No to je pěkné, co tu předvádíte. Ano, máte pravdu, že když dokážete myslet, dokážete se rozhodnout jestli ano nebo ne. Jenže to ste vy, relativně mladí a relativně vzdělaní lidé. Jenže tu je ještě ta většina, prodavačky, dělníci a hlavně důchodci. Tato skupina je nejpočetnější a nemá většinou ani čas ani chuť se starat o to, zda to co jim někdo říká je opravdu pravda nebo ne, zda to je výhodnější nebo ne. Paradoxne to na jejich peněženky má větší dopad, než na vaše. Nejsou o nic horší, než doktoři nebo právníci, a nemyslím si, že by se s nimi mělo vyjebávat jen proto, že jsou zkrátka marketingově zpracovatelnější.A teď jeden postřeh, sám jsem dělal OP jako brigádu při škole a s trochou důvtipu takového člověka prostě zlomíte, biť je to sebehnusnější a sebenemorálnější. A ještě horší než operátoři (ti jsou monitorovaní) jsou D2D prodejci (ode dvěří ke dveřím), ty nikdo neřídí a lžou až jim od huby práší. To pak na zákaznické lince koukáte, co všechno lidem nakecají. Ono, komu by se chtělo číst pětistránkový elaborát mravenčího písma, tak nějak doufáte, že prodejce se k Vám chová jako člověk ke člověku Pokud tento zákon tyto praktiky omezí, jedině dobře. Nicméně pravda je, že žádná smlouva by neměla být vypověditelná bez sankce, a vsadím se, že stále tu sankce budou, jen o něco nižší. PS věděli jste, že k prodloužení závazku nemusíte podepsat ani ň? Prostě stačí dát telefonický souhlas (v O2 odpovědět na sms ve tvaru "ANO") a vesele jedete dál. A jak tenká je hranice kdy do telefonu řeknete to zní dobře a ano chci to? hm? zamyslete se nad tím , hlavně Vy, co tu hlásáte, že nám zákon zasahuje do svobody podnikání Ona svoboda je svobodou jne do té míry, dokud nezačíná omezovat svobodu ostatních