Dle činů našich firem usuzuji, že se vracíme do 20.století. Podle mne už nemá žádný význam dál podporovat telefonování na úrovni z 20.století. Jestliže firma chce být k zákazníkovi blíž, tak pokud není b*l*b*á tak se zákazníkem komunikuje výhradně elektronickou cestou. Zejména internet, voip, email, messengry atd. V dnešní době může telefonovat jako ve 20.století pouze *t*r*u*h*l*í*k*, který nechápe význam elektronické komunikace.
Tedy Mediatel by si měl uvědomit, než nabídne nějaku 3,14čovinu pro 1% populace v Česku, kterou nevyužije skoro nikdo, raději nabídnout široké spektru elektronických služeb. O tom svědčí i fakt, že tato firmička neustále vydává papírové telefonní seznamy. Dnešní doba je hlavně o internetu, emailu, voip a jiných doplňkových službách a tyto firmy by se měly upínat tímto směrem.
Jenže bohužel jako tupé stádo se vracíme do 20.století.