Vodafone Bez obav: firmy během recese více optimalizují výdaje na volání

Vodafone Bez obav: firmy během recese více optimalizují výdaje na volání

Zájem firemních zákazníků Vodafonu o službu Bez obav, díky níž jim operátor pravidelně zjišťuje a vyplácí rozdíl mezi jejich zvoleným a optimálním tarifem, roste. V době probíhající krize ji využívá 83 % firemních zákazníků s písemnou smlouvou, tedy zhruba dvakrát větší podíl než loni. Za poslední rok vrátil Vodafone firemním zákazníkům přes 100 milionů korun.

„S námi se firmy nemusí obávat, zda si vybraly ten nejlepší tarif - uděláme to za ně. Automaticky provádíme firemním zákazníkům jednou za tři měsíce analýzu útrat a vracíme peníze při neoptimálním užívání služeb. Jako jediný operátor na trhu vrátíme rozdíl zpět zákazníkovi ve formě kreditu na další období,“ říká Pavel Kusý, marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Celkově jsme od spuštění služby Bez obav v březnu 2005 vrátili firemním zákazníkům téměř 250 milionů korun.“

Službu Bez obav si mohou zdarma aktivovat firemní zákazníci s písemnou smlouvou, kteří používají alespoň jeden z Tarifů Naplno nebo Nabitých tarifů. Vodafone díky Bez obav firemním zákazníkům po uplynutí tří celých účtovacích období automaticky spočítá ideální rozložení tarifů a zjistí tak, zda zákazník využívá ty, které jsou pro něho nejvýhodnější. Když zjistí rozdíl mezi zvoleným tarifem a optimálním tarifem v neprospěch zákazníka, kompenzuje mu tento rozdíl v plné výši finančním bonusem, který zákazník najde v následujícím Vyúčtování.

Všechny služby Vodafonu, které umožňují mít své výdaje pod kontrolou, tedy Volací jistinu, Volací limit, FlexiLimit a FlexiStrop, využívají stovky tisíc zákazníků.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

6 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Kaplis 21. 4. 2009 16:56:25
    Musím potvrdit, že je to výhoda která funguje. Takže ještě, kdyby začali...
  • Pavel F 21. 4. 2009 12:25:14
    Objektivně musím potvrdit, že tato služba funguje a ve firmě, kde máme...
  • czbird 21. 4. 2009 10:27:09
    tak to potom skoro nepotrebujes mobil, a to se vyplati :-D a ted vazne -...
Určitě si přečtěte

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

Dnes | Herodek Martin | 6

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

** Vodafone zastavuje zpomalený internet po vyčerpání FUP ** Zkusil to už před pěti lety, ale veřejnost rozhodnutí zvrátila ** Dnes změna prošla bez výrazných emocí

15.  7.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 83

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

** Frekvence pro „městské“ LTE vydražili O2, Vodafone a dva nováčci ** Jmenovitě Poda a Nordic Telecom, který má největší kus spektra ** Cena za frekvence se nelíbila T-Mobilu, a tak se z aukce stáhl

11.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 73


komerční sdělení

Komerční sdělení