Withings: hlídejte své dítě přes internet [recenze]

Názory k článku

17. 01. 2022 16:12

Když jsme u těch chůviček, nedávno jsem koukala tady https://detivbavlnce.cz/... a musím říct, že za ty ceny se vyplatí ta modernější :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 08. 2014 20:38

Naše děti mají pokoje v patře, takže jsem to vyřešil tak, že každý má v pokoji IP kameru, dá se na to koukat na mobilu nebo na počítači. Jedna je šlupka za pár kaček z číny a dobrý (obraz vga stačí), druhou jsem koupil s HD. Obraz super, ale datovej tok všechno docela brzdí - než na mobilu naskočí obraz, na tu VGA už pár vteřin koukám.
A chůvičky s obousměrným přenosem mám od Philipse na DECT technologii, má to velkej dosah a kvalitní přenos. A to že malýho zaženu do postele přes tu chůvičku je super, než pořád lítat nahoru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 08. 2014 09:28

Chůvička je blbost. Do rohu pokoje namontujte bezpečnostní HD kameru s nočním viděním a jsou zabitý dvě mouchy jednou ranou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 08. 2014 08:03

Ja jsem ji mel a melo to dost nevyhod. S druhym ditetem, jsem koupil normalni philips digitalni chuvy co prenasej jenom zvuk a je to nejlepsi. S tamtim byl furt problem kdekoli jsme byli, ze nebyla wifi sit, twkze jsem tvoril hotspot z iphonu a to fakt dost zere baterku, takze musel byt iphone v nabijecce a vlastne cely reseni bylo proste kostrbaty..... Predevsim mi taky nekdo semtam vola, semtam byla jenom manzelka co chtela pustit chuvu a ta nemela iphone, takze to neslo ..... Proste je to gadget, ale prakticky k nepouziti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 08. 2014 01:31

Hm. Úžasné. Jako chůvičku jsem poslední dva roky používal levnou IP kamerku od D-linku 932-L. Má noční vizi a úplně stačila. MyCloud funguje dobře. Tohle je šíleně předražené. I když chápu, že je to příslušenství k jablku a cena proto musí být nesmyslně vyšší, ale stejná řešení jiných výrobců jsou s cenou taky pěkně vysoko. Přitom nechápu proč. Takové blbosti jako možnost přes chůvičku mluvit jsou v praxi na nic, stejně jako různé hraní ukolébavek a noční světýlko. Chůvička, co jsme ji měli s prvním dítětem, tohle vše uměla, ale k ničemu to stejně nebylo, protože dokud dítě nespí, tak jste u něj a když spí, tak už potřebujete jen informaci spí/nespí. Nějaké melodie na probuzené dítě moc nefungují :/ Z pokročilých funkcí má smysl právě jen noční vize a tu tahle recenzovaná nádhera nemá. Je sice mít video v HD, ale tma v HD je pořád jen tma. (A navíc HD stream žere trochu víc data/baterii).(sranda je, jak na ofiko stránkách výrobce mají nad postýlkou low end kolotoč, protože kdyby tam dali pořádný, tak by úžasné prémiové funkce pro dítě co se jimi chlubí Withings uměl lépe)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor