Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone se včera pochlubil novým systémem za stamilióny, ale mezi zákazníky zavládlo zděšení. Co stojí za znepokojivými hláškami ze samoobsluhy?
Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

V souvislosti s přechodem na nový zákaznický systém našli zákazníci Vodafone po přihlášení do internetové samoobsluhy několik znepokojivých upozornění. Vše vyznívalo tak, že jakmile budou zákazníci se staršími tarify (ne aktuálně nabízenými Tarify na míru) převedeni na nový systém, přijdou o možnost cokoli měnit – tedy aktivovat balíčky, či provádět změny nastavení. Nejasně také působilo sdělení říkající, že služba Po svém jim bude ukončena.

Klepněte pro větší obrázek
Znepokojivé sdělení zákazníkům, které se včera objevilo v samoobsluze

Otázky visely i nad bonusem za inkasní platbu, která se dle sdělení změní v jednorázový bonus v podobě 100 Kč kreditu nebo 20 minut na volání. Sdělení zákazníkům působilo velmi znepokojivě a u některých bodů rovněž nejasně, sepsali jsme proto několik dotazů a odeslali je k zodpovězení do Vodafone. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat, za operátora odpovídal tiskový mluvčí Miroslav Čepický.

  • Zákazníci Vodafone našli v samoobsluze několik upozornění. Například, že nebude možné měnit služby, aktivizovat balíčky apod. Je to pravda?

Zákazníci si nebudou moci měnit nastavení služeb pouze během krátkého období přechodu na nový systém, o jehož přesném termínu budeme každého zákazníka včas předem informovat. I zákazníci se staršími tarify si budou moci většinu nastavení služeb a balíčků měnit. Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi. O všech změnách budeme konkrétní zákazníky informovat prostřednictvím SMS, stránky www.vodafone.cz/zlepsujeme a také po přihlášení do Samoobsluhy.

  • Dále, že nebude možné dělat změny u služby Po svém. Co to bude přesně znamenat v praxi?

Omlouváme se za nesprávnou informaci v Samoobsluze, kterou opravíme. Služba Po svém se nyní nemění ani v původním ani v novém systému. Pokud v budoucnu ke změnám dojde, budeme zákazníky včas informovat.

  • Jak to bude s pravidelnou odměnou (bonusem) za platbu inkasem? Chcete ji zrušit a jako kompenzaci dát zákazníkům jednorázově 100 Kč kredit či 20 min. na volání?

Odměnu za inkaso v novém systému měníme na jednorázový kredit 100 Kč nebo 20 min. volání. Dostanou ji všichni zákazníci s prvním inkasem v nové systému.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Voda

Určitě si přečtěte

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39

Balíčky Vodafone Pass základem vánoční nabídky. Některé budou do ledna zdarma

Balíčky Vodafone Pass základem vánoční nabídky. Některé budou do ledna zdarma

** Letošní vánoční nabídku Vodafonu tvoří balíčky rodiny Pass ** Operátor uvedl ceny zbývajících dvou pro hudbu a video ** Balíčky půjde vzájemně kombinovat

15.  11.  2017 | Láska Jan | 37

Vodafone Smart E8: čekání na Godota [recenze]

Vodafone Smart E8: čekání na Godota [recenze]

** Primárně telefon, až potom chytré zařízení ** Podprůměrný displej vadí víc než nízký výkon ** Pomalý, rozvážný, přesto stabilní a odladěný

3.  11.  2017 | Herodek Martin | 5

iPhone X kraluje listopadovému ceníku Vodafonu, 64GB verze vyjde na 30 tisíc

iPhone X kraluje listopadovému ceníku Vodafonu, 64GB verze vyjde na 30 tisíc

** Vánoce se blíží, iPhone X je ale jen pro hodně hodné a bohaté ** Za 21 tisíc můžete mít výkonný ale levnější Huawei Mate 10 Pro ** Poslední podzimní novinka, Lenovo Moto E4+, vyjde na pět tisíc

1.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Také Vodafone nabídne Pevný internet přes LTE

Také Vodafone nabídne Pevný internet přes LTE

23.  10.  2017 | Láska Jan | 57