Vodafonu ubylo zákazníků. Operátor chce masivně investovat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 92

Názory k článku

25. 05. 2014 18:55

Vodafone není, to co býval. Vždy měl pro své zákazníky něco navíc.10 let jsem měl u něj 2 tarify - běžný a Odepiš. Běžný jsem přesunul k jinému virtuálnímu operátory, který má lepší ceny a férový přístup k zákazníkům a snaží se jim všemožně vyjít vstříc. Kvůli změnám u tarifu Odepiš budu muset měnit i tento tarif, protože změnu podmínek u tarifu nehodnotím pozitivně. Kéž by si tam uvědomili, co je zákazník, a opět byl VFN jednička mezi tradičními operátory a třeba VFN připravil atraktivní nabídku pro své věrné zákazníky, kterou původní tarif Odepiš byl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2014 22:59

Bohužel také budu rušit dva tarify Odepiš ,občas jsem využíval na volání do Vodafone ,ale těch 40 minut bylo až dost ,Vodafone mám od začátku před ním Oskara zhruba od roku 2000 pomatuji první prodejnu v Praze na Národní třídě kde jsem si i první službu pořídil ,měl jsem více paušálů i předplacenek od Vodafone ,před ním v roce 1999 jsem měl první mobil od Paegasu nyní t-mobile ,jako dlouholetý spokojený zákazník Vodafonu odejdu nyní jinám asi k Blesk mobilu nebo Tesco mobilu ,poslední dobou mi podivně registrují sim karty a těch 49 zdražení u Odepiš kje jen dalším polínkem ,stačilo ,že mi změnil tarif již jednou z Tarifu Odepiš tam bylo 35 minut na pevnou linku a 5 munut na mobil za 10 KČ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2014 21:06

Problémy Vodafonu (stejně jako jakékoliv jiné firmy s problémy) tkví jenom v jedné věci: "NEDOSTATEK KVALITNÍCH ZAMĚSTNANCŮ!"Vodafone odměňuje nejhůře své zaměstnance ze všech operátorů a navíc i ostatní podmínky zde nejsou příliš dobré. Popravdě pak takovou práci prostě dělá jenom člověk, který ji dělat MUSÍ, protože nemá na to, aby dělal něco lepšího. Ovšem takový člověk firmě nic nepřinese, protože nedokáže vymýšlet efektivní řešení, neumí jednat s lidmi atd.Umění jednat s lidmi je NEJDŮLEŽITĚJŠÍ pro úspěch čehokoliv. Je skutečně rozdíl, jestli nezaplacenou fakturu řešíte Vodafonním stylem: "Máte nezaplacenou fakturu, zaplaťte nejpozději do xy, jinak Vám naúčtujete 360 Kč, šoupneme Vás do SOLUSu a exekutor Vám vybílí bejvák! Vodafone (bez dalšího podpisu)"Nebo Inteligentně: "Dobrý den, pane Nováku, mrzí mě, že Vás obtěžuji. Chtěl bych se Vás zeptat jestli Vám byla poslední faktura doručena v pořádku, včas a byla pro Vás dostatečně přehledná? Pokud došlo k jakékoliv chybě, při doručování Vaší faktury, velice se Vám za to omlouvám a budu rád, pokud věnujete chvíli Vašeho času, zavoláte mi a vše dám okamžitě do pořádku. Děkuji Vám za Váš čas a omlouvám se za vyrušení. Jan Fakturační, Firma"(Při zavolání zpět na dané číslo automat spojí hovor přímo s Janem Fakturačním). O jak lépe to vypadá a o jak více budete chtít u takové firmy být?V obou případech je zákazník upozorněn na nezaplacenou fakturu, ale v tom druhém velice citlivě, navíc dostává možnost to svést na nefunkční e-mail nebo cokoliv a firmě jde přece hlavně o to, aby zaplatil, ne o to, aby ze zákazníka dělala vyvrhele a navíc 98% všech nezaplacených faktur jsou buď zapomenuté nebo zákazník neměl peníze a čekal, až mu přijdou. Takže je opravdu zbytečné s ním jednat jako s vrahem.Naopak, pokud jako obchodník apelujete na dobré chování, morálku, dáváte zákazníkovi možnost zůstat pořád "ten dobrý", tak drtivá většina lidí to zaplatí, protože prostě chtějí zůstat "hodní". Naopak pokud s ním jednáte jako s největším póvlem a zlodějem, tak i zákazník nebude vstřícný to zuřivě platit.Přitom kolik taková změna stojí peněz? Vůbec nic! Slušné chování je ZDARMA a cítí se při něm dobře zákazník, cítí se při něm dobře i zaměstnanec, protože nedochází ke konfliktům a firma má loajálního zákazníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2014 14:05

Tak to mam radost, ze se bude investovat. Mel bych dva navrhy:1) zamestnat cloveka s realnym pohledem na tarify > rozumny tarif.
2) dobudovat 3G sit na uroven ostatnich statu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 05. 2014 10:07

Ono s vodafonem je to těžký. V současne době jsem jejich zákazník nezákazník. Nějaký 0 tarif a samozřejmě odepiš, který budu rušit. Jako zajímavost přitám řešení posledního problému. Dle informace z infolinky bude vyřešeno do 3 dnů. Trvalo to asi 14 dní. To je se pak nelze divit , že zákaznící spíše odcházejí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 05. 2014 09:00

Take jsme odesli cela firma tento mesic od VF k O2, protoze nam bez vyrozumeni zacal uctovat az 4 nasobek ceny, to uz byla posledni kapka. Ted si frcim free tarif za polovicku toho, co u VF bylo omezene a po prekroceni limitu jsme jeste museli doplacet. Budou muset trochu zmenit strategii, ale min dva roky me zpet neuvidi. Navic ten signal O2 se mi taky zda lepsi zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2014 07:02

A co je na tom divného?? Odtáhl jsem od Vodafounu krom sebe i dost známých a ted si voláme za ceny, o kterých se Vodafounu ani v nejdivočejších snech nezdá:
Za Balíček Tesca platíme bůra denně. Kecám běžně 20 min, což dělá 0,25Kč/min. Někdy kecám skoro hodinu, takže platím 0,09Kč/min. To moc není, že...
Zbytek světa snadno utáhnu 120 volnými minutami...
Co to tady čtu o špatném signálu Vodafounu?? To se mi u Tesco sítě od O2 nestalo, že bych měl problém, a mám ho skoro rok.
BTW- 29.5.Tesco něco k výročí chystá nového, žeby data za dobití zadara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 05. 2014 03:20

Mohu akorát tlumočit situaci z mého okolí. Tři příbuzní nedávno odešli od Vodafonu (2x paušál, 1x předplacenka). Důvody:
1) Špatné pokrytí
2) Rychlost po FUP nepoužitelných 20kb/s
3) Vysoké ceny za volání a data
Dva z nich jsou nyní u Mobil.cz, kde mají internet zcela zdarma napořád, třetí zvolila Gorilu kvůli dlouhým hovorům zdarma. Ale hlavně, už nemusí chodit telefonovat k oknu do kuchyně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 05. 2014 02:03

taky jsem od VF odesel nekdy ke konci min. roku; uz jsem mel dost toho jejich mizerneho FUP a proste nebyli schopni mi nabidnout lepsi podminky... 1.5GB a platil jsem skoro litr dohromady s volanim a SMS? presel jsem, dostal jsem 30GB mesicne a na VF s 1.5GB jsem zapomnel jako na spatny sen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 23:07

Myslím, že za to, že jim blbne signál může čínská firma, co spravuje síť HUAWEI! Jejich síť je šit největšího kalibru, všechno zjednodušený a ošizený. Jo, holt Vodafone a i ostatní chtějí ušetřit a takhle to dopadá. Pryč s Huawei! Cpou se všude a kvalita nikde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 22:15

Nedivím se, ten jejich signál nesignál mě taky dohání k opuštění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2014 20:29

od dob kdy skončil Oskar (ten byl suprovej) tak Vodník už jen zdražoval a ted je nejhorsi OP. take mam v supleti odepis a jdu to zrusit. nevím čemu se diví že jim lidi utíkají dnes díky bohu jsou virtualove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 19:51

Vodafonu ubylo zákazníků..........................................Důležité je, že jsou se situací, kterou si sami vytvořili SPOKOJENÍ !!!...Nadarmo se neříká, že VYSRANÝ DVAKRÁT ZTRATÍ !!!...Vypadá to, že ten Vodafone řídí nějací slepci, když nevidí ceny jiných operátorů Virtuálů...Nevědět, že Tesco má 1.25kč./minuta, nebo Opencall 1.80kč./minuta...Ta neustálá Vodafone nabídka, 3.50kč./minuta cizí sítě a 7kč.hovor vlastní - bez účtování prvních minut, mi příjde jako Vodafone masturbace - prostě jsou v tom ÚCHYLNÍ !!! No a z úchylákáma bývá těžké a špatné pořízení - stále a neůnavně hledají dírku, kam to vrazit - nabídku !!! Ale kdo chce kam, pomozme mu tam !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 18:36

Zdravim vsechny , muj nazor zlatyyy Vodafone. Konkurencni tmobile a O2 bych rekl ze jsou daleko drahsi a to jejich uctovani po minutach, nebo ty jejich nesmyslne slevy za dobiti. Jak tady nekdo psal za dob paegasu a eurotelu cena minuty mimo sit 15,50 rok 2000. Zlaty Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 18:33

Jak si tu někteří stěžují na bídné pokrytí VF, tak naopak já s ním problémy nemám. Dokonce jsme převedli číslo naší babičky co bydlí na vesnici na Oskartu, protože tam má Vodafone silný signál, zatímco O2 chytala jen u okna nebo na zahradě. Teď může telefonovat i ze špajzu a ktomu o polovinu levnějc, než s O2. Jinak sám mám ještě jednu SIM s Odepiš a asi si jí necháme. Ty minuty využije mladá na volání babičce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 18:09

Tak já včera taky chtěl odejít. Mám predplacenku, ale hlavně na net a smlouvu jsem nechtěl protože dobíjecí kupony mi v práci dokážou proplatit, fakturu na jméno nikoliv. A když jsem tohle pronesl, tak jsem hned dostal na ucho nějakého kolegu a teď mám predplacenku s měsíčním paušálem 370,- a v tom 50 min, 50 SMS, ale hlavně 4 gigant FUP. Za mě spokojenost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 17:28

Jó, když jsem platil 1200-1500 kč měsíčně (500 kč internet, 200 kč kamarádi, zbytek nějaký ty volný minuty a smsky + to co jsem provolal nad rámec). To se nikdo z Vodafonu nezajímal, jestli nechci změnu. Ani jednou mi nikdo nezavolal s nějakou "výhodnější" nabídkou. Ale jakmile jsem se jednou nas*ral a skoro všechno zrušil (až na volný minuty a smsky), to byl najednou telefon k nezastavení, pořád mi někdo od nich něco nabízel. Protože jsem platil pouze 400-600 Kč, a to jsem neměl ani internet. Pouze za volání a smsky.
Před nedávnem jsem dostal firemní tarif, kde mám neomezené volání do všech sítí a smsky + 1,5 GB internet. Je to od 02 a platím pouze 420 Kč. Ale klidně bych bral i pro normální zákazníky za 840 Kč, jen abych se nemusel vracet zpátky k Vodafonu. Dokonce jsem si ani nenechal převést číslo, aby mě potom ještě Vodafone nelákal zpátky a pořád mě neotravoval, protože mě bude mít stále v databázi.
S O2 jsem spokojen. Chytám signál i na chalupě, kde jsem s Vodafonem měl neustálý problém. Když jsem si chtěl zavolat tak jsem musel vyjít ven a k tomu ještě někam na kopec. Teď mám všude plný signál.
P.S.: Ty jejich trapný reklamy s těmá bábama taky stojí za prd. Aspoň se už nemusím stydět za to, kde jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2014 17:03

Kdyby to Vodafone zabalil, myslíte, že by to nám zákazníkům pomohlo?
To už si nepamatujete, jak nás Eurotel O2 a Paegas T-Mobil odírali, když měli monopol?
Jak myslíte, že by se zachovali nyní, kdyby Vodafone odešel?
Určitě by zlevnili, že?
Kritika Vodafonu za nedostatky a očurávací nabídky určitě, ale všeho s mírou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
20. 05. 2014 16:54

cetl jsem nazory ohledne spatneho pokryti, od VF jsem po 10 letech take odesel ale prave pokryti mi pripadalo nejlepsi, vadilo mi nekonecne doprosovani, ojeby jako ferove volani s cenou 5 kc nad pausal, nizke IQ prodavacu a infolinky, nekdo to tu vodafone spravne pojmenoval "odpad ceskych telekomunikaci"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 16:28

Já odešel také kvůli signálu. Ty ceny bych i zkousnul, ale to slabé pokrytí je fakt zoufalé. A to jsem často cestoval po ČR a měl jsem SIM všech operátorů, ale bohužel Vodafone byl na tom s pokrytím proti konkurenci fakt bídně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 16:26

On je problem i v komunikaci se zakaznikem, alespon v Brne. Nejhorsi je OC Letmo a Vankovka, kdy jsou natolik drzi, ze Vas poslou jinam (do jine pobocky), protoze to co chcete resit je stoji cas a nic z toho nemaji (provizi) a tohle Vam normalne reknou do oci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2014 16:25

Není se čemu divit, že VF ztrácí zákazníky. Když jsem chtěla od TMO k ním a chtěla jsem tarif mVolvání tak mě nutili podmínkou mít účet v mbance. To jsem nechtěla a jinou výhodu abych k nim šla mi nenabídli, ani levnější mobil či něco podobného. Když jsem svému operátorovi pohrozila, že uvažuji, že od nich odejdu protože jsem si přála aby mi mVolání u VF vyšlo, co se nestalo, reakce TMo byla úžasná : neomezený tarif + neomezené volání + 1GB IVM mám za 500 Kč a jako bonus za věrnost jsem dostala další 1GB IVM na dobu neurčito za stejnou cenu. Tomu říkám, vážit si zákazníka. I když asi není zákazník jako zákazník. Nebýt několik let u nich a známe asi bych tak výhodný tarif s bonusem nedostala. A ceny mobilů TMO také nenabízí již nějak výhodně. Zlaté časy výhod při úpisu na nějakou dobu asi skončilo, dnes operátoři kecají " dali jsme Vám - neomezené tarify " tak co ještě chcete? Hm, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls
20. 05. 2014 16:22

Já taky po více než 10 letech s firmou odešel. Mizerné pokrytí, přerušované hovory, zhoršování podmínek, pořád nefunkční samoobsluha, vymýšlení různých ojebů, neschopnost nabídnout konkurenceschopnou nabídku. A od té doby, co jsem se k tomu odhodlal, naprostá spokojenost: platím málo, problémy s hovory zmizely. VF se možná někde snaží být prémiový operátor, tady je to normální odpad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 16:21

Řeknu to tu natvrdo - já podezřívám hlavně Vodafofe z úmyslu přerušovat volajícím hovor a tím si navyšovat zisk. Mám výborný signál, včetně rodičů, ale tak časté přerušování je opravdu podezřelé!! Spoléhají ovšem na to, že to nejde dokázat.., však se řekne, byla nějaká porucha, to každý pochopí.. Jen určitě nevěřím tomu, že to obrovské množství přerušení v poslední době, je opravdu pokaždé nějaká porucha linky.. Doufám, že tento bor.del brzy vyplave na hladinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2014 16:20

A čemu se diví, ani u nás v práci není signál což nechápu v 21 století

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 16:13

Ve Vodafone jsem vydržel 9 let až do loňských prázdnin... To co byl Vodafone dříve je už dávno pryč a lidi si to očividně uvědomili. Firmě Vodafone přeji ještě větší odliv zákazníků, zasloužej si to. Třeba jim jednou dojde, že spokojení zákazníci se vyplatěj... Jejich ceny a podpora i kvalita služeb si nic jiného nezaslouží. Bye Vodafone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 16:06

Odepis ... (vlastne moment, on to nekdo 4x zdrazil).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2014 15:38

Není se čemu divit kvalita služeb jde dolu. Tam kde jsem se predtim bez problemu dovolal signal temer zmizel. Uz me nebavi stale se na lince neceho doprosovat. Hlavne ze tu mame signal LTE, ale normalne si nezavolam. To bohuzel neni jen moje zkusenost. Po 10 letech odchazim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 15:23

neni pokryti neni zakaznik jak proste... proc se snazi dohanet akcema a kdovi cim lidi, kdyz ten hlavni problem nejcasteji byva nedostupnost signalu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2014 15:20

Taky budu opouštět - často se nedá dovolat, i když jsem na signálu. Musím vypnout a zapnout letadlo.. S jiným opem bez problémů. Dělá to tak měsíc až dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2014 15:20

...a s koncem Odepiš asi ještě pár ubude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor