Vodafone skrývá SMS bránu. Víme kde

Diskuze čtenářů k článku

pavel  |  17. 12. 2014 00:37

napadlo me jak se chova vodafon ke svym klientum jen plat a kdyz reklamujes pres operatora pravdy se nedockas tak vam preji hodne stejnych klientu kteri cekaji jak to vlastne .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B  |  25. 01. 2011 12:40

Vážené "tiskové centrum". Strčte si ten svůj Vodafone-Park do prdele! Chceme starou jednoduchou SMS bránu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nintom  |  17. 01. 2011 21:22

od vodafonu to bylo docela hezke gesto-nemusím být jejich zákazník,ale posílat sms do vsech sítí mohu.nevadí mě jejich požadavek registrace,ani jejich občasné zavolání a nabýzení služeb.s tím jsem počítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  19. 01. 2011 15:09

Houbelec, samozřejmě nemohou zrušit bránu rovnou, to by každý bez výjimky kritizoval.
Proto zavedou povinnou registraci a mohou tvrdit, že to je pořád zadarmo.
Polovina lidí to přestane používat už teď, protože nemá zájem o "funkce navíc".
NEvýhody registrace už tu zazněly.
No a až se situace ukladní, tak to Vodafone zpoplatní.
Přešel jsem s rodinou k Vodafonu, aktivoval si Program Dvojka, a ten teď "vylepšili" tak, že čísla s levným voláním jsou navždy zafixovaná. Kdybych chtěl některé číslo přestat používat, změnit z paušálu na kartu apod., rozešel se s babou nebo koupil mobil druhému dítěti - tak už mám s Dvojkou smůlu.
Tomu říkám "vylepšení" a stejný je pro mě ten slavný Park - jde jen o to přestat poskytovat službu, která byla tradičně zdarma a v době, kdy T-m a O2 omezili funkčnost bran, přinesla Vodafonu řadu zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyber  |  14. 01. 2011 07:05

Vodafone zmiňuje že o VodafonePark je velký zájem, že v posledních měsících se přihlásilo 400 000 lidí. Bodejď by ne, průměrný uživatel internetu je ochoten vyplnit jakýkoliv formulář když mu vyskočí před obličej a je na něm napsáno velkými písmeny:
ASI HLEDÁTE NAŠI STAŘIČKOU BRÁNU, ZKUSTE TO RADĚJI S VODAFONE PARKEM KTERÝ TOHO UMÍ MNOHÉM VÍC.
A kouká na něho dvě nadstandartně velká okna do kterých má zadat registrační data. A potom malinkými písmenky dole:
Pokud i přesto chcete jen odeslat zprávu na číslo Vodafone z veřejné SMS brány, klikněte na odkaz Poslat SMS. (Brána se stejně bude rušit, tak že spokojených uživatelů bude stále více. Jak překvapující, když nebudou mít jiné volby.)
Vsadím se že kdyby tyto dvě "upozornění" byly prohozeny, jak velikostí tak umístěním, bylo by jen pár tisíc jedinců kteří by se registrovali.
Nevím navíc jaký nadstandart mi chcete poskytnout? Telefonní seznam, který nikdy nevyužiju, protože nechci cizí čísla (ano cizí, protože i když telefonní číslo je od mého kamaráda, nikdy není moje) umisťovat na internet. Když jsem u psaní čísel, rád opíšu i číslo capcha kódu. A když opíšu i číslo capcha tak nejvíce mi zabere napsat samotnou sms. Co se týče bezpečnosti, posílat přes Vodafonepark z internetové kavárny by taktéž nebylo příliš rozumné. Přece jen většina uživatelů používá stejné přihlašovací údaje na několik webowých stránek a odposlechnout heslo, nebo použit keylogger není až tak příliš složité.
Tak že z mého pohledu VodafonePark je na posílání sms zbytečnost a velebím dosavadní sms bráně za nadstandartní jednoduchost, funkčnost a bezpečnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 01. 2011 14:16

Všimli jste si? Jak to ti zm.di ještě více zkomplikovali? Ten odkaz směřující na starou bránu posunuli zvětšením obrázku tak, že není vidět a je nutné posunout zobrazení dolů, abyste se k němu dostali. Dříve stačilo kliknout, teď je to zas o něco složitější. Vodafone má eminentní zájem na tom, aby se všichni, co posílají SMS z netu, u něj registrovali, to je evidentní. Jistěže bude počet registrovaných uživatelů stoupat, když nebudou mít jinou možnost, přesně jak píšeš, Cybere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Black  |  13. 01. 2011 22:06

Tak vam lidi reknu ze to vodafone pekne "******" protoze kdyz chci poslat smsku tak se nechci nikde prihlasovat chci napsat cislo ktere stejne znam z hlavy a opsat capatchu a kliknout!
- nepotrebuju davat vodafonu vsechny moje kontakty
- nechci se nikde prihlasovat (problem ve skole kdyz se nahodou zapomenu odhlasit tak ostatni muzou zneuzit moji branu a odesilat zpravy z meho cisla a nikdo nepozna ze jsem to nepsal ja!!!!)
- nechci porad jak deb*l preklikavat na stranku vodafonesms.cz z vodafone parku
- myslim ze staci ze uz facebook vi o nasich zivotech vic nez dost a vodafonu bych dalsi info davat nechtel
je jednoduche co chci chci zpet vodafonesms.cz a jednoduchy formular!!
a chci abych se dostal na ten formular kdyz napisu vodafonesms.cz a ne abych se napred dostal na park a zase musel preklikavat na to kam jsem chtel!
moje prirovnani stavajici situace s vodafone sms branou je asi takove: koupim si GPS aby me dovedla z A do B ale dostanu super GPS ktera bude umet stahovat aktualni mapy z internetu (avsak se musite pred kazdym zapnutim prihlasit jmenem a heslem), fotit, prehravat HD videa.... bohuzel za jizdy nemam cas FOTIT, PREHRAVAT VIDEA V HD, a internet v rychlosti 130km/h stejne nebude fungovat .....
NEPOTREBUJU ZBYTECNOSTI potrebuji ted hned napsat mesto A a mesto B a kliknout na enter!
a taky potrebuju napsat vodafonesms.cz napsat cislo napsat text opsat kod a kliknout na odeslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  14. 01. 2011 12:26

No a Vodafone potřebuje vydělávat, což je jeho jediný smysl komerční firmy. A usoudil, že mu to v rámci webových SMS půjde lépe tak, jak to dělá a může se vykašlat na to, že ta to potřebuješ jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 01. 2011 14:20

Nikdo jim to nebere, ale proč to neřeknou na rovinu? Stydí se jednat se zákazníky přímo a upřímně? Proč tak hloupě lžou, nebyla by na tom jejich image lépe s upřímností a férovostí? Oskar dokázal, že to jde, aspoň trochu, tak proč musí být Vodafone stejný křivák jako O2 a Téčko? Skutečně to víc vynáší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  14. 01. 2011 14:30

Oni si opravdu upřímně myslí, že to většině zákazníků přinese užitek a současně Vodafonu vygeneruje vyšší zisk, než generovala free brána (cílená reklama atd.). Je to samozřejmě risk, může se totiž stát, že:
- zákazníky to naopak většinově popudí a odradí
- park bude oproti původnímu řešení méně ziskový nebo ztrátový.
(nebo kombinace obojího)
Je to jejich boj. Zatím se registrují tuny lidí, takže ZATÍM je to 1:0 pro variantu, že se Vodafone trefil. Ale ještě není konec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 01. 2011 14:45

Nemůžou to myslet upřímně, když starou bránu tak okatě znevýhodňují a znepříjemňují její používání. Sory ale tady se pleteš. Kdyby dali uživateli na rovnocenný výběr, to by byla jiná.
Jinak souhlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  14. 01. 2011 15:06

To je nedorozumění. "Upřímně" jsem myslel to, že věří, že park je pro většinu uživatelů lepší služba než stará brána. To, že lidi do parku brutálně tlačí a manipulují je samozřejmě fakt, prostě tvrdý business

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anders  |  06. 02. 2011 11:49

Vodafone má průhlednou taktiku jak dojit lidi - vtípky,pohodička,o nic přece nejde - a až se proberete zjistíte že z vás sedřeli kůži zaživa. Vf prostě zkouší kam až může beztrestně zajít a rád podceňuje zákazníky.To,že po naoko velkorysé vánoční akci "SMS/MMS zdarma z VfParku do VŠECH sítí" prvně nátlakovou metodou nažene zmanipulované,pozitivně naladěné stádo k registraci do nějakého pofidérního "mnohem lepšího,modernějšího a výhodnějšího" Parku a slíbené "výhody" pak začne potichoučku plně ZPOPLATŇOVAT (viz současný stav MMS brány - zničehonic zaplatíme bez rozdílu sítě dle NAŠEHO TARIFU - kdypak dojde na SMS???) je prostě trestuhodným výsměchem klientům,kteří jejich služby v minulosti začali využívat pro nesporné výhody!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  13. 01. 2011 11:38

No, je fakt, že Vodafone už není to co býval. Ty jejich vánoční dárky jsou k ničemu a většinou nutí zákazníky k dalšímu placení. Z Vodafone se prostě stává takový nepružný zastaralý operátor. Možná by bylo nejlepší, kdyby klienti Vodafone uspořádali akci "Děkujeme odcházíme" a přešli k jinému operátorovi. Vodafone poslední dobou spíše svým klientům znepříjemňuje život Chtělo by to vzít hůl a vypráskat odsud všechny ty dobře placené manažery - povaleče, anebo od nich odejít. Ať si podnikají třeba v Číně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 01. 2011 13:16

Doufejme, že volné frekvence koupí China Mobile, peněz mají, že by mohli koupit všechny tři GSM zm.dy dohromady a ani by si toho na účtě nevšimli. To by byl hukot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagrik  |  13. 01. 2011 07:30

nevíte, kde se dá zjistit, kolik mi zbývá sms? psali, že akce je na 500 akorát nikde nevidím, kolik jich teda ještě můžu poslat. dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2011 07:59

mě se to zobrazuje hned na úvodní stránce dole...
Tento měsíc můžete poslat ještě 166 SMS do sítí mimo Vodafone (podmínky vánočního dárku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagrik  |  13. 01. 2011 08:15

ja mám dole jenom: "Váš vánoční dárek 500 zpráv zdarma je platný do 31.1.2011." ale nic jiného tam nevidím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 13. 01. 2011 18:58

Pokaždé, když na Vodafone parku odešlete SMS/MMS, dole v šedému boxíku Vám napíšeme, kolik SMS zdarma tento měsíc můžete ještě poslat do cizích sítí. SMS do sítě jsou samozřejmě zdarma.
Hezký večer,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burty s krenem  |  13. 01. 2011 01:20

takze vf park muze byt vlastne takove nenapadne ukonceni sms zdarma. at uz jdou do prdele a to naveky. voip a inet online a muzou mi polibit prdel. to se jinak napsat uz neda !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georg  |  12. 01. 2011 22:08

to je neskutečné, co jsou obchodníci schopni udělat pro to, aby z lidí vymámili mejlovou adresu, na kterou pak budou poosílat stupidní nabídky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SATAN  |  12. 01. 2011 17:26

Ty voe...co s toho pořád děláte vědu...dyk je to v poho...zaregistruješ se a mužes bezplatně posílat SMS jako z telefonu..příjemci přijde z tvého čísla zpráva a ten ani nepozná že píšeš z PC!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  12. 01. 2011 19:39

Jak dlouho to bude zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sokky  |  12. 01. 2011 15:44

A ještě k článku přidejte, že pokud se do Vodafone parku zaregistrujete, tak do měsíce vám budou z Vodafonu volat jestli nechcete přejít jejich "výhodné" tarify a budou vás vyzpovídat kolik platíte a kolik provoláte u svého operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik256  |  12. 01. 2011 15:13

Netusim proc to neslouci s VODAFONE 360. Sluzba 360 je mnohem vyspelejsi a funkcnejsi nez ceska varianta VodafonePark

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
opat  |  12. 01. 2011 14:19

Nevíte jak to bude v unoru, až skončí akce 500 SMS a MMS zdarma, jak to pak bude fungovat? Jak to bude zpoplatněné, když jste provedli registraci i pod jiným operátorem, jak se to bude platit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P1tbul  |  12. 01. 2011 14:43

....... tak to by mne taky mooooc zajímalo, využívám to docela často a je to fajn!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drink  |  12. 01. 2011 17:31

Spíš bych to tipoval, že to zruší, jelikož těžko může Vodafone účtova peníze za sms a mms od jiného operátora....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 01. 2011 08:46

Prdlačky. Bude to jako u SMS brány, půjdou posílat SMS jen do Vodafonu, jinak vše zůstane, jak je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  13. 01. 2011 18:54

Já vám poradím, ale nikomu to neříkejte Zaregistrujte se znovu po 16 lednu a budou vám sms a mms zdarma platit až do 30. dubna Viz: https://park.vodafone.cz/legal/message-repository

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  12. 01. 2011 12:22

Možná jednoduchá registrace přinese bohatší funkce, ale člověk, který je cizinec a kterému stačilo do prohlížeče napsat stránku www.vodafonesms.cz, jednoduše poslal SMS. Už vidím, jak někoho nasměruji na VF Park.
Přibude alespoň anglická verze těchto stránek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benx  |  12. 01. 2011 11:53

Byly byste raději za jednoduchou a snáze přístupnou SMS bránu, nebo vám jednoduchá registrace nevadí a rádi využijete bohatších možností?
Jó, čeština holt není nic pro blbce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  12. 01. 2011 12:17

On tam chybí ještě konec:
"Byly byste raději za jednoduchou a snáze přístupnou SMS bránu, nebo vám jednoduchá registrace nevadí a rádi využijete bohatších možností?" ALE MY JSME ŘEKLI, NE!
Tou jejich změnou k "lepšímu" mi přestal fungovat Kubík SMS i SMS unAccent.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  12. 01. 2011 11:13

jenže tím ,že Vodafone začal přitvrzovat tak jistě přijde i o část zákazníků kvalita pokrytí např. u nás na chtě plné a pak najednou spadne pokud dochází k rušení výhod vyhraje t-mobile kvalitu sygnálu nelze srovnávat ,internet také ne Vodafone mi tam s výpadky jede 30-40 kb ,ale t-mobile má stabilní Edge a to dá 200 až 240 kb ,jinak např. balíček za 19 korun na pevnou u předplacenky a volání za 50 haléřů nebo mimo špičku do vlastní sítě za 49 je 100 minut a jiné věci bohužel nemohu koukat je na tarifikaci 60+1 nebo 60+60 to není jen o tom ,jak si najivně Vodafon myslí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaaffffggggggg  |  12. 01. 2011 11:25

pane Vy jste s"Y"gnál..
co ty Vaše slinty mají společného s jejich bránou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  12. 01. 2011 19:38

S tím signálem souhlas. Honosej se s 3G, ale u nás na kopci 4 km od Venclplacu máme někdy plný signál a někdz vůbec nic Jak jsem miloval Oskara a měl rád Vodníka, tak teď ho začínám hodně nenávidět a pokoukáváme kam přejít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 12. 01. 2011 10:50

Já mám v záložkách toto:
http://vodafonesms.cz/start.php...
... a to normálně funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newman  |  12. 01. 2011 10:56

Jo, u mě to je stejné, nevšiml jsem si změny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velanor  |  12. 01. 2011 11:11

Vodafone na twitteru : "Postupně směrujeme provoz ze zastaralé vodafonesms.cz na Vodafone park.SMS brána zůstává stále funkční na HP Parku přes link Poslat sms. J." :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Newman  |  12. 01. 2011 11:37

Tak nevím, za co mínus, když opravdu po kliknutí na odkaz sms.vodafone.cz v tomto článku nejsem přesměrován na stránky Vodafone parku, ale stále na starou sms bránu vodafonesms.cz. Jen konstatuji, co vidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN007  |  12. 01. 2011 11:48

Doufám že sms bránu udělají tak, že ji budou moci využívat jen zákazníci Vodafone. Bylo by to logické...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 13. 01. 2011 18:53

Dobrý den,
tato změna proběhne postupně. To je možná důvod, proč Vám starý link stále funguje. Nicméně postupem času bude většina linků přesměrovaných na modernější SMS a MMS brány na Vodafone parku.
S pozdravem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+  |  15. 01. 2011 09:40

Ale ten vas park NENI MODERNEJSI, moderni prostredi vypada jinak. Nechte nam starou jednoduchou branu a neotravujte! ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ice22222  |  12. 01. 2011 11:28

vodafonesms.cz napisete do prohlizece a volna brana vali... zadne slozite klikani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dk1844  |  12. 01. 2011 11:39

mne to teda nefunguje. Vzdycky me to presmeruje na vodafone.cz, dostavam 302 REDIRECT:
viz: http://img.techpowerup.org/110112/vf-302.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  12. 01. 2011 13:18

Mě to přesměruje na park.vodafone.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tarman  |  12. 01. 2011 10:37

A když si chce člověk zrušit registraci, tak:
Neznámá chyba V aplikaci se něco zadrhlo. Přesměrujeme vás na domovskou stránku a můžete to zkusit znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  12. 01. 2011 10:19

Hezké prohlášení Je zajímavé, že všechny změny dělají operátoři ve prospěch svých zákazníků a na základě jejich vlastních požadavků! Zajímavé, že v diskuzích to nevypadá tak, že by byly vyslyšeny naše požadavky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  12. 01. 2011 10:22

Občas mám pocit, že někdo u operátorů si čte podobné diskuze a jakmile tam lidi něco pochválí nebo se zmíní o konkurenční výhodě, kterou má jeden operátor, tak za pár týdnů je tato výhoda odstraněna ...nejspíš z důvodu, abysme si neměli co závidět, tak nám to srovnají na stejně nevýhodné podmínky všichni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dazzy  |  12. 01. 2011 09:34

jenže po kliknutí na odkaz "poslat SMS" mě to přesměruje na hlavní stránku Vodafonu.. hu, a brána je fuč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 01. 2011 07:59

Nejlepší jsou ty zdůvodnění, označené fajfkou jako pozitivní. Naprosto skvělý je argument Neopisujte číselný kód pořád dokola. Nevím jak jiným, ale mi opsání 4 nebo 5 čísel přijde jednodušší než si pamatovat přihlašovací údaje do Parku, které stejně dycky musím pokaždé zadat. Znovu a pořád dokola. To je teda palec dolů jak sviňa. Jako to co teď předvádí podvodafouni, to je na kulku do hlavy, fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  12. 01. 2011 09:00

já používám vodafonepark neustále a ještě se mi nestalo, že bych musel zadávat přihlašovací údaje neustále, stačilo zatrhnout trvalé přihlášení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hazos  |  12. 01. 2011 09:31

presne tak , staci jen nebej uplne blbej a budto zaskrtnout pamatovani nebo si heslo pamatovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velanor  |  12. 01. 2011 10:55

A co lidi, kteří nejsou na svým počítači a jsou na návštěvě a nutně potřebujou odeslat sms když nemají třeba kredit? Tam je jim nejaky zaskrtavani pamatovani hesel k prdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 01. 2011 11:52

Kristova noho... tak asi rozumnej člověk používá jeden login a heslo do zásadních a věrohodných webů a druhý login a heslo do všech ostatních, kde nic nehrozí... je až tak složité si 4 údaje zapamatovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  13. 01. 2011 09:49

Rozumný člověk na důležité služby NIKDY NEPOUŽÍVÁ STEJNÝ LOGIN!!!
Navíc přihlašovat se na z nějakého neznámého počítače ke službě, která jde zneužít, že za to zaplatíte (zákazníci Vodafonu mohou posílat zpoplatněné sms do jiných sítí) není nejbezpečnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vindis  |  13. 01. 2011 09:11

Pokud někdo takový je, tak je spíše blbec. Chodit s mobilem s skoro s nulovým kreditem. Co když si potřebuji nutně zavolat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 01. 2011 18:50

To chce pouzivat nejakeho spravce hesel, ktery tam to jmeno/vlozi sam.
Clovece, myslete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 13. 01. 2011 18:51

Dobrý den,
myslíme, že funkcionality, ke kterým ve Vodafone parku získáte přístup, stojí za jednorázovou registraci. Čas, který věnujete přihlášení, se Vám bohatě vrátí na čase ušetřeném neopisováním captchy a tím, že tam budete mít uloženy kontakty. Většina kvalitních služeb na internetu je pod registrací a je to většinou kvůli ochraně vašich dat.
Zdravíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nevěřící tomáš  |  13. 01. 2011 19:45

>>Všem ostatním nabízejí SMS a MMS brány na Vodafone parku následující vyspělé funkcionality:
>>ukládání často používaných telefonních čísel,
nepotřebuju
>>možnost odložit odeslání zprávy,
nepotřebuju
>>možnost odeslat zprávu na více příjemců najednou,
nepotřebuju
>>není nutné opisovat antispamový kód (tzv. captcha)
nevadí
>>Portál Vodafone park dále nabízí:
>>možnost sesynchronizovat data z vlastního mobilního telefonu s portálem a vytvořit si tak virtuální zálohu svých kontaktů,
nepotřebuju
>>detailní výpisy odchozích i příchozích hovorů,
nepotřebuju
>>archiv odeslaných a přijatých SMS a MMS,
nepotřebuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 01. 2011 14:08

Mi nevadí registrace, mi vadí nutnost přihlašování se, což je pro mě horší než captcha. Jo, to určitě, budu si tam ukládat kontakty a ještě i s celým jménem a příjmením, ne? Jste snad spadli z jahody naznak. A nevím, co jsou funkcionality, mluvte laskavě česky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  14. 01. 2011 19:36

Panečku, teď jsi jim to nandal. )) Pokud nevíš, co je to funkcionalita, tak si to vygoogluj, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
horáček  |  15. 01. 2011 01:33

Vážené tiskové oddělení Vodafonu,
celá tato diskuse, od zhora až dolů, je v podstatě jednoho jediného názoru:
Nepotřebujeme VodafonePark, ale funkční a rychlé odeslání sms.
Co nám na to odpovíte? A také na další věcné připomínky - například o férovosti a pravdomluvnosti Vaší společnosti, dále o zmíněné dosti reálné tezi proč registrovaných na VP přibívá.
A jestlipak jste si všimli, že lidé se registrují na VP kvůli Vaší reklamní kampani na vánoční dárek - posílání sms do všech sítí. A jestlipak onen Vámi sledovaný nárůst není takhle náhodou zcela nemožný zjistit. Zkombinovali jste dvě služby v jednu způsobem přinucení lidí, kteří využívali rychlou sms bránu se registrovat s lidmi co si jdou vyzvednou vánoční dárek. Jak můžete tedy kombinovat jablka a hrušky jak je tomu ve Vaší zprávě..
No a nakonec - pročpak chybí alespoň anglická verze?
Něco mi ale říká, že stejně neodpovíte. A když, tak jen na to co se Vám bude hodit a způsobem, který nám v lepším případě naznačí polovinu pravdy.
Oskarácká reakce by byla: Máte pravdu, děkujeme moc za vážené připomínky našich zákazníků. Přehodnotili jsme VP a jeho použitelnost v rychlém posílání sms do naší sítě a vytvořili jsme stejně velký prostor pro bezregistrační posílání sms. Odkaz najdete přehledně tam kde jste byli zvyklí. Verze v minimálně anglickém jazyce, byla spuštěna.
Ale to by Vás asi moc bolelo, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolnička  |  21. 01. 2011 15:58

Registrace do Vodafone parku by mi nevadila. Ale za lumpárnu považuji to, že při přechodu na novou podobu Samoobsluhy se bez varování smažou všechny uložené kontakty a přijaté i odeslané SMS zprávy a v nové Samoobsluze již nic takového neexistuje.
Jediná možnost je přes Vodafon Park, který ovšem při všech "vylepšeních" nenabídne ani takovou hloupost, jak vytváření skupin kontaktů, takže z 200 čísel se musí ručně vyklikat těch 15, na které chci odeslat sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa z depa  |  07. 03. 2015 19:29

Nevim,kam vám to napsat,proto sem::buďte tak laskavi a neposilejte vaše upozorňovaci sms v jednu hodinu v noci.vzbudili jste mě již několikrát!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taky pepa  |  27. 05. 2015 12:41

tak si vypinej na noc telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlkas  |  07. 05. 2011 02:07

Plně souhlasím s tím , že změněná brána do vodafonparku způsobuje jen potíže!!!
Nemůžu si ani upravit jeho profil , nuti me to psát přihlašovaci údaje. Použití přednastavených posledních čisel mi způsobilo ,že jsem poslal smsku uplně někomu jinému než jsem chtěl .Z internet mobilu se to obsluhuje katastrofálně a celý to vede k tomu ,že to stejně celý nakonec zpoplatní. je to jako kdybych držel mobil starý 20 let,Neohrabaná služ s rádoby spoustou funkcí ,která přináši lidem jen starosti navic, pro hračičky managmentu vodafonu...
Jsem u Vodafonu už od začátku Oskara a je to čim dál horší.
Nová samoobsluha je nepřehledná klikačka. Nový tarify jen stížiliy kontrolu výdaju a tím pádem vodafonu rádoby zvedají zisky...
Jen tak dál chlapci.....vrrrrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juhi  |  12. 01. 2011 00:32

Skusil som sa tam prihlasit cez Facebook connect, ale ked som uvidel, k comu vsetkemu by som dal Vodafoneu pristup, tak ma hned na to presla nalada. Big Brother rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo007  |  12. 01. 2011 00:56

přesně. Já jsem se tam normálně zaregistroval a posílám sms uplně bez problému, není na co si stěžovat. žádné informace jsem poskytovat nemusel. Jediný problém této aplikace je import kontaktů. Když to tam chcete dostat z outlooku, tak musíte sehnat speciální aplikaci, která vám vytvoří pro každý kontakt soubor a potom po jednom je importovat do parku. Prostě na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreP  |  12. 01. 2011 02:05

Pripojujes se pres facebook a resis big brothera? Ty si fakt pripad clovece... :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  12. 01. 2011 08:29

tomuhle nerozumím. Na FB si přece můžu nastavit co chci, a když dám přístup pár lidem, neznamená to, že ten samý přístup budu chtít dát nějaké korporaci, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xml  |  12. 01. 2011 09:24

srandista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vindis  |  13. 01. 2011 09:05

Však to samé i na VodafoneParku. Chceš jen bránu, tak použij jen bránu. Ostatní tě nemusí zajímat.
On ten FB je takový všelijaký, kde si nejsi jistý, co s tvými daty dělá. Přidání jen pár přátel ještě neznamená, že to máš pod kontrolou. Stačí jedno zapomenuté nastavení a jeden z tvých přátel se nechá napálit nějakou tou korporaci a tvá data jsou rázem zneužita. Aplikace mohou získávat údaje i od přátel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kujebák  |  12. 01. 2011 02:56

*face-na-palm*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor