A co se třeba kolektivně dohodnout, že zákazníci mají ještě nějakou hrdost a prostě to ignorovat, nebo dokonce operátorovi říct, co si myslíme? Třeba klidně i na té prodejně, nebo mu to dát najevo na vyučtování apod. Protože tyhle bezva triky typu: kupte si sladké pití, řekněte v obchodě "nechávám se rád oškubávat", snězte pavouka, oholte se dohola, nasypte si do očí sůl, intimní partie si potřete chilli a my Vám dáme 10 mb a jako bonus Vám aktivujeme bezva balíček, který nechcete, budeme Vás pak pravidelně otravovat a na sasedačkách se Vám smát.Je to začarovaný kruh, operátoři s nabídkou dat stagnují, lidi platí. Když se jich natvrdo zeptáte, tak Vám řeknou, že to právě takhle lidi chtějí, že jim to vyhovuje, když se zeptáte lidí, každý řekne, že je to naprd, ale že co s tím zmůže. Já chápu, že se operátoři oprávněně bojí o své příjmy z pevného připojení, protože jen blázen by platil 3 připojení, kdyby nemusel (doma, mobil + tablet). Nelegitimizujme nechutné chování operátorů, nenechte si za pár mb "zdarma" vzít svoji hrdost.