Zákaznická péče Vodafone: nově i na Facebooku a Twitteru

Zákaznická péče Vodafone: nově i na Facebooku a Twitteru

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit také na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře mohou pokládat konkrétní dotazy týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat pětičlenný tým specialistů od února v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů bude k dispozici také na Twitteru a na YouTube. Pod záložkou „Zeptejte se“ zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. V podobném duchu se nesly také inovovace Centra péče na adrese pece.vodafone.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Nový formulář najdete na www.facebook.com/vodafoneCZ v záložce „Zeptejte se“

Témata článku: Vodafone, Sociální sítě, Twitter

12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • memphisto1986 24. 1. 2012 16:54:26
    Tak a uživatelé Jindrich CzJivo, Miroslav Babka, Roman Kanický, Petr...
  • Tomáš Růžička 24. 1. 2012 13:16:58
    Zjednodušeně řečeno VF má další dva způsoby jak sr*t na zákazníky...
  • czkeni 24. 1. 2012 13:02:41
    Vodafone se snazi, mel prvni samoobsluhu, ma emailovou peci, ma jako...
Určitě si přečtěte

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 13

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

Před pěti lety skandál, dnes to zkouší znovu. Vodafone zastavil pomalý internet po dosažení FUP

** Vodafone zastavuje zpomalený internet po vyčerpání FUP ** Zkusil to už před pěti lety, ale veřejnost rozhodnutí zvrátila ** Dnes změna prošla bez výrazných emocí

15.  7.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 83

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

** Frekvence pro „městské“ LTE vydražili O2, Vodafone a dva nováčci ** Jmenovitě Poda a Nordic Telecom, který má největší kus spektra ** Cena za frekvence se nelíbila T-Mobilu, a tak se z aukce stáhl

11.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 72

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

** Tři zlatá operátorská pravidla: komplikovaně, draze, připlať ** Operátoři letos změnili nabídku tarifů, ušetřit vás ale nenechají ** Ceny už sice nemají úplně stejné, ale rozdíly jsou minimální

10.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 56


komerční sdělení

Komerční sdělení