Když někdo řekne nebo napíše, že "je to složitější", tak Vám tím taktně naznačuje "je to mimo Vaše chápání".Například spousta lidí bere jako "štěstí", že někdo získal spoustu peněz nebo to zdůvodňují oblíbeným kecem: "Byl ve správný čas na správném místě."
Když chci jet z Prahy do Ostravy, tak taky musím být ve správný čas, na správném místě a nastoupit do správného vlaku. A když by mi někdo řekl: "Tedy Ty máš takové ŠTĚSTÍ! Jezdí tady tolik vlaků, 24 hodin denně, z tolika nástupišť a ty nastoupíš ze všech do toho správného!"Když by ten člověk vůbec nechápal, co je to značení nástupišť, značení vlaků, co jsou jízdní řády a že to není žádné "štěstí", ale je to předem promyšlené a jistota úspěchu je 99%, tak mu to prostě nikdy nevysvětlím.Ale řekl jste si o to, tak trochu nabourám ten Váš ideologický pidisvěteček, protože NE, Vy nežijete v realitě, žijete v ideích, které jste si vysnil.Pracujete v neziskovce? OK, pojďme se do ní pustit!Klasická obchodní společnost podniká, generuje obrat a zisk. Zisk se rozděluje mezi její vlastníky. Neziskovka je ÚPLNĚ TO SAMÉ, jenom účetně žádný zisk negeneruje... Což ovšem neznamená, že se jedná o samaritánství.
Naopak NEZISKOVKY JSOU TY NEJVÝDĚLEČNĚJŠÍ FIRMY! Protože pokud neziskovka získá milion, za čtvrt milionu koupí auto pro pana ředitele, 500 000 Kč bude roční plat pana ředitele a 250 000 Kč plat jeho "osobní asistentky" s kterou si to občas rozdá v rámci pracovní náplně, tak neziskovka má zisk NULA, je tedy nezisková, nemusí platit žádné daně, ale finanční prostředky roztáčí taky pěkně!Schválně se podívejte do účetnictví, do výdajů, na nákup vozů, do HIM atd., jak účelně se používají ty prostředky, s kterými disponuje. Navíc peníze, které se "darují" podobným organizacím jsou uznatelné, proto spousta firem má vlastní "nadace" (neziskovky), aby tak ulila vlastní peníze a třeba ještě nějaké vydělala na blbcích, kteří se chytnou na fotky černoušků nebo týraných morčat.Mimochodem i ta "nej nej" charitativní organizace dává nejvýše 20% rozpočtu na charitativní účel a zbytek jde na její vlastní spotřebu. Jenom se podívejte na budovy, auta, telefony všech těchto "dobročinných" organizací - nejdobročinnější jsou především samy k sobě .Navíc mezitím, co klasické obchodní firmy musí platit reklamu, tak "neziskovka" má většinou všude reklamu zdarma a za sebou médii protáhne i podnikatele nebo mateřskou obchodní firmu. Prostě geniální PR a získání politického tlaku u autorit: "No koupili bysme opět kardiostimulátor pro Petřička, ale nedostali jsme to a to povolení od tady toho pána k zakázce a tak na to nebudou penízky, Petříček chcípne". Pak se strhne vlna hněvu lidstva, politicky se protlačí úplně cokoliv - firmu to stojí jeden kardiostimulátor pro Petříčka (který je jí u análu, protože ho sundá například nadlimitním akrylamidem v potravinách, na který právě získala povolení a ještě si ho odečte ) a všichni jsou šťastní!Ve Vaší realitě pomáháte "chudáčkům dětičkám". V mojí realitě generujete peníze podnikateli, který "neziskovku" řídí. Za každou neziskovkou stojí někdo, kdo z ní přímo nebo nepřímo profituje. Kdybyste mi řekl její jméno, tak Vám to klidně ukážu konkrétně na čem a jak :)