Vodafone znásobí své prodejny, nainstaluje do nich „červený telefon“

Diskuze čtenářů k článku

partner Vodafone  |  24. 05. 2010 20:15

Společnost Vodafone Czech Republic, a.s. jde tím nejlepším směrem. Tak měl postupovat každý mobilní operátor v České republice. Který toho nejspíše lituje. U:fon se snaží zkopírovat nabídku Vodafonu, ale to se mu tak lehce nepodaří má nestandardní síť CDMA, neznačkové telefony, slabé pokrytí, skoro všechny dobré služby zruší a při reklamaci si za její odeslání zaplaťte, stejně tak faktury. U:fon už není schopen do vás dávat 10 Kč a pozor U:fon zbytečně tak může přijít o potřebné zákazníky. Tohle mladý tým ve vedení nedomyslel. Je to další ze špatných operátorů v České republice. Marketingové oddělení Vodafonu ví kde jsou chybi a kde se nemají dělat. Však dokáže vymyslet už reklamu kde jsou jasně jmenováni všichni operátoři jako konkurence O2, T-Mobile i U:fon nově, ale nikde se o dané společnosti nemluví takže problém stížnosti na ČTÚ mohou být, ale Vodafone už nic neporušuje! To U:fon si dovolil hodně používá službu doporuč a získej za což by si Vodafone měl nechat naúčtovat pokutu na krach U:fona nebo omluvu v reklamě. U:fon však brzy odletí nebo jej koupí jiná společnost myslím si, že zájem by byl buď Fayn nebo Volný nebo jakákoliv jiná společnost. Vodafone ještě musí domylet tarify na míru a měl by mít ještě Vodafone Fajn kartu a Vodafone kartu na míru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  10. 04. 2010 13:50

U oprátora pracuji už několik let a osobně pro existenci značkovek (nebo frenčíz) nevidím jediný důvod. Kromě výměny SIM karty + nakoupení HW (což jsou věci fyzické) NAPROSTO VŠE zákazník vyřídí telefonicky, písemně nebo přes internet.
A výměny SIM + HW jdou taky řešit jinak. SIM by se daly distribuovat do běžné prodejní sítě např. super a hypermarketů, čerpacích stanic, trafik atd., kde by si ji zákazník normálně SÁM koupil a nahlásil její číslo přes telefon operátorovi nebo zadal její číslo v samoobsluze a výměna hotová Nespornou výhodou by bylo to, že si můžete provést výměnu SIM karty 24hodin denně 365 dní v roce a klidně ve dvě ráno - protože hodně prodejních míst (např. čerpací stanice) má otevřeho 24/7/365 a internet je taky přístupný neustále
Nákup HW (i dotovaného HW) jde řešit přes dealery, kde si Vás ověří podle OP a databáze v PC a vědí, že máte nárok na ty a ty přístroje s takovou nebo makovou slevou...
Nějak nechápu to uvažování českých lidí: "Abych nemusel čekat cca 10 minut na operátora na telefonu, nebo nedej bože napsat maximálně jeden odstavec textu na web nebo na papír, tak raději půjdu prudit na značkovku a ušetřím čas, protože místo 10ti minut vystojím hodinovou frontu!" DDD
Značkovky jsou dobré jedině k tomu, že na papír nebo webový formulář se opravdu špatně řve, škemrá nebo pofňukává... Přitom lidé nechápou, že řvaním se nic nevyřeší a nezískají tím odlišný přístup od ostatních.
Respektive občas získají - vzpomínám si na jednoho jednatele s.r.o., který po mě kdysi (když jsem ještě dělal na značkovce) ječel a vykrožoval, že mě zastřelí... Nakonec jsem v jednom z jeho notebooků při instalaci SW našel dětské porno, normálně to sice nedělám a správně bych to měl první hlásit na interní bezpečnost... Ale když řval jak je významný Tak jsem zavolal rovnou na 158, protože takto významný zákazník by přece neměl čekat! DD A opravdu, policie nejspíš taky slyšela o jeho významnosti, protože zásahovka přijela do tři minut!
Jenom nechápu, proč se netvářil spokojeně, když jsem mu přece vyhověl DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
specter  |  07. 04. 2010 23:44

btw Frenčízing (frenčízování nebo franchaise, v angličtině franchising je vysloveno frenčajzing)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Fren%C4%8D%C3%ADzing...
nj se stane, holt clovek nemuze znat vse :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
specter  |  07. 04. 2010 23:47

jeste drobnost
Do dvou let chce díky frenčízantům zdvojnásobit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  07. 04. 2010 21:12

At se jdou s novejma prodejnama vycpat....pokud budou služby pro běžné zákazníky prodávat za ty ceny tak muzou mít prodejen kolik chteji a stejne si ty trapny "prizpusobivý" tarify kupovat nikdo nebude.... kdyby radeji daly učtování 1+1 a trochu zlevnily s ohledem na podstatný snížení propojovacích poplatků tak by nemusely vůbec žádnou reklamu delat...ale je asi tezke radit těm vystudovaným důležitým a od reality odtrženým "managerům"...
...se mi zdá, že se na to, že byly od 1.1. snížené propojovací poplatky tak nějak zapomnělo a u všech našich 3 opů se vůbec nic nezměnilo.....ale hlavně že díky zvýšení DPH o 1% hned ceny zvyšovaly.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tx  |  07. 04. 2010 23:45

Opet dalsi hvezda co tu pise jak je to drahe, jak chce levnejsi uctovani 1+1 a dalsi... Stale dokola a reci o nicem. Co ted pouzivas? 60+60??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  08. 04. 2010 11:23

Ted bohužel používám 60+1 od Vodafonu..... a prave to je ten problem....operátoři si mezi sebou navzájem účtují 1+1 tak fakt nevidím důvod, proč by zákazníkovy také nemohli účtovat 1+1...technologicky to určitě není problém..... tak proč používají 60+1 ?????? to fakt nechápu
a ohledně propojovacích poplatků.... je to pořád to samý....jsme "specifický trh... "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copier  |  08. 04. 2010 16:44

a kdepak jsi na to prisel ze si uctuji 1+1, nez tady neco placnes mel bysis overit informace, je to 60+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  08. 04. 2010 18:23

Můj známej provozuje VOIP operátora a viděl jsem smlouvu..... pokud od něj někdo volá do sítě kteréhokoliv mobilního operátora tak je to účtované 1+1. A pochybuju o tom že by si to mezi sebou účtovali jinak... to že si ten známej účtuje 60+1 je věc druhá... ale alespon nepožaduje za jednu minutu 5Kč ale podstatně menší částku.... abych nedělal reklamu tak nebudu jmenovat....
Jo a jsou i VOIP operátoři kteří účtují také 1+1 .... zase můžu doložit na konkrétním případě....sám ho používám...
A jaké jsou tvoje argumenty že po snížení propojovacích poplatků mezi operátory o 60 haléřů za poslední rok se o tuto částku nesnížily ceny volání???? ted jsem teda fakt zvědavej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mir  |  07. 04. 2010 18:47

ach jo a já doufal že ten červený telefon bude vést do pentagonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hide  |  07. 04. 2010 13:35

Nechápu kdo a proč má potřebu něco neustále vyřizovat na prodejně. Mám spoustu let paušál od VF a nikdy jsem neměl potřebu někam chodit. Stačí internet a maximálně operátor na telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prsk  |  07. 04. 2010 13:55

Jen počkej, až budeš mít problémy (jakože ti je nepřeju) a zjistíš, že lidi na druhé straně drátu mají tendenci tě stále někam přepínat a problém neřešit. To pak člověk musí jít ztropit bengál do prodejny, kde najednou spousta věcí jde, a to jen proto, aby jim hlučící zákazník neodrazoval další ovečky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2010 20:11

mám nejradši lidi, kteří se jdou vyřvat do prodejny na nevinného prodejce. To je to nejlepší co můžeš udělat. Jsi vážně chytrý.
Každopádně zpět k tématu. Já myslím, že prodejny určitě mají smysl. Ne každý má doma internet a pokud chcete simku nebo telefon hned a nečekat na poštu je to určitě jednodušší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  07. 04. 2010 12:09

Hezké - jen doufejme že ten „červený telefon, díky kterému se zákazník může přímo spojit s živým operátorem" nebude sloužit ke spojení s totálně nekompetentníma outsourcovanýma blbkama, na které přešel třeba O2: Ano, můžeme Váš požadavek zadat do systému, ne nemohu Vás nikam přepojit, ne nemůžete nikam přijít osobně, ne žádosti už písemně nevyřizujeme, musíte zavolat na toto číslo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladco  |  07. 04. 2010 13:01

No ten Přerov byl plně namístě, asi vyhodnotilli úspěšnost bývalých "Oskaravanů", ještě bych se na Moravě přimlouval za Hodonín,Kroměříž, Vsetín a Jeseník (díky odlehlosti od "center")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladco  |  07. 04. 2010 13:33

A taky za 3G (alespoň v městech značkových a franšízových prodejen) není nad to surfovat v místech, kde není veřejné Wi-Fi, solidní rychlostí mobilem či notebookem. V Brně je to fakt s vámi už docela "paráda".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fup  |  07. 04. 2010 21:09

do 100 mega,pak to zdechne na gprs. a platit pětikilo měsíčně,to se radějí napíchnu při pivě na hospodu zadara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrice  |  08. 04. 2010 15:41

Milý, zlatý...zas tady pleteš koše s baňama...100MB je za 177,- a za +- pětikilo jsou 3GB, profíku z O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FILIPSN007  |  07. 04. 2010 15:53

tak ale není to zas tak daleko z Přerova do Olmika na Ostružnickou nebo do Globusu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  07. 04. 2010 17:17

takk si jezdi a nám dalším to vadit rozhodně nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FILIPSN007  |  07. 04. 2010 17:41

tak nechtěl jsem říct, že to je k ničemu, ale neni to zas takova tragedie, že v Přerově není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prerov  |  07. 04. 2010 19:50

Prerov je totiz totalni dira.... navic spinava a dosti tmava... abych nebyl rasista..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FILIPSN007  |  07. 04. 2010 21:13

plně souhlasím :D, ale zas takova díra jako Lipník to není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ox  |  07. 04. 2010 20:08

v Kromerizi je prodejna vdf,zadny oskaravan tu neparkovava :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor