většinou vám ten člověk pomůže.Taky jsem něl na přelomu roku takový problém.Sám prodejce říkal že o nás může napsat knihu.Převod provedli až na druhý pokus a mělo to číslo být dané do nových systémů a nebylo.Tak ho až po urgencích převedli na 4pokus asi po měsíci a půl.Prostě je to na ně asi moc a ještě nějaký blbec od počítače,který vystudoval na ing a žije ve svých tabulkách jak by vše mělo být,nepřemýšlí hlavou ale spodní částí těla kde vychází hnědé,rozjíždí něco co nemá ještě odskoušené a to ještě sníží stavy zaměstnanců co to jde jen aby měl co nejvíce pro sebe a vy poddaní na mě makejte a oni ti chudáci zaměstnanci se pak můžou zbláznit.Vůbec jim tu situaci nezávidím.Nestíhají dělat to co mají,určitě jsou v práci od rána do večera a i to je jim málo.Prostě se na ně lidi nezlobte,oni se určitě snaží ale je toho na ně asi moc.Já jsem taky na společnost Vod naštvaný ale ne na lidi ti mi vždycky vyšli vstříc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 03. 2011 17:45

A proč přecházíš k operátorovi, kterému nic nefunguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 03. 2011 16:16

Jedna velká softwarová chyba = nový systém Vodafonu
Aneb jak zákazníky oškubat ještě více a zpomalit řešení jejich problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  17. 03. 2011 16:15

Zhoršujeme=Zdražujeme Pat a Mat 2 a modrý sob taky sob to je myšlení ať to zkusí doma v Anglii co tomu řekne zákazník nenápadně u předplacenek zrušit tarif a prodávat novej dražší kašlu na další med ,já mám mobila na to ,když potřebuji volat či psát do všech sítí a hlavně ve špičce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  17. 03. 2011 16:14

Chtěl bych se zeptat, jestli by se MM nemohla do operátora trochu opřít. Nefunkční aktivace, služby, samoobsluha, chytrý přehled, pozdní informování o zpoplatnění SMS z Parku. Mám ještě pokračovat?
Když se systém sesypal jednou, tak to chápu, ale Vodafonu nefunguje nic. Jak je to možné? Kdo za to nese odpovědnost? Co je to za firmu, která neotestuje systém v úzkém okruhu beta testu?
Byl bych rád, pokud byste se např. u Chytrého přehledu nenechali odbít tím, že je přece zdarma, tak co by zákazník chtěl. Jak mobilmaniaci vědí, tak není zdarma. Prakticky si ho platíme v paušálních poplatcích příp. cenách za minutu.
Neplánuje tedy MM souhrný článek o tom, jak se kolečko u VF polámalo? Klidně i s rozhovorem (videem) operátora co na to říká, jak je to možné.
Omlouvám se za trochu obsáhlejší reakci, ale myslím si, že už je tlak na Vodafone nutný, protože pořád je to "Omlouváme se, snažíme se , zveřejníme, nejde, půjde... Ale skutečnost je děsivá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  17. 03. 2011 16:53

Souhlasím, VF zatím drží rekord v nefunkčnosti. Jejich přihlašování do samoobsluhy velmi dlouho vypadalo jako nějaký pokus o phising. Kromě toho nefunkční samoobsluha má dopad na klienty s programem "Po svém", kteří mají faktury pouze právě přes samoobsluhu. Ale při pozastavení služeb už VF nezajímá, že to byla v podstatě jeho vina... no a u datových tarifů nemluvě, tam jsou SMSky s urgencí na dvě věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bolek  |  17. 03. 2011 15:57

Pritelkyne si kupovala mobil plus simku pred trema nedelema a aktivace trevala pet dni, takze to asi nebude problem jen od uterka. A znamy co dela u T-mobilu tvrdil, ze Vodafon to podelal prechodem na novy system (samoobsluha, aktivace a pod) jsou z toho dost nestastny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  17. 03. 2011 16:02

Znamy asi nevi co keca...protoze ten samy CRM system co mel uspech pred 2lety v O2 "Klaudia" koupil taky Tmobile a chysta se implementace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bolek  |  17. 03. 2011 16:24

Tak kdyz je to tak dobry "system" proc s nim maj takove problemy? Neebo chcete rict, ze VF ma IT oddeleni na pi*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  18. 03. 2011 09:21

Vodafone má technické problémy snad od samotného začátku, proto jsem taky přešel k TM..
- v první fázi mě zarazil "chaos" a amatérismus u operátorů
- když jsem poprvé uskutečnil hovor, tak mě zarazila horší kvalita hovoru
- se samoobsluhou jsem měl věčné problémy, to ani není třeba dál rozvádět
- Vsetínsko, Kružberk apod., pokrývají už 8 let
- údajně používají levnější technologie, na čemž více prodělají než vydělají
Navíc, po tolika letech by se už měl Vodafone zamyslet nad tou svou "vtipností" a mohl by předělat ty svoje hlášky.. Ať děláme co děláme...atd., je už trapné..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  23. 03. 2011 16:30

Staci si otvorit samoobsluhu a je tam vidiet ze a) zavadzaju novy system b) je tam napisane ze to prebieha pomaly a po c) to tam vidiet nie je ale ked som si podla rady prodejce urobil predplatenku a potom som si v samoobsluhe prehodil na tarif na miru tak sa to cele pos.... a uz dva tyzdne mi to nevedia zmenit, bol som na dvoch predajniach, od minulej stredy je to na rucnom dokonceni operacie a stale nic. Hej volal som aj na infolinku po dvoch urgenciach na predajniach. Kedze mi po prevode zrusia kredit tak tam mam momentalne 4 haliery a furt cakam kedy to urobia. Volam si iba s frajerkou a dal som si to volanie/sms na jedno cislo v pausali....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan  |  24. 03. 2011 21:47

Víš co slováku? táhni na slovensko a nech náš vodafonek na pokjoji a nauč se česky,kdo má ten váš hnusnej jazyk číst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  25. 03. 2011 16:04

my takým ako si ty hovoríme na Slovensku "sedláci" prípadne trollovia :D
ja umím česky, německy (plynule slovem i písmem), anglicky (fce level) a od dubna se začínám učit francouzštinu. kolik řečí ovládaš ty, pane z Česka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan  |  25. 03. 2011 21:56

Ó jééééé tady se někdo vytahuje,o tu fráninu a slovenštinu budeš lepší,tož smekám,ale stejně nemám rád slováky,pa pa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dagi  |  28. 03. 2011 16:09

dosť slušné zovšeobecňovanie, ale budiž. BTW Vodafone furt nic, keď vytočím číslo tak zazní len obsazovací tón. Už to začína byť hodne trapné.... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jachym  |  05. 07. 2014 11:47

hochu hochu ty si ale krypl:Dty budeš určitě nakej krypl z prahy tak se tam radši zavři do nejakyho gay baru a přemýšlej o tom co jsi za debila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 03. 2011 17:39

16. února 2011 měnila manželka kartu za tarif a během přechodu jim v systému vznikla chyba a do dnešního dne jí nefunguje SIM karta a nikdo z Vodafonu to bohužel zatím nevyřešil a jak to tak vypadá, tak ani nehodlá řešit. Zkoušeli jsme jim několikrát volat, ale je to jako kolovrátek, operátor to předává na technické oddělení...a zase nic. Nevíte, jek v takovém případě postupovat? Děkuji za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 03. 2011 17:53

Pohrozte jim odchodem a oni už se o to pak postarají. Najdou řešení a nebo holt odepíšou klienta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zapet  |  17. 03. 2011 18:27

Tak jsem si myslel,že jsem největší čekatel na znovuzprovoznění já,ale koukám Honza je lepší.Já jsem si nechal po ztrátě tel.bloknout sim(protože ze samoobsluhy,po akci ´´zlepšujemeˇˇ,to není možné)a jelikož se našel poctivý nálezce,a tel.mi vrátil,tak na opětovné zprovoznění čekám již 15tý den.Na popis několikerého volání na infolinku je zde málo místa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
00-07  |  17. 03. 2011 19:48

Tak já už čekám již pátý týden!!!!!! Volal jsem tam už šestkrát ale pokaždé jen lhaní že neví že prý technické oddělení a že mám počkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  17. 03. 2011 20:34

by som vyskušal zobrať novu sim-ku ako pri strate starej(kradež mobilu...). Samozrejme s rovnakým čislom. Na simke bude novy kod zariadenia a mohlo by to isť. A nič tým debilom neplatiť, pekne na vlastné náklady nech to spravia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreP  |  17. 03. 2011 21:21

Vymenu SIMky mas u VF zadarmo experte... stejne to problem nevyresi protoze ta prenosova objednavka je vazana k vyrobnimu cislu SIMky. A diky tomu, ze to cislo neni aktivni, tak neni mozny nijak SIMku menit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oneq  |  17. 03. 2011 20:43

tohle se mi stalo vloni na jaře, kdy jsem migroval otcovo číslo od T-Mobile k VF. V den kdy mělo dojít k převodu k němu nedošlo a i po několika tel. urgencích, kdy jsem byl přepojován od čerta k ďáblu jsem se výsledku nedobral. Nakonec to došlo až tak daleko, že jsem pokoutním způsobem "google" získal e-maily na hlavouny několika oddělení ve VF (technický ředitel, zákaznícké oddělení atd.) a všem jsem poslal dopis v následujícím znění :
Dobrý den,
je mi skoro trapné oslovovat management Vaší společnosti, ale bohužel nenacházím lepší způsob řešení mé situace.
K Vaší společnosti jsem si nechal převést od jiného operátora své číslo (XXX YYY ZZZ), vše probíhalo bez problémů, původní operátor číslo odpojil ve sjednaném termínu x.y.2010 a od z.y.2010 mělo být aktivní již ve Vaší síti. Jaké bylo mé překvapení, když se tomu tak nestalo. Po několikero urgencích na zákaznické lince a prodejním oddělení jsem již 3 dny (slovy TŘI DNY !!!!!) bez aktivovaného tel. čísla, na zákaznícké lince neustále poslouchám pouze omluvy za chybu ve Vašem systému, že se na odstranění pracuje a podobné. Nikdy jsem se ovšem nedozvěděl TERMÍN, kdy budou odstraněny nedostatky a mé číslo bude aktivováno. Stále jsem odkazován slovy dnes, dnes odpoledne, zítra snad.
Tento způsob uspokojování zákazníka, kterýžto máte ve své politice jakosti ISO na prvním místě je pro mne výsměchem všem zákazníkům a v tomto okamžiku mne odrazuje od toho, abych k Vaší společnosti převedl i další čísla, která jsem měl v plánu. Natož pak, abych využíval služeb, kde není možné získat relevantní informace v případě výskytu třeba i triviálního problému.
Proto vás tímto žádám, abyste v rámci svých kompetencí zajistili promptní nápravu této situace, ponevadž Vaši podřízení v odpovědných odděleních v tomto okamžiku evidentně nejsou více než 3 dny schopni mé požadavky, TZN. POŽADAVKY ZÁKAZNÍKA = TOHO CO PLATÍ FAKTURY naplnit a uskutečnit.
Děkuji za pochopení mé situace a věřím, že budete schopni zajistit nápravu v co nejkratším čase (očekávám v řádu hodin).
---
Po tomto dopise došlo k nápravě během necelé hodiny !
Tady jsou ty emaily :
monika.cizkova@vodafone.com
pavel.kos@vodafone.com
pavel.hlavinka@vodafone.com
miroslav.cepicky@vodafone.com
katarina.broncekova@vodafone.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kantor  |  17. 03. 2011 21:36

Prosím tě, nenech se vysmát, ty tvé maily si do hodiny ani nemohli přečíst, natož něco vyřešit. Pěkný blábol tady píšeš. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strasidlo  |  18. 03. 2011 06:54

Proč by si to nemohli přečíst? Takoví lidé mají většinou blackberry a emaily jim chodí rovnou až do kapsy, aniž by museli sedět u PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolodej  |  18. 03. 2011 07:40

Ale emailu jim chodi stovky, a do hodiny se to vyřešit nedá, je to fakt blábol. Spiš to dořešili normální cestou, hodinu po tom co ten email odeslal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kantor  |  17. 03. 2011 21:32

Proč si myslíš že je to lhaní? Nenapadlo tě třeba, že je to pravda? Přechod na nové systémy se nepovedl, a technici jsou zavaleni požadavky, které nestíhají řešit. A přirozeně větší prioritu mají podnikatelská čísla, protože tam vznikají větší ztráty. Holt jsi malý pívo, který si bude muset počkat. Tak to ve světě chodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
00-07  |  17. 03. 2011 21:42

Jednoznačně lžou, ani jeden ze šesti se ketrýma jsem mluvil mi nepřiznal že mají nějaký problém!! Kdyby operátor hned na rovinu řekl, promińte je to způsobeno tím že přecházíme na nový systém a prostě se nám nedaří ho stabilizovat a přiznat že to bude nějakou dobu trvat, případně že mě budou průběžně informovat jak se věci mají tak je to lepší než neustále jen opakovat že neví a že se tedy na to podívají a dělají jako kdybych byl jedinej kdo má problém. To mě opravdu štve a považuju za lhaní, vědomě neřeknou pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kantor  |  17. 03. 2011 22:09

Operátor převezme tvůj požadavek a předá ho na technické oddělení, a dokuď mu neodepíšou, nemůže dělat nic jiného ani sdělit nové informace.
A ty jsi po nich chtěl aby ti přiznali že je problém?
Podle mě je to tak evidentní, že předpokládali, že ti to dojde :)
Přece když se něco předává na techniky, tak je to vždycky problém, tohle je jen lpění na slovíčkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  18. 03. 2011 08:15

zapet a jiní: Pokud vám nejsou schopni aktivovat blokovanou simku či jinak zprovoznit číslo, máte nárok na odškodné v podobě aktivní Nabité karty s kreditem 200 Kč, kterou si můžete ZDARMA vyzvednout ve značkové prodejně. Mám takovou v šuplíku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zapet  |  18. 03. 2011 13:07

Potvrzuji,co výše napsal radim.Teď jsem se vrátil z Vodafon prodejny,a bez řečí jsem dostal Vodafon divokou kartu nabitou na 200Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor