Zákaznická péče Vodafone: nově i na Facebooku a Twitteru

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

24. 01. 2012 16:54

Tak a uživatelé Jindrich CzJivo, Miroslav Babka, Roman Kanický, Petr Soukup, Adámek Křapa, apod. už můžou fňukat oprávněně na Facebooku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2012 13:16

Zjednodušeně řečeno VF má další dva způsoby jak sr*t na zákazníky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2012 13:02

Vodafone se snazi, mel prvni samoobsluhu, ma emailovou peci, ma jako jediny ferovou tarifikaci 60+1 atd. Jenom skoda, ze ta jeho pece moc nefunguje, zakazniky okrada diky premrstenym cenam stejne jako ti dva ostatni. K tomu ma takove VOP, ze na zakaznika z vysoka kasle a hlavni je jen zisk.
Ja u nich koupil ze zacatku Samsunga Galaxy S. S tim prvnim FW opravdu nefungoval a bylo to neco hrozneho. Samsung stale sliboval novy FW, ale vzdy to odlozil. Dosla trpelivost, reklamoval jsem to a vzal si teda Desire. Ale Vodafone rozli v cene nevraci, takze to Desire bylo asi o 1500CZK drazsi, nez obycejne. DLe pece je vse v poradku, protoze je to dle vseobecnych obchodnich podminek. No, proste stejna banda jako T-Mobile ci moderej telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2012 11:24

Prečo? ma stoji volanie na slovensko 7,2kč s tarifikaciou 60+1 a volanie zo slovenska do čr 3,3kč so sekundovou tarifikaciou?? Dokonca slovensky O2 si prenajima časť siete od T-mobilu čím sa naklady zvyšujú... Vie to niekto vysvetliť? (všetko su to obyčajne predplacenky)poslal by som dotaz vodafonu ale tie ich kecy ma nezaujimaju... Ide mi o čistú nenávisť
P.S. na zaklade kartelovej dohody su ceny opertorov na rovnakej urovni takže nema zmysel sa baviť o inom operatorovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2012 09:12

A nebylo by rozumnejsi zkvalitnit operatory na lince nez zavadet nove kanaly, ktere stejne problem nevyresi?ps: muj pozadavek resi uz asi 5 mesicu nejde mi aktivovat sluzba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor