Naši operátoři jsou jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet - to jak v nabídkách pro nejmenší domácí uživatele, tak v nabídkách pro velké korporace - všechno se to liší maximálně desetikorunami.Měl jsem všechny operátory a u všech to stojí za prd, nefunguje jak má, aktivují služby, které si nikdo nevyžádal atd.V současné době používám T-Mobile, protože jeho systémy mají snadný export dat do excelu a můžu si tak snadno pohlídat provolaný provoz, úhrady faktur nebo třeba několik set faktur poslat najednou účetní, pokud si je žádá...Ovšem ani v tomto není TM stoprocentní, protože mi zase čísla rozhodil do mnoha fakturačních skupin a jenom než provedu úhradu faktur za měsíc, tak to trvá 30 minut (!!!).Vodafone nenabízí pro faktury žádnou automatizaci a všechno prý chodí e-mailem s tím, že zpracování a přehledy si prostě firma musí dělat růčo.O2 prý cosi má, viděl jsem to z rychlíku, ale připadalo mi, že to funguje dosti šíleně!Každopádně v dnešní době si může člověk, zvlášť domácí uživatel, vybrat operátora jenom čistě podle toho jaká barva se mu víc líbí. Jinak jsou na tom téměř stejně s pokrytím, s počtem prodejen (většinou je mají pár metrů od sebe) i se vším ostatním!