Být fanouškem Vodafonu na Facebooku už není jen bezvýznamné stisknutí tlačítka. Operátor svým virtuálním přátelům nabízí zvýhodněné tarify a reálnou úsporu.
Vodafone si dobře uvědomuje potenciál společenské sítě Facebook pro své podnikání a připravil tarif za exkluzivní cenu pouze pro své virtuální fanoušky. Stačí kliknout na tlačítko „To se mi líbí“ na stránce facebook.com/vodafoneCZ a také vy můžete vybírat ze čtyř balíčků služeb a ušetřit 186 až 215 korun (ve srovnání s ceníkovou nabídkou Tarifů na míru).
Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky do 31. května. Zájemci ji mohou objednat v záložce přímo na FB-stránce Vodafone CZ, nebo v eShopu na stránkách vodafone.cz/eshop. Tam automaticky proběhne snadné ověření, že uživatel je zároveň fanouškem stránky Vodafone CZ, popřípadě je mu nabídnuta možnost se fanouškem stát.
Fanoušek si pak může vybrat ze čtyř zvýhodněných balíčků, v rámci nichž může neomezeně volat a smskovat čtyřem kamarádům v síti Vodafone a variantně pak využívat Internet v mobilu či Internet v mobilu naplno, 20 či 50 minut volání a 100 nebo 250 SMS.
Jednotlivé akční nabídky pro Facebook
Vodafone patří na sociálních sítích k nejaktivnějším českým firmám. V počtu fanoušků (přes 111 tisíc) se Vodafone řadí na čtvrté místo mezi českými společnostmi na Facebooku. Operátor slibuje, že se podobné akce chystají i do budoucna.