Opravdu nechápu k čemu to je.
Autorádio s BT (HF i A2DP) má dnes snad každé auto a každý telefon je schopen se s ním propojit.
Každý smartfoun má navigaci.
Takže předpokládám, že jediná "výhoda" tohoto Alcatelu je, že k němu přibalí (bundle) program Torque (viz screenshot), který umí zobrazit stovky údajů z palubního počítače ("nezbytnosti" jako množství CO2 ve výfukových plynech, akcelerace, teplota nasávaného vzduchu, ...).
Ale Torque stojí na GooglePlay pár korun (a existuje i plno free programů pro práci s OBD2 diagnostickým konektorem).
A bluetooth adaptér do OBD2 diagnostické zástrčky stojí na DX tak 15 dolarů a poštovné je zdarma.Takže pokud bych chtěl používat Torque, Navi a Handsfree na Android telefonu, mohu na kterémkoli - pokud možno na nějakém, který má na mapy a budíky Torque dostatečně velký displej (možná stojí za to zvážit koupi držáku tabletu do auta).Navíc při použití Torque je lepší umístit telefon spíše na čelní sklo, protože to umožňuje kameru telefonu použít k natáčení jízdy (a vkládáním údajů o rychlosti, zrychlení, poloze a času přímo do 1080p videa). Držák na čelní sklo pro konkrétní telefon a s otvorem přesně na kameru telefonu lze opět na DX sehnat za pár dolarů.A pro ty, kteří nemají rádio s BT a navigací: nejlepší je si koupit opět na DX či podobném webu 2DINové rádio se 7'' touchscreenem, operačním systémem (WM6 či And), navigací, DVD, USB, sloty na paměťové karty, DVB-T, vstupem na couvací kameru, atd... Udělá to z vašeho staršího auta poněkud současnější, opět za relativně malý peníz.Shrnuto: Alcatel mne neoslovil