U vodafone, jsem už pár let. Teď mě ale, začínají pěkně s*át. Před cca. 3 měsíci, jsem si kvůli koupi Android telefonu nechal aktivovat Tarif na míru s Připojením internetu naplno. Jenže jsem si ho aktivoval ve výhodnějším balíčku za 450,- Kč/měsíc ( ta jejich akce sleva 28% tuším, natrvalo), kde bylo 50 volných minut, 50 volných sms, Internet v mobilu naplno a Po svém. Jenže už od aktivace je s tím pořád nějaký problém, furt volám jejich operátorům, a volání to díky službe "Po svém" není levné. Prostě samoobsluha mi vypisuje nesmysly, platím jiné částky, než paušální 450,- Kč + nad rámec tarifu. Teď to bylo třeba 410,- Kč. No ale teď mi mile poslali sms, kde mi oznámili konec výhodné ceny za "Internet v mobilu naplno" a od nového měsíce už za plnoou cenu - myslel jsem, že to je jen chyba, jenže teď mi samoobsluha zobrazuje dlužnou částku 670,- v "Chytrém přehledu" jako základní platbu. Zas jsem volal na infolinku, po přepojení na dalšího člověka, který mi řekl "že neví kam ty peníze tečou a mám si počkat až mi příjde faktura" toho začínám mít plné zuby. To fakt ku*va nejde zprovoznit jeden blbý výhodný tarif? Proč ho teda nabízeli? Začal mi říkat, že jsem ten internet měl za zvýhodněnou cenu jen po dobu tří měsíců, jenže tak to bylo jen, kdybych si ho dal zvlášť. Jenže ten balík měl byt natrvalo za 450,- Kč/měsíc. To už jsem měl ale pocit, že vůbec neví, o čem mluvím. Mám to potvrzené i emailem od jejich zaměstnance v den, kdy jsem si ten tarif aktivoval. Mohl by mi tady někdo od vodafonu (všiml jsem si, že tady občas napíšou) napsat, jak to teda řešit ?