Nedávno recyklát na Živě, dnes tady.Prostě buď testují, jak pozorně čteme a jestli při tom způsobně papáme reklamy, kolikrát přes celý displej i na mobilu. Sem tam článek rozsekaný do kapitolek po jedné, dvou větách s reklamou v každé.Nebo zkoumají, jestli máme dobrou paměť a pro ujištění nechají pod článkem i rok starou diskusi z doby, kdy to vydali poprvé.A nebo si říkají, že jsme úplní bl.bci, dem.enti a de.bili, když přece za to neplatíme. "Jenom" reklamou. Tak co by se namáhali něco vyprodukivat? Kde je ta přidaná hodnota, kterou si tak často redaktoři berou do hu.by? Je přece jedno, co nám předhodí, hlavně, že to dost sype. Podle zažitého úzusu: Tak co byste chtěli, když je to zadarmo?Hlavně, že měří, kolik lidí sem denně přijde z unikátních adres a jaký impact to má na kterè cílové skupiny, ale vpodstatě jim neni ani trochu blbý se na ty tisíce lidí vy.sr.at. Vo co de!? Tak to nečti voe, když se Ti to nelíbí. Kdo Tě nutí. No nikdo! Naštěstí. Ale tak na co pak takovýhle služby jsou?